Stukkie de Adriaen van Ostadelaan oplopen en lijn 3 nemen, misschien een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef iamredleader het volgende:ik ga lekker afsluiten en naar huis. Dat betekent straks eerst 10 overvolle bussen voorbij laten gaan, alwaar gemiddeld zo'n 200 studenten in zitten. En dat is geen grap
Voor de ingewijden: bus 12 (s) naar Utrecht CS. Probeer maar eens rond 17:00 een bus in te stappen op halte Galgenwaard...
Ja ja, dat zeg je nu. Maar ondertussen...!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
Laarzen pas ik wel hoor. Alleen schoenen waar je geen sokken in mag pas ik niet.
Heb je mijn tip voor tijdens je verblijf in de USA op pagina 1 van dit topic nog gelezen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef MaJo het volgende:
Studeren in bad is toch niet zo raar?Gewoon zorgen dat je boek het water niet raakt
Het was overigens niet zo'n suces, na 4 bladzijden was ik alweer afgeleid
Nu poging 2, heb nog 1,5 uur tot ik weg moet. En moet nog 130 bladzijden voor tentamen volgende week
Dacht dat ik had geantwoord maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je mijn tip voor tijdens je verblijf in de USA op pagina 1 van dit topic nog gelezen?
Ja, of bus 4quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stukkie de Adriaen van Ostadelaan oplopen en lijn 3 nemen, misschien een stuk makkelijker
Dan kan mijn avondeten nog wat van je lerenquote:
Van bus 3 wist ik dat die in de buurt kwam (heb op de Homeruslaan op school gezeten), van bus 4 nietquote:
Lol.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ook niet helpt, is dat mn huisgenootje verliefd is en dus niets-horend en niets-opmerkend door het huis zweeft...En ze zit met dr crush achter msn, allemaal gekke bekken te trekken, terwijl hij dr helemaal niet ziet
Ach ja, het is ook wel schattig hoor, maar soms word ik er wel gestoord van dat ik haar vanalles kan vertellen en dat ik al zie dat ze me toch niet hoortquote:
Ik ken maar weinig mensen met bad. Van eentje weet ik dat ze wel eens een boek leest in bad, maar geen studieboek. Die zijn te zwaar om vast te houden, of heb jij een badboeksteun?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef MaJo het volgende:
Studeren in bad is toch niet zo raar?Gewoon zorgen dat je boek het water niet raakt
![]()
MaJo leest natuurlijk geen geneeskundeboekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen met bad. Van eentje weet ik dat ze wel eens een boek leest in bad, maar geen studieboek. Die zijn te zwaar om vast te houden, of heb jij een badboeksteun?
Precies, en volgens mij zijn de meeste studieboeken dik en zwaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Alhoewel de standaard handboeken van kunstgeschiedenis ook wel een paar kilo wegen
Daar is ook een term voor: wilfen. What was I looking for?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef wyccie het volgende:
Daar is ook een term voor: wilfen. What was I looking for?
Zo herkenbaar.
Wel lekker veel plaatjes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Alhoewel de standaard handboeken van kunstgeschiedenis ook wel een paar kilo wegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |