Dat ruikt lekker inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
-het opsnuiven van benzinelucht bij benzinestations
wát doe je met je kleurpotloden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:23 schreef IHVK het volgende:
Kleurpotloden doe ik ook altijd.![]()
Verder weinig eigenlijk.
Op kleurvolgorde van de regenboog leggen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wát doe je met je kleurpotloden?
Opeten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wát doe je met je kleurpotloden?
hooguit asperger. daarnaast is ts bij vlagen zo geestig dat het net zo goed een man had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
TS, heb je je wel eens laten testen op autisme?
Nee, maar ik heb veel met autisten gewerkt en ik kan me altijd heel erg goed in hun situatie inleven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
-het opsnuiven van benzinelucht bij benzinestations
Als je je in hun situatie kan inleven ben je juist geen autist.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb veel met autisten gewerkt en ik kan me altijd heel erg goed in hun situatie inleven.
Lichtelijk tegenstrijdig misschien.
Iedereen is gelijk maar autist als ze ook maar 1 "vreemde" routine vertonenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Daarbij vind ik het dan ook niet gek dat mensen naar routine neigen als ze als kind op 6 jarige leeftijd maanden lang de tafeltjes tot en met 10 krijgen ingedreundquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk maar autist als ze ook maar 1 "vreemde" routine vertonen
Ik ook, daten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef Djeez het volgende:
Ik mag graag neuken, verder weet ik niks raars...
Deze herken ik erg goed, en dan ook op elk gesprek in willen/kunnen gaan. (en ondertussen weten welk nummer wordt gedraaid..)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
- In de kroeg zitten naar de muziek luisteren en luisteren hoe je vrienden aan het keuvelen zijn en proberen het overzicht te bewaren in de discussie die alle kanten opgaat
Eeeh nee. Dan bedoelen we wat anders. Ik meng mij dan niet in het gesprek. Gewoon lekker dagdromen, luisteren en bier drinken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Deze herken ik erg goed, en dan ook op elk gesprek in willen/kunnen gaan. (en ondertussen weten welk nummer wordt gedraaid..)
Ja, da's idd anders. Ik meng me er ook niet in, maar volg wel de verschillende lijnen zodat ik iets kan zeggen als men m'n menig vraagt. (as if...)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh nee. Dan bedoelen we wat anders. Ik meng mij dan niet in het gesprek. Gewoon lekker dagdromen, luisteren en bier drinken.
Die behoefte voel ik ook wel eens ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Puisten op de rug van mijn man uitknijpen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Dat vindt mijn vriendin ook al 'fijn' om bij mij te doen, jammer alleen dat ze verschrikkelijk zeer doen bij mij, dus doe dat liever zelfquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:53 schreef schatje het volgende:
Alsjeblieft, een site waar je je kan uitleven.quote:
Een man klaar pijpen niet? Een kloppende lul die in je keeltje stoot?quote:Op zondag 21 september 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Een man klaarrukken...hmmmmmm
Die laatstequote:Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef Etcetera het volgende:
- m'n haar uitborstelen tot het lekker glad is
- in de kroeg zitten en alleen maar luisteren naar gesprekken
- m'n handen smerig maken - en ze daarna weer helemaal schoon boenen met zeep en warm water
quote:Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Slarioux het volgende:
Leuke, komische of spannende momenten in films kan ik wel 1000x terugzappen. Zoals hoe Wall-E in de film op een gegeven moment verbaasd uitroept "Eva! Ohh!". Briljant.
Jaaa zodat je bijna fijn moet kokhalzen hmmmm...echt spannend...quote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Een man klaar pijpen niet? Een kloppende lul die in je keeltje stoot?
quote:Buiten de vunzige inkoppers:
- De open haard opstoken en erin staren tot de spinnenwebben aan mijn neus hangen(met muziek)
- In de trein zitten en naar buiten staren(met muziek) Hoe langer de rit, hoe beter het is. Zelfde voor de auto(als passagier dus)
- In de kroeg zitten naar de muziek luisteren en luisteren hoe je vrienden aan het keuvelen zijn en proberen het overzicht te bewaren in de discussie die alle kanten opgaat
Zone out baby!
quote:Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef Etcetera het volgende:
- in de kroeg zitten en alleen maar luisteren naar gesprekken
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:45 schreef Urquhart het volgende:
- Naar buiten kijken tijdens een trein rit, ook al heb ik dat traject al tientallen keren gehad.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Topspin het volgende:
Er is geen haardvuur hier hoewel ik wel kan genieten van een kampvuurDe vlammen die enigszins met regelmaat woekeren en dan wederom het hypnotiserende effect daarvan.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:45 schreef Dipkip het volgende:
- kampvuurtje stoken en dan heel obsessief steeds kijken waar er nog een houtje bij moet en er in prikken enzo, iedereen zit gezellig te praten om het vuur heen en ik zit maar obessief fikkie te stoken![]()
Volgens mij zijn we het allemaal eensquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Isegrim het volgende:
- In stilte meeluisteren met een gesprek op een feestje
Over je wát wrijven?quote:Op zondag 21 september 2008 01:30 schreef MichielPH het volgende:
- De ik-vorm van houden mét 'd' schrijven
- Over m'n wrijven, omdat hij gladgeschoren is
-gebruiken!
- Over m'n wrijven, omdat het prikt
Jaaa! Benzine.quote:Op zondag 21 september 2008 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, benzinedampen opsnuiven is inderdaad ook erg
Gisteren nog een klein meisje op de rommelmarkt, die had een stuk bubbeltjesplastic ontdekt, maakte wat bubbels kapot en verrukt riep ze ineens uit: "Hé! Dit vind ik leuk om te doen!"quote:
quote:Op mijn werk hebben we een memobord, met rode, gele en blauwe magneten.
Ik kan er niet tegen als een papier met twee verschillende kleuren magneten opgehangen wordt, of als het niet recht of symmetrisch is. Ben heel de tijd aan het schuiven.
quote:- Naar buiten kijken tijdens een trein rit, ook al heb ik dat traject al tientallen keren gehad.
quote:- Etiketten van producten lezen doe ik dan ook vaker om te kijken wat er allemaal inzit van grondstoffen en andere stoffen, en dan ook nog in verschillende talen gaan lezen![]()
Daarnaast:quote:En koffie, snelfiltermaling, eerst even mijn neus in het pak steken voor ik het weer terug zet.
Check.quote:Op zondag 21 september 2008 11:22 schreef Metalfreak het volgende:
Wat ik wel altijd doe:
Als de WC-rol met het velletje tegen de muur hangt, die omdraaien op de houder... Doe ik echt overal
Check.quote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
En als ik M&Ms eet en nog maar een klein handje over heb sorteer ik ze altijd zo dat ik uiteindelijk van elke kleur nog één (en niet meer!) over heb.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:48 schreef Djeez het volgende:
Ik mag graag neuken, verder weet ik niks raars...
quote:en naaktslakken met de fiets doodrijden, of heel ver weg gooien en bedenken hoelang die er over doet om weer terug te kruipen.
Dierenbeul.quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef Geerd het volgende:
en naaktslakken met de fiets doodrijden, of heel ver weg gooien en bedenken hoelang die er over doet om weer terug te kruipen.
Doet me denken aan mijn neefje dat altijd van een worstebroodje eerst het brood en daarna pas de worst op atquote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij een mars (of andere candybar) eerst de zijkanten opeten en dan pas de vulling.
Een zielsverwant.quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Met je handen door dingen heengaan die met veel in een pot/zak zitten. Koffiebonen, macaroni, spliterwten, knikkers, zand, grint, rijst, van die vochtvreterkorrels.
En sowieso voelen aan dingen, is het zacht of hard of ruw, voelt het fijn (fluweel, gladde tegels, glas) of naar (kurk, piepschuim, schuurpapier).
Ik vermoed dat dit ook een positieve invloed heeft op de verkoopcijfers. Als de sappen 'ontmengd' zijn, zien ze er namelijk niet zo lekker uit.quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef IHVK het volgende:
2: Als de verse fruitsappen er niet meer mooi uitzien. Dus de pulp onderdaan zeg maar, ga ik een heel rondje af om te schudden, zodat alles weer goed gemengd is. Collega's vonden het eerst raar maar ze accepteren het nu.
Hm, misschien moet ik het de baas vertellen dan, krijg ik punten voor.quote:Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit ook een positieve invloed heeft op de verkoopcijfers. Als de sappen 'ontmengd' zijn, zien ze er namelijk niet zo lekker uit.
Nee hoorquote:Op zondag 21 september 2008 08:57 schreef Isegrim het volgende:
Jaaa! Benzine.Ik dacht dat ik de enige was.
Dan ligt het aan de timing. Tijdens een film of sex is het een rare uitspraak bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 september 2008 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Hm, iedereen lacht me altijd uit als ik zeg dat ik 't zo lekker vind ruiken...
Oh, is dat het.quote:Op zondag 21 september 2008 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de timing. Tijdens een film of sex is het een rare uitspraak bijvoorbeeld.
gezien dit topic ben ik het ook normaal gaan vinden, maar als ik het tegen vrienden zeg dan word ik raar aangegeken. als ware ik een braziliaans benzinesnuivertje...quote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef IHVK het volgende:
Naar mijn ervaring vindt de meerderheid van de mensen benzine heerlijk ruiken.
Ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die zei dat benzine niet lekker rook.
Ik lust ook geen koffie, maar ik vind de geur ook heerlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
- met de trein langs de DE branderij rijden en dan die heeeeerlijke koffielucht opsnuiven( en ik lust niet eens koffie
)
Die zeker ookquote:Op zondag 21 september 2008 10:27 schreef ytram het volgende:
Deze dus:
Daarnaast:
- in de trein zitten en alleen maar luisteren naar (telefoon) gesprekken
Nou, bij deze. Ik ben blijkbaar een ander merk neuroot dan jullie, want ik vind benzine ontzettend vies ruiken. Zelfs zo vies dat ik me er aan stoor als mn vriend bij het tanken het portier openlaat, en dwars door de auto heen ga hangen om het dicht te trekken. En vervolgens door het raampje heen ga gebaren en mimen wat ik wil hebben ("THEE... TWEEE *twee vingers opsteekt* SUI-KER *gebaar maakt van klontjes in kopje gooien en dan roeren en er heftig bij knikken*"). Want het stinkt zo om het raampje open te doenquote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef IHVK het volgende:
Naar mijn ervaring vindt de meerderheid van de mensen benzine heerlijk ruiken.
Ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die zei dat benzine niet lekker rook.
geslacht: Vrouwquote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef Duvel86 het volgende:
- als het koud is, lekker in bed gaan liggen met dikke dekens tot over je hoofd, jezelf helemaal inpakken
- dwangmatig baardharen uittrekken, haartje voor haartje
- dingen rond laten draaien op mn vinger zoals basketballers dat doen zoals kussens, dienbladen, boeken
Sommige vrouwen hebben ook baardgroeiquote:
Ik vind het dan wel weer vervelend om te lang in bed te blijven liggen. Er zijn zo veel (leuke) dingen te doen, waarom zou ik dan tot half 2 liggen slapen? Dan voel ik me inderdaad ook nutteloos en lamlendig. Maar als ik gewoon op tijd op moet, geniet ik er echt van om dat met rust te doen. Heb er een rothekel aan om in een kwartier te moeten douchen, aankleden en ontbijtenquote:Op zondag 21 september 2008 16:44 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik echt zonde van mijn tijd, dat uren doen over opstaan. Dan voel ik me de hele dag lamlendig en heb ik spijt omdat ik het zo zonde vind. Ik vind het juist heerlijk om op zondag op tijd op te staan en op de fiets te stappen als de hele stad nog in rust is.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, 's nachts een stuk lopen(ook met muziek natuurlijk).
En dat vind ik dan weer herkenbaarquote:Op zondag 21 september 2008 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
het fijnste om te doen vind ik nadenken over wat ik wil gaan doen.
Een hele dag nadenken wat te doen en ondertussen slechts 2 dingen gedaan hebben op een zondag en dan ook nog dat de dag best okey wasquote:Op zondag 21 september 2008 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
het fijnste om te doen vind ik nadenken over wat ik wil gaan doen.
Dat lijkt me heel normaal, dat doet half Nederland.quote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Urquhart het volgende:
Ook kan ik erg genieten van een lekker bakkie koffie 's avonds na een drukke dag, met je voeten op de bank voor de tv
Klopt, maar de ene keer is het meer routine, en de andere keer is het juist weer een geniet-momentje.quote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel normaal, dat doet half Nederland.
ik behoor tot de andere helft die geen koffie drinkt. daarom ben ik ook zo scherp, leuk, spitvondig en origineel.quote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel normaal, dat doet half Nederland.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:18 schreef DemonRage het volgende:
Kei pittig vreten en dan na een serie weeën m'n lul tussen m'n benen naar achter duwen en over m'n eikel heen schijten.
Jaag je ook altijd de agressieve meeuwen weg?quote:Op zondag 21 september 2008 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
eenden voeren: altijd het brood gooien naar de kleinste eenden.
ja en eenden ook. die enorme woerden die al vet genoeg zijn voor de pan krijgen niks.quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaag je ook altijd de agressieve meeuwen weg?
Het is toch wel grappig dat mensen zelfs bij het voeren van eenden een geheel eigen idee van rechtvaardigheid hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en eenden ook. die enorme woerden die al vet genoeg zijn voor de pan krijgen niks.
ja het is idd een mooi staaltje antropomorphisme.quote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is toch wel grappig dat mensen zelfs bij het voeren van eenden een geheel eigen idee van rechtvaardigheid hebben.![]()
Zeer herkenbaar.
Dat kan echt heel irritant zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 00:49 schreef One_of_the_few het volgende:
Ineens op een gespek reageren van volstrekte vreemden doormiddel van enkele woorden of een paar zinnen.
en vele anderen die al genoemd zijn.
Verrek! Ik ook!quote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef Duvel86 het volgende:
- dwangmatig baardharen uittrekken, haartje voor haartje
Oh ja, eens. Ik sta om 06:15 op en ga om 07:45 weg.quote:Op zondag 21 september 2008 19:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer vervelend om te lang in bed te blijven liggen. Er zijn zo veel (leuke) dingen te doen, waarom zou ik dan tot half 2 liggen slapen? Dan voel ik me inderdaad ook nutteloos en lamlendig. Maar als ik gewoon op tijd op moet, geniet ik er echt van om dat met rust te doen. Heb er een rothekel aan om in een kwartier te moeten douchen, aankleden en ontbijten.
En daarbij ook... op zondagmorgen in alle vroegte de deur uitgaan om te trainen (4daagse), muziek erbij en dan je verstand op nulquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Buiten de vunzige inkoppers:
- De open haard opstoken en erin staren tot de spinnenwebben aan mijn neus hangen(met muziek)
- In de trein zitten en naar buiten staren(met muziek) Hoe langer de rit, hoe beter het is. Zelfde voor de auto(als passagier dus)
Zone out baby!
Zeker.quote:Op maandag 22 september 2008 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan echt heel irritant zijn.
Hehe, deed ik regelmatig met mijn vriendin, vooral leuk in het bijzijn van mensen die het niet doorhadden.quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef Etcetera het volgende:
oh nog 1. niet aan te raden als je mensen niet kent trouwens
een lekkere ordinaire scheldpartij tegen iemand houden - en vice versaop vakantie meerdere malen gedaan, meestal beginnend met het roepen van 'X, je moeder is een hoer!' en die kreeg je dan net zo hard terug.
was echt ontspannend![]()
![]()
voor de grappenmakers: die scheldpartijen waren verre van gemeend, en dat wist iedereen ook welnooit ruzie over gehad
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Twee dezelfde ovenwanten gebruiken
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Isegrim het volgende:
- Het huis helemaal opruimen en schoonmaken
- Als mijn nagels glad zijn, deze over mijn bovenlip wrijven of er met mijn tong aan voelen
- In stilte meeluisteren met een gesprek op een feestje
- Visite blij maken met lekker eten
Ik hoop niet dat je die uitspraak tegenwoordig nog gebruikt.quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef Etcetera het volgende:
een lekkere ordinaire scheldpartij tegen iemand houden - en vice versaop vakantie meerdere malen gedaan, meestal beginnend met het roepen van 'X, je moeder is een hoer!' en die kreeg je dan net zo hard terug.
was echt ontspannend![]()
![]()
het is tot nu toe nog steeds goed gegaanquote:Op maandag 22 september 2008 15:08 schreef SilentFears het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je die uitspraak tegenwoordig nog gebruikt.
Soulmate.quote:Op maandag 22 september 2008 15:38 schreef Mendeljev het volgende:
-Neuspulken en dan zo'n bolletje maken en keihard vanuit duim en wijsvinger wegschieten
-Vanuit een snelrijdende auto je hand uit het raam steken en met je hand golfbewegingen maken
-Kleding wegsmijten voordat je gaat slapen wetende dat je de volgende ochtend weer vloekend alles van de vloer mag rapen
-Rechtopstaande blikjes wegschoppen
-Gekke bekken trekken naar huisdieren achter ramen
Dit doe ik juist andersomquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
Ik ben begonnen met mijn vingers, maar ben langzaam overgegaan naar m'n tenen.quote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dit doe ik juist andersom. Dan doe ik iets met mijn lichaam, als er een lantaarnpaal langskomt ofzo.
Check! En dan het liefst ´s avonds in het donker, op een rustige snelweg, met miezer-regen en zachte jazz-muziek op de radio... Oeh, ultiem gelukquote:Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
- úrenlang autorijden (700-1000 km ofzo)
10-15 minuten op de fiets en je zit diep in de polder hoorquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
De heerlijke geur van koeienmest opsnuiven als ik weer in mijn heitelân ben.
quote:Op maandag 22 september 2008 10:06 schreef boskameel het volgende:
Ik weet dat het echt smerig is, maar als je een enorm groot stuk bagger uit je neus haalt na 10 min kloten, dat gevoel is echt zo lekker![]()
.
Friese koeienmest ruikt beter.quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10-15 minuten op de fiets en je zit diep in de polder hoor
liever op een warme zomernacht in het donker in een cabrio'tje al tuffend over binnenwegen met helemaal geen muziek aan. just me and my car!!!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Check! En dan het liefst ´s avonds in het donker, op een rustige snelweg, met miezer-regen en zachte jazz-muziek op de radio... Oeh, ultiem geluk
ghehehe.quote:Op maandag 22 september 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Praten tegen een dier.
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef Topspin het volgende:
Vleermuizen spotten in een zomer avond, kijken hoe die beesten vliegen in allerlei snelle bewegingen.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens een gele tennisbal opgooien, kan je lachen.
Ik heb nu een mental image van de Beegees met Stayin' Alivequote:Op maandag 22 september 2008 23:42 schreef CrssY het volgende:
Op het ritme van de muziek lopen (mp3 speler)
Dat heb ik ookquote:Op maandag 22 september 2008 23:06 schreef Nepthys het volgende:
Op m'n verjaardag automatisch gegenereerde felicitatiemails in m'n mailbox vinden van fora waarop ik al zeker twee jaar niks meer heb gepost... en er dan stiekem toch een beetje blij van worden.
Deed ik toen ik nog op een varkenshouderij werkte ook altijd. Daar was ik best consequent in: als ik een dood varken vond wenste ik deze ook nog een goede morgenquote:
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamerquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:21 schreef no1uknow het volgende:
Vuur.
Vuur is fascinerend
Vuur kan ik uren naar kijken zonder maar te bewegen.
Vuur is prachtig
Ik heb een hele verbrande plek in mijn vloerkleedquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef larsvon het volgende:
[..]
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamer
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef larsvon het volgende:
[..]
Ja interesant he ik steek wel eens dingen in de brand op mn kamer
In die lijn: lopen over een schelpenpaadje. Dat geluid!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef Markeerstift het volgende:
Op van die droge blaadjes die op de stoep/weg liggen gaan staan/fietsen en dat ze zo kraken onder je voet !
De pyromaan van 't Zandt is eindelijk terecht!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ook
Voornamelijk vloeitjes van m'n shag en buiten wil het nog wel is uit de hand lopen
Dat heb ik nou met sneeuw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In die lijn: lopen over een schelpenpaadje. Dat geluid!
Ook! Lopen in sneeuw waar nog niemand in gelopen heeft.quote:
Kraaksneeuwquote:
Dat ja!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Zonder paraplu buiten lopen als het miezert.
Ja dat weet ik nog...toen was ik niet in Nederlandquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook! Lopen in sneeuw waar nog niemand in gelopen heeft.Weet je nog dat er een paar jaar terug in maart ineens heel veel sneeuw viel? Toen ben ik om 04:00 mijn bed uitgegaan en gaan wandelen. Die knisperende, maagdelijk witte sneeuw!
OMG, nooit gedacht dat meer mensen dat deden, ik doe het precies andersomquote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
- In de auto mijn tenen omhoog houden en precies in het midden tussen twee lantaarnpalen naar beneden doen en daarna direct weer omhoog. ( vind dit zelf heel vaag maar gaat vanzelf)
quote:Op maandag 22 september 2008 18:35 schreef rece het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ach zo erg is het niet, het heftigste wat me is gebeurd was een redelijk grote papiercontainer (10 meter lang ofzo) in de fik zetten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De pyromaan van 't Zandt is eindelijk terecht!
Weet je hoe je in het wegdek altijd op en neer gaat?quote:Op woensdag 24 september 2008 01:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Holy fuck, toch herkenning
Ik knijp vaak in m'n vingers tussen de palen door
Daar is de diepvries voor uitgevonden.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:18 schreef Gilsa het volgende:
Lekker een goed boek lezen en dan de hele dag niet de deur uit komen... en dan 's avonds erachter komen dat er geen eten en/of drinken in huis is
En dan vooral 's nachts, heerlijk rustgevend. Bedenken dat ze misschien nog een lekkere borrel nemen of een kop thee en dan wegdommelen onder een deken met het gebrom van de vliegtuigmotoren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Vliegtuigstrepen tellen (vooral als de zon onder begint te gaan en ze goed zichtbaar worden) en me vervolgens afvragen waar al die vliegtuigen heen gaan en wat de passagiers van het eten vinden.
Ik heb dat met tosti's, eerst de randjes opeten en dan pas het binnenste gedeelte.quote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij een mars (of andere candybar) eerst de zijkanten opeten en dan pas de vulling.
Bij chocolademouse (of een B&J bak) eerst het stuk aan de rand opeten en daarna pas het middelste. Zo lekker.
Of in slaap sukkelt!quote:
Doe je dat echt?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind het ook heerlijk om gewoon de trein te pakken naar ergens, daar n rondje lopen en weer naar huis gaan
ja, maar ik heb wel n OV, dus dan is het al minder ergquote:
Noujaquote:Op woensdag 24 september 2008 01:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Holy fuck, toch herkenning
Ik knijp vaak in m'n vingers tussen de palen door
Check, en dan ben ik zelfs nog zo erg dat ik een uur lang een nummer op "repeat one" kan zetten en nog steeds genieten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, 's nachts een stuk lopen(ook met muziek natuurlijk).
Je schaamt je er voor?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
Dingen op nette stapeltjes schikken
idem aan bovenstaand lijsje, behalve dat door lege straten lopen, dat doe ik het liefst s ochtends.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef henkde_j het volgende:
Het kraken van verse sneeuw onder mn voeten
'S nachts door lege straten lopen
Kijken hoe mensen plezier hebben
Luisteren naar het vallen van regen op tentdoek
Kijken naar hoe mensen lopen te klungelen
Kijken naar hoe mensen proberen straatverkopers te ontlopen
Eigenlijk vooral mensen kijken
Ik fiets zelf ook heel veel, Keihard Queen op, En dan gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:17 schreef Skazminko het volgende:
's avonds (rond elf uur ofzo) een stuk fietsen met muziek op en hard meezingen.![]()
Kijken naar Bob Ross, ik schilder zelf niet ofzo, vind het gewoon leuk om hem te zien schilderen en zo relaxed te horen praten.
Mijn kat met mijn voeten aaien, het liefst blote voeten, zo zacht.![]()
Jaquote:
das idd lekker, vond ik vroeger ook al toen ik op zolder sliep bij mijn ouders thuis... regen op het dak en t kantelraam gaf altijd iets knus als je onder je warme dekbed lagquote:Op donderdag 25 september 2008 22:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik vind het prettig om tijdens een donkere, koude avond de regen tegen het raam aan te horen waaien terwijl je zelf heerlijk onder een zwaar dekbed ligt.
ohhhh men!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik vind het prettig om tijdens een donkere, koude avond de regen tegen het raam aan te horen waaien terwijl je zelf heerlijk onder een zwaar dekbed ligt.
Dat vind ik dus echt de hel.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:34 schreef Sport_Life het volgende:
- wekker om 7u zetten en dan nog lekker lang blijven liggen tot 9uur (vind mn vriendin afschuwelijk). Het beste gevoel dat er is: de wekker horen gaan en weten dat je nog 2 uur uit kunt slapen
Ik heb daar hele discussies met mijn vriendin over, ik vind het heerlijk, zij afschuwelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt de hel.Ik moet tegenwoordig godzijdank eerder op dan mijn vriend, want die laat de wekker dus rustig een uur lang snoozen. Echt verschrikkelijk vind ik dat.
heel erg mee eens, uitstel van executie. een van de grootste ergernissen van een relatie denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt de hel.Ik moet tegenwoordig godzijdank eerder op dan mijn vriend, want die laat de wekker dus rustig een uur lang snoozen. Echt verschrikkelijk vind ik dat.
Dat vind ik altijd zo kut.. zeker als 't zo rustig is op de weg.. (wat ook wel weer wat heeft, kna je lekker doorrijden)quote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef DarkElf het volgende:ik hou enorm van symmetrie ik hou van in de pas gevallen sneeuw lopen in het donker als het doodstil is op straat Ik hou van in de regen lopen en daarna thuis warm douchen Ik hou van kijken naar mijn man als hij zich kapot lacht om iets waar ik de humor niet van inzie Ik hou van mijn tong uitsteken tegen stomme kinderen in de supermarkt zodat ze onzeker worden Ik hou van samen in bed liggen op een regenachtige zondag Ik hou van middenin de nacht autorijden
Ik weet niet of ik van even getallen hou.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou van even getallen.Oneven getallen zijn stom priemgetallen zijn helemaal triest.
Echt? voor mijn gevoel ben ik er altijd zo... lekker rustig, geen afleiding, leuke muziek op... voelt goedquote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo kut.. zeker als 't zo rustig is op de weg.. (wat ook wel weer wat heeft, kna je lekker doorrijden)
's nachts rijden duurt voor mijn gevoel altijd zo lang.
lol. wat zul jij weinig plezier in je leven hebben dan. of nee! grapjurk.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en zakelijk grote klappers maken
Heel herkenbaar. Ik vind het dan ook best vervelend dat mijn dochter op de 7e geboren is.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik van even getallen hou.
Maar bij het onthouden is het altijd ergens in mijn hoofd.
De even getallan zijn de good guys en de oneven de bad guys.
Het goede boek ontbreekt nogquote:Op donderdag 25 september 2008 22:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das idd lekker, vond ik vroeger ook al toen ik op zolder sliep bij mijn ouders thuis... regen op het dak en t kantelraam gaf altijd iets knus als je onder je warme dekbed lag
Dat vind ik ook zo leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat ik helemaal leuk vind is van die plasticjes die op de display van bv een nieuwe telefoon zitten eraf halen.
Dat zijn van die niet-klevende plasticjes ter bescherming.
Heerlijk ja als je een paar uur hebt staan zwoegen (nouja, ik hoef maar 40m2 te onderhouden) en het is klaar!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef SarahD. het volgende:
Ik vind het fijn als alles schoon en opgeruimd is.
Hoe herkenbaar, nooit geweten dat meer mensen er zo overdachten.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik van even getallen hou.
Maar bij het onthouden is het altijd ergens in mijn hoofd.
De even getallan zijn de good guys en de oneven de bad guys.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:02 schreef seatsniffer het volgende:
> Kijken naar mijn hamsters en proberen erachter te komen wat ze denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |