Door dat gekut met die OP inderdaad een typo taalgrapje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aiaiaiai! Beleeft
tenzij het een woordgrapje was natuurlijk
Ik geef het studiebeslissen op voor vandaagIk kruip in een warm hoekje met een boek...
Holy shit. Ik heb sowieso altijd ruzie met Wiki, dus ik begin er niet aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Wie zich geroepen voelt om de OP te herstellen, be my guest.
Mij lukt het niet om de enters en zo er weer goed in te krijgen...
Welnee, kijk eens naar de afbeeldingen die AKQ moeten vormen, één grote puinhoop en diverse enters zijn verdwenen die ik er dus ook niet meer in krijg:quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Holy shit. Ik heb sowieso altijd ruzie met Wiki, dus ik begin er niet aan.
Maar je huidige OP ziet er in dit topic prima uit.
Geen idee meer, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je wel eerst bewerken geselecteerd voordat je deze gecopieerd hebt?
In Boston ben ik nog nooit geweest, dus ik kan die vraag niet beantwoorden...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer wat geleerd....
He MM, ben jij wel eens in Boston geweest? Is dat een beetje de moeite om een weekje naar toe te gaan?
quote:
Ja, dat klopt. Ik heb nooit begrepen wat dat was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Stond er voorheen niet altijd iets van [pre] [/pre] rondom de WIki?
Ik ook niet helemaal, maar het staat er nu in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb nooit begrepen wat dat was.
Wat liefquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
@LadyBlack, heel veel sterkte, het is nooit makkelijk voor een huisdier te moeten kiezen, genezen/gezond houden of laten inslapen.en je kan hier altijd je ei kwijt
Sterkte ermee...quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat lief
Helaas hebben we vanmiddag gehoord dat de kat al geruime tijd suikerziekte heeft en dat zijn nieren en lever ook al aangetast zijn...Geef je hem de insulinebehandeling, dan moet hij keer op keer weer op controle bij de dierenarts = vervelende ervaring, hij zal zich door het uitproberen van de dosis ook niet lekker voelen, hij kan hoe dan ook zieker worden ivm met die zieke organen...... en het beest is al 15 dus we vinden het eigenlijk heel erg zielig om hem dit allemaal nog aan te doen. Hij heeft nu nog een redelijk prima leventje, en ook al lijkt het op voor God spelen, we denken dat hij toch het meest gebaat is bij een fataal spuitje....
![]()
Nee, ik luister eigenlijk nooit naar Kink FM.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, luister je wel eens naar Kink op vrijdagavond. Als ik je muziek op last.fm zo hoor vind je dit waarschijnlijk wel aardig
Zit nu even te luisteren, Little Steven met allemaal Rock 'n Roll platen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit heeft een behoorlijk Arrow niveau, maar dan met wat onbekendere oude muziek
Dankjequote:Op vrijdag 19 september 2008 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte ermee...
Afscheid van je trouwe beestjes te moeten nemen is niet leuk...
En je hoort er iig niet Kate Perry en Alphabeat constant langs komen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenoot luisterde altijd naar Kink FMbest coole zender
Nee...3 dagen en dan heb je het wel gehadquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer wat geleerd....
He MM, ben jij wel eens in Boston geweest? Is dat een beetje de moeite om een weekje naar toe te gaan?
Ja, dat heb ik weggehaald toen ik gisteren de OP moest herstellen(die was compleet leeg!)quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Stond er voorheen niet altijd iets van [pre] [/pre] rondom de WIki?
Ho, wacht even! Boston is heel interessantquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
thanks, Nem,
Ik had al wel zo'n vermoeden dat Boston niet de meest interessante stad van de VS was. Het is op het moment relatief goedkoop om ernaar toe te vliegen.
Wat dacht jij dan? Het is weekendquote:
Ja? Diepe gesprekkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:49 schreef Soempie het volgende:
'halfuurtje in het diepe?'
Neuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
Ozo, ik dacht dat je een spel bedoelde als 'truth or dare'.
mensen die praten worden bij jullie voor gek verklaard?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:52 schreef Etcetera het volgende:
boodschappen gehaalden waarschijnlijk in de super de boer voor gek verklaar want we waren weer eens aan het ouwehoeren
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
mensen die praten worden bij jullie voor gek verklaard?
Als je naar een feestje gaat en de hele badkamer volkakt..ben je dan een party pooper?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je verkleed als chiropractor in februari naar een groot volksfeest in Brabant gaat, ben je dan een carnavalskraker?
Dat was het plan maar ik geloof dat het heeeel erg last minute wordt of gewoon heel erg niet aangezien eigenlijk alles volgeboekt was en niemand in een tent wil zetten met de verwachte kou.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Nem, ging jij nog naar Munchen één dezer dagen?
Hoorde net dat de Oktober-esten daar begonnen zijn.
Eén liter bier ¤ 8,00, wat me vergeleken met de horecaprijzen hier nog meevalt...
wtf?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Oh my god, ik ben uitgekozen om voor mijn studie naar Ohio te gaan als waarnemer tijdens de verkiezingen! Ik kan het nog niet geloven, ik ga naar amerika!
Het is ook best wel Wtfquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
-edit- oh wacht: gefeliciteerd![]()
En wat moeten we allemaal nog meer weten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer moet je weg dan? En hoe lang? De gehele verkiezing?
wow MaJoquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Oh my god, ik ben uitgekozen om voor mijn studie naar Ohio te gaan als waarnemer tijdens de verkiezingen! Ik kan het nog niet geloven, ik ga naar amerika!
Het is toch geen rare vraag ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat moeten we allemaal nog meer weten?
Gefeliciteerd btw...
Wel zo'n 10 uur vliegen via Washington of Chicago...
Nee, in tegendeel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is toch geen rare vraag ofzo?
Oh zoquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel.
Maar ik denk dat er nog wel wat mer aan dit verhaal vast zit dan alleen jouw vragen, dat bedoelde ik.
Oftewel, MaJo: Gooi het in de groep!
Dan zit je dus in de USA als wij daar ook zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
Ik weet er ook nog niet het fijne van, zit echt nog in zo'n Wtf momentwe vliegen op chicago, dat vind ik wel spannend maar ik ga niet moeilijk doen!
we vertrekken 28 oktober, terug op 5 november
Sterker nog..het zou wel eens kunnen blijken dat een lange vlucht goed is voor je vliegangstquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
Ik weet er ook nog niet het fijne van, zit echt nog in zo'n Wtf momentwe vliegen op chicago, dat vind ik wel spannend maar ik ga niet moeilijk doen!
we vertrekken 28 oktober, terug op 5 november
quote:Booth: God does not make mistakes.
Angela: I don't know - putting testicles on the outside doesn't seem like such a good idea.
Gaaf! En politiek ook lekker actief dan aangezien het een swing state is die weleens het verschil kan maken met de verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
moet ik dat nou sarcastisch opvatten of nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind je scherm wel klein Etc
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Als je eerst braaf je yoghurt opeet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef wyccie het volgende:
Ontzettend leuk, MaJo. Spannend!
Iedereen gaat maar naar Amerika. Wanneer mag ik?
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef wyccie het volgende:
Ontzettend leuk, MaJo. Spannend!
Iedereen gaat maar naar Amerika. Wanneer mag ik?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....
Nee, fijn met Sarin en VX werken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Helicopter vliegen?
het plaatjequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
ja ik dacht ook dat jojo dat bedoelde, maar het kan ook zijn dat hij 20" gewoon klein vindt
Dar komt het uiteindelijk wel op neer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Etcetera het volgende:
zullen wij gezellig samen het thuisfront bewaken?
Kom maar op dan! Vruchtenyoghurt graag.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Als je eerst braaf je yoghurt opeet.
Ik heb meer zin in helikopters.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....
Uhuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat klinkt redelijk spannend eigenlijk
Dat hoop ik ook, anders kom ik tussen 6 planken naar huis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker spul dat Sarin en VX.
Maar hopen dat je masker goed zit
Ga je live trainen dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, anders kom ik tussen 6 planken naar huis.
Yepquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dat moet gevierd worden natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhIronie heeft het dat ik vanavond voor de verandering eens geen stapplannen heb
![]()
Nee vind het wel fijn eigenlijkquote:
Hey dat is wel een goed idee ja!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je mooi die film kijken
Wat nou?
Ben je opeens vroom geworden?
quote:
de pre's dienden ervoor dat je niet op bewerken hoeft te klikken, voordat je kopieert. Dat is dus ook de reden dat het MM niet lukt. Dat had een of ander modje verzonnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik weggehaald toen ik gisteren de OP moest herstellen(die was compleet leeg!)
De pre's dienden nergens voor.
Mijn zusje moet daarvoor nog ergens op een fluit blazen, misschien zie je haar nogquote:Op zondag 21 september 2008 11:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moggûh
Ga zo even de dam tot damloop checken
Vertelquote:
Jongen van school, we trekken de laatste tijd veel met elkaar op en er is wel een wederzijdse spanning. Nu hebben we voor het eerst 'alleen' afgesproken en denk wel dat het een date isquote:
Ja nadat ik had gezegd: "Ik wens u dus een prettige dag verder"quote:
Nee helaas nietquote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef Soempie het volgende:
Leuk MaJoGaat hij ook mee naar Amerika?
Ja dat dacht ik ook maar een hapje gras stelt ook niet veel voor.quote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk is water te dun voor de slokdarm en heeft drinken dan niet zoveel effect
quote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
"kijk uit voor de tafel poot"
"Kijk eens in je jas zak"
Dat waren ze volgens mij.
Thanks timquote:
Ik denk eerder het laatste, Lush is nogal verslavendquote:Op maandag 22 september 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht met smart op de Lush-spulletjes. Eigenlijk hoop ik dat het niet lekker is, ik ben bang dat ik ook verslaafd raak.
En ik heb zojuist braaf een paar uurtjes gestudeerd.![]()
Zelfs wat meer gelezen dan de bedoeling was, want ik vind het toch wel interessant om te weten.
Ik ook niet zo vaak, maar als ik er eentje heb dan is het ook echt knallen. Nu duurde het wel heel erg lang voor het zover was. Nou ja, ik moest wel. Vrijdag tentamen, en ik heb ongeveer de helft gedaan. Oeps.quote:Op maandag 22 september 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:
wat goed zegsoms heb je dat inderdaad dat je in zo'n drive zit dat het allemaal heel goed gaat
al heb ik dat niet zo heel vaak
quote:Op maandag 22 september 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar als ik er eentje heb dan is het ook echt knallen. Nu duurde het wel heel erg lang voor het zover was. Nou ja, ik moest wel. Vrijdag tentamen, en ik heb ongeveer de helft gedaan. Oeps.
Oeh, zou wel handig zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 00:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de laatste tijd helaas niet meer van die actieskrijg er misschien medicijnen voor, als het goed is gaat dan mijn concentratievermogen een stuk vooruit
heb over 2 weken tentamen en nog maar een vijfde ofzo er van geleerd
![]()
Was jij niet tukken?quote:
tja soms lukt het niet he. Donkerbruin gevoel dat het ook nog wel een paar uur gaat duren dus de kans is groot dat ik zo de buurt nog eens onveilig ga makenquote:
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemelsquote:Op maandag 22 september 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, zou wel handig zijn.
Bij mij is het niet het concentratievermogen (zou ook wel beter kunnen), maar gewoon geen zin.
Inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
Nee, je geeft drie antwoorden op twee vragen.
Ik heb hetzelfde. Heb dan ook alvast de dingen gedaan waarvan ik denk dat die me gaan 'afleiden' (schoonmaken etc.), maar ik heb geen ADD. Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen maar het label ADD krijgt opgeplakt. Pas wel een beetje op, MaJo. Stop jezelf niet vol met medicijnen. Ik ben dan wel wetenschapper en word (ooit) arts, maar ik heb liever dat je je volstopt met homeopathische midelen dan normale medicijnen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemels
En dat is omdat MaJo je een ontkennende vraag stelde?quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
quote:Op maandag 22 september 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat is omdat MaJo je een ontkennende vraag stelde?
Met het internet binnen handbereik kun je je elke aandoening aanmeten waar je behoefte aan hebt. Dus je hoeft er niet om verlegen te zitten.quote:Op maandag 22 september 2008 01:13 schreef wyccie het volgende:
Ik weet natuurlijk niet zeker dat ik geen ADD heb, nooit getest.
Ik snap wat je bedoeld, maar er is met mij wel meer aan de hand dan alleen mijn concentratieprobleemquote:Op maandag 22 september 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Heb dan ook alvast de dingen gedaan waarvan ik denk dat die me gaan 'afleiden' (schoonmaken etc.), maar ik heb geen ADD. Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen maar het label ADD krijgt opgeplakt. Pas wel een beetje op, MaJo. Stop jezelf niet vol met medicijnen. Ik ben dan wel wetenschapper en word (ooit) arts, maar ik heb liever dat je je volstopt met homeopathische midelen dan normale medicijnen.
Ik heb 1 keer op internet gezocht omdat ik iets raars had, en heb mezelf bang gemaakt. Dat doe ik dus nooit meer.quote:Op maandag 22 september 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Met het internet binnen handbereik kun je je elke aandoening aanmeten waar je behoefte aan hebt. Dus je hoeft er niet om verlegen te zitten.
Met jouw drukke leventje zou ik ook een constante chaos in mijn hoofd hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, maar er is met mij wel meer aan de hand dan alleen mijn concentratieprobleemzoals constante chaos in mijn hoofd en altijd afgeleid zijn. Maar het moet nog blijken hoor, donderdag heb ik een officieel onderzoek. Maar moet wel zeggen dat heel veel op z'n plek valt
Dat drukke leventje zou wel eens te verklaren kunnen zijn door ADDquote:Op maandag 22 september 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met jouw drukke leventje zou ik ook een constante chaos in mijn hoofd hebben.![]()
Hopelijk levert dat onderzoek jou wat op, en kun je er op een goede manier mee geholpen worden.
Ja ik ken er ook zo ééntje die zich allerlei fatale ziektes op de hals haalt. Is niet handig.quote:Op maandag 22 september 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op internet gezocht omdat ik iets raars had, en heb mezelf bang gemaakt. Dat doe ik dus nooit meer.
Dan heb ik zeker geen ADD. Ik kan prima niks doen.quote:Op maandag 22 september 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
ik móet gewoon altijd iets te doen hebben
Niet als er plaatjes bij zitten.quote:Op maandag 22 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog een héleboel hersenonderdelen en bladzijden te gaan.![]()
Misschien moet ik een cursus snellezen volgen. Zou dat werken?
Ik zou om 1 uur slapen volgens mijn schema, hehe. Dan ga ik nu maar gauw.
ritalin is anders echt troep.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemels
Bron? Het schijnt heel goed te werken dus ik ben benieuwdquote:
Ken jij "Charlie the Unicorn" op youtube?quote:
Je hebt toch al es een tentamen gehad over hersenonderdelen?quote:Op maandag 22 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog een héleboel hersenonderdelen en bladzijden te gaan.![]()
Misschien moet ik een cursus snellezen volgen. Zou dat werken?
Ik zou om 1 uur slapen volgens mijn schema, hehe. Dan ga ik nu maar gauw.
Ik ga mee met koffie en verhoog met een koekjequote:
Ik ga mee, ik heb een ruiten 9. Win ik?quote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik toep!
Oh ja?!quote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt toch al es een tentamen gehad over hersenonderdelen?
Helaas, mijn schoppen tien is net iets beter. Temeer, aangezien de openingskaart van deze ronde een schoppenaas was.quote:Op maandag 22 september 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga mee, ik heb een ruiten 9. Win ik?
Tsja dan heb ik weinig aan een ruiten. Dom dat ik niet op zat te letten zeg, anders was ik niet meegegaan. Maar nu moet je wel delen IARLquote:Op maandag 22 september 2008 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, mijn schoppen tien is net iets beter. Temeer, aangezien de openingskaart van deze ronde een schoppenaas was.
Gelukkig niet. De golf heeft het midden van het land nog niet bereikt. *klop klop*quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hou niet van kaarten, dus ik pas
Ben nu bij, die nog steeds ziek is....... nog geen andere mensen last van de buikgriepgolf?
Al mee bezigquote:Op maandag 22 september 2008 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Dan doe je toch een waslading?
Trouwens, ik ga even wat werk doentot straks
Bij Tools-Options-Privacy staat alles goed?quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word helemaal GEK van Firefox![]()
![]()
Heb nu alle instellingen nagelopen maar hij blijft alles van me wissen....dus nu ben ik obsessief bezig om dat weer te herstellen maar het lukt niet
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.eenspannendmuziekje.nl/
Heb je al een andere browser geprobeerd? IE, Opera of Chrome?quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word helemaal GEK van Firefox![]()
![]()
Heb nu alle instellingen nagelopen maar hij blijft alles van me wissen....dus nu ben ik obsessief bezig om dat weer te herstellen maar het lukt niet
![]()
![]()
![]()
Verzin nieuwe zwendel zoals naked short sellingquote:Op maandag 22 september 2008 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Okee, en nu is er dus helemaal niks te doen op werk
Ik heb nog wel een leuk product in de aanbieding: effectenrekening met automatisch effectenkrediet, hoe meer je koopt, hoe groter je vermogen wordt, en het debetsaldo is veelal gelijk aan het vermogen, dus geen box-3 heffing! Wordt multimiljonair binnen enkele weken!quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verzin nieuwe zwendel zoals naked short selling
quote:Op maandag 22 september 2008 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bij Tools-Options-Privacy staat alles goed?
Ja ik heb ook al mn cookies verwijderd, maar alles is al een keer opnieuw ingevoerd, ook met de nieuwe privacy-instellingen... dus ik weet het nu echt niet meerquote:Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
ik moet zeggen dat ik sinds kort ook het probleem heeft dat ik bij bijv iGoogle niet ingelogd blijf staan als ik FF afsluit. Heb nu maar eens alle cookies eruit gegooid, en ga vanmiddag kijken of dat gewerkt heeft
Ik moet wel lachen, die Amerikanen gaan dus voor honderden miljarden dollars een fonds opzetten, en wie gaat dat betalen? Jawel, de belastingbetaler, oftewel de gewone man en vrouw op straatquote:Op maandag 22 september 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ja! verpest Bos' zijn plannetjes!
BSG is al maanden geleden afgelopen?quote:Op maandag 22 september 2008 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Duurt het nog erg lang voor BSG weer uitkomt?
Daar kan ik niets over vinden. Ik dacht dat het compleet afgelopen was.quote:Op maandag 22 september 2008 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Seizoen 4 tweede helft!
Ik ben zelfs burgemeesterquote:Op maandag 22 september 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ja! verpest Bos' zijn plannetjes!
doet hier nog iemand mee aan het FOK! mafiaspelVolgens mij PS toch
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel vanquote:Op maandag 22 september 2008 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zelfs burgemeester
Dat staat allemaal op zich goed uitgelegd in de OPquote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel van
Waarom is dat stemmen? en wat is dat met dat dag-nacht gedoe? hoe letterlijk moet je dat opvatten?
Het is basically hetzelfde als het spel Weerwolven van Wakkerdam. Tijdens de nachtfase bepaalt de maffiagroep (zij weten van elkaar wie zij zijn) wie ze uitkiezen om om te leggen. Tijdens de dagfase beslist iedereen wie er gelynchd moet worden omdat die verdacht zou zijn. Als dorpeling weet je van niemand anders de rol zodat de kans aanwezig is dat je op onschuldigen stemtquote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel van
Waarom is dat stemmen? en wat is dat met dat dag-nacht gedoe? hoe letterlijk moet je dat opvatten?
Ga ik doenquote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen in het mafiaspel, meld je aan
PS je lijst met active topics is nog eentoniger dan de mijnequote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen in het mafiaspel, meld je aan
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS je lijst met active topics is nog eentoniger dan de mijne
gezelligquote:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html hier misschien?quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
Kan ik ergens de oude versie van Firefox downloaden? Ik vind de nieuwe niet fijn.
Stelletje debielen die Scientology figuren.quote:Op maandag 22 september 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
feliik vind 3.0 best leuk werken
what
the
fuck
FOK! wordt onderzocht door Scientology!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |