Uhuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat klinkt redelijk spannend eigenlijk
Dat hoop ik ook, anders kom ik tussen 6 planken naar huis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker spul dat Sarin en VX.
Maar hopen dat je masker goed zit
Ga je live trainen dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, anders kom ik tussen 6 planken naar huis.
Yepquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dat moet gevierd worden natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhIronie heeft het dat ik vanavond voor de verandering eens geen stapplannen heb
![]()
Nee vind het wel fijn eigenlijkquote:
Hey dat is wel een goed idee ja!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je mooi die film kijken
Wat nou?
Ben je opeens vroom geworden?
quote:
de pre's dienden ervoor dat je niet op bewerken hoeft te klikken, voordat je kopieert. Dat is dus ook de reden dat het MM niet lukt. Dat had een of ander modje verzonnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik weggehaald toen ik gisteren de OP moest herstellen(die was compleet leeg!)
De pre's dienden nergens voor.
Mijn zusje moet daarvoor nog ergens op een fluit blazen, misschien zie je haar nogquote:Op zondag 21 september 2008 11:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moggûh
Ga zo even de dam tot damloop checken
Vertelquote:
Jongen van school, we trekken de laatste tijd veel met elkaar op en er is wel een wederzijdse spanning. Nu hebben we voor het eerst 'alleen' afgesproken en denk wel dat het een date isquote:
Ja nadat ik had gezegd: "Ik wens u dus een prettige dag verder"quote:
Nee helaas nietquote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef Soempie het volgende:
Leuk MaJoGaat hij ook mee naar Amerika?
Ja dat dacht ik ook maar een hapje gras stelt ook niet veel voor.quote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk is water te dun voor de slokdarm en heeft drinken dan niet zoveel effect
quote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
"kijk uit voor de tafel poot"
"Kijk eens in je jas zak"
Dat waren ze volgens mij.
Ik denk eerder het laatste, Lush is nogal verslavendquote:Op maandag 22 september 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht met smart op de Lush-spulletjes. Eigenlijk hoop ik dat het niet lekker is, ik ben bang dat ik ook verslaafd raak.
En ik heb zojuist braaf een paar uurtjes gestudeerd.![]()
Zelfs wat meer gelezen dan de bedoeling was, want ik vind het toch wel interessant om te weten.
Ik ook niet zo vaak, maar als ik er eentje heb dan is het ook echt knallen. Nu duurde het wel heel erg lang voor het zover was. Nou ja, ik moest wel. Vrijdag tentamen, en ik heb ongeveer de helft gedaan. Oeps.quote:Op maandag 22 september 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:
wat goed zegsoms heb je dat inderdaad dat je in zo'n drive zit dat het allemaal heel goed gaat
al heb ik dat niet zo heel vaak
quote:Op maandag 22 september 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar als ik er eentje heb dan is het ook echt knallen. Nu duurde het wel heel erg lang voor het zover was. Nou ja, ik moest wel. Vrijdag tentamen, en ik heb ongeveer de helft gedaan. Oeps.
Oeh, zou wel handig zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 00:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de laatste tijd helaas niet meer van die actieskrijg er misschien medicijnen voor, als het goed is gaat dan mijn concentratievermogen een stuk vooruit
heb over 2 weken tentamen en nog maar een vijfde ofzo er van geleerd
![]()
tja soms lukt het niet he. Donkerbruin gevoel dat het ook nog wel een paar uur gaat duren dus de kans is groot dat ik zo de buurt nog eens onveilig ga makenquote:
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemelsquote:Op maandag 22 september 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, zou wel handig zijn.
Bij mij is het niet het concentratievermogen (zou ook wel beter kunnen), maar gewoon geen zin.
Inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
Nee, je geeft drie antwoorden op twee vragen.
Ik heb hetzelfde. Heb dan ook alvast de dingen gedaan waarvan ik denk dat die me gaan 'afleiden' (schoonmaken etc.), maar ik heb geen ADD. Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen maar het label ADD krijgt opgeplakt. Pas wel een beetje op, MaJo. Stop jezelf niet vol met medicijnen. Ik ben dan wel wetenschapper en word (ooit) arts, maar ik heb liever dat je je volstopt met homeopathische midelen dan normale medicijnen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemels
En dat is omdat MaJo je een ontkennende vraag stelde?quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
quote:Op maandag 22 september 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat is omdat MaJo je een ontkennende vraag stelde?
Met het internet binnen handbereik kun je je elke aandoening aanmeten waar je behoefte aan hebt. Dus je hoeft er niet om verlegen te zitten.quote:Op maandag 22 september 2008 01:13 schreef wyccie het volgende:
Ik weet natuurlijk niet zeker dat ik geen ADD heb, nooit getest.
Ik snap wat je bedoeld, maar er is met mij wel meer aan de hand dan alleen mijn concentratieprobleemquote:Op maandag 22 september 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Heb dan ook alvast de dingen gedaan waarvan ik denk dat die me gaan 'afleiden' (schoonmaken etc.), maar ik heb geen ADD. Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen maar het label ADD krijgt opgeplakt. Pas wel een beetje op, MaJo. Stop jezelf niet vol met medicijnen. Ik ben dan wel wetenschapper en word (ooit) arts, maar ik heb liever dat je je volstopt met homeopathische midelen dan normale medicijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |