Ja? Diepe gesprekkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:49 schreef Soempie het volgende:
'halfuurtje in het diepe?'
Neuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
Ozo, ik dacht dat je een spel bedoelde als 'truth or dare'.
mensen die praten worden bij jullie voor gek verklaard?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:52 schreef Etcetera het volgende:
boodschappen gehaalden waarschijnlijk in de super de boer voor gek verklaar want we waren weer eens aan het ouwehoeren
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
mensen die praten worden bij jullie voor gek verklaard?
Als je naar een feestje gaat en de hele badkamer volkakt..ben je dan een party pooper?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je verkleed als chiropractor in februari naar een groot volksfeest in Brabant gaat, ben je dan een carnavalskraker?
Dat was het plan maar ik geloof dat het heeeel erg last minute wordt of gewoon heel erg niet aangezien eigenlijk alles volgeboekt was en niemand in een tent wil zetten met de verwachte kou.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Nem, ging jij nog naar Munchen één dezer dagen?
Hoorde net dat de Oktober-esten daar begonnen zijn.
Eén liter bier ¤ 8,00, wat me vergeleken met de horecaprijzen hier nog meevalt...
wtf?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Oh my god, ik ben uitgekozen om voor mijn studie naar Ohio te gaan als waarnemer tijdens de verkiezingen! Ik kan het nog niet geloven, ik ga naar amerika!
Het is ook best wel Wtfquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
-edit- oh wacht: gefeliciteerd![]()
En wat moeten we allemaal nog meer weten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer moet je weg dan? En hoe lang? De gehele verkiezing?
wow MaJoquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Oh my god, ik ben uitgekozen om voor mijn studie naar Ohio te gaan als waarnemer tijdens de verkiezingen! Ik kan het nog niet geloven, ik ga naar amerika!
Het is toch geen rare vraag ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat moeten we allemaal nog meer weten?
Gefeliciteerd btw...
Wel zo'n 10 uur vliegen via Washington of Chicago...
Nee, in tegendeel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is toch geen rare vraag ofzo?
Oh zoquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel.
Maar ik denk dat er nog wel wat mer aan dit verhaal vast zit dan alleen jouw vragen, dat bedoelde ik.
Oftewel, MaJo: Gooi het in de groep!
Dan zit je dus in de USA als wij daar ook zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
Ik weet er ook nog niet het fijne van, zit echt nog in zo'n Wtf momentwe vliegen op chicago, dat vind ik wel spannend maar ik ga niet moeilijk doen!
we vertrekken 28 oktober, terug op 5 november
Sterker nog..het zou wel eens kunnen blijken dat een lange vlucht goed is voor je vliegangstquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
Ik weet er ook nog niet het fijne van, zit echt nog in zo'n Wtf momentwe vliegen op chicago, dat vind ik wel spannend maar ik ga niet moeilijk doen!
we vertrekken 28 oktober, terug op 5 november
quote:Booth: God does not make mistakes.
Angela: I don't know - putting testicles on the outside doesn't seem like such a good idea.
Gaaf! En politiek ook lekker actief dan aangezien het een swing state is die weleens het verschil kan maken met de verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
moet ik dat nou sarcastisch opvatten of nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind je scherm wel klein Etc
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Als je eerst braaf je yoghurt opeet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef wyccie het volgende:
Ontzettend leuk, MaJo. Spannend!
Iedereen gaat maar naar Amerika. Wanneer mag ik?
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef wyccie het volgende:
Ontzettend leuk, MaJo. Spannend!
Iedereen gaat maar naar Amerika. Wanneer mag ik?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....
Nee, fijn met Sarin en VX werken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Helicopter vliegen?
het plaatjequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
ja ik dacht ook dat jojo dat bedoelde, maar het kan ook zijn dat hij 20" gewoon klein vindt
Dar komt het uiteindelijk wel op neer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Etcetera het volgende:
zullen wij gezellig samen het thuisfront bewaken?
Kom maar op dan! Vruchtenyoghurt graag.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Als je eerst braaf je yoghurt opeet.
Ik heb meer zin in helikopters.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |