quote:Booth: God does not make mistakes.
Angela: I don't know - putting testicles on the outside doesn't seem like such a good idea.
Gaaf! En politiek ook lekker actief dan aangezien het een swing state is die weleens het verschil kan maken met de verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Oh my god, ik ben uitgekozen om voor mijn studie naar Ohio te gaan als waarnemer tijdens de verkiezingen! Ik kan het nog niet geloven, ik ga naar amerika!
moet ik dat nou sarcastisch opvatten of nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind je scherm wel klein Etc
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
Oh my god, ik ben uitgekozen om voor mijn studie naar Ohio te gaan als waarnemer tijdens de verkiezingen! Ik kan het nog niet geloven, ik ga naar amerika!
Als je eerst braaf je yoghurt opeet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef wyccie het volgende:
Ontzettend leuk, MaJo. Spannend!
Iedereen gaat maar naar Amerika. Wanneer mag ik?
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef wyccie het volgende:
Ontzettend leuk, MaJo. Spannend!
Iedereen gaat maar naar Amerika. Wanneer mag ik?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....
Nee, fijn met Sarin en VX werken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Helicopter vliegen?
het plaatjequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
ja ik dacht ook dat jojo dat bedoelde, maar het kan ook zijn dat hij 20" gewoon klein vindt
Dar komt het uiteindelijk wel op neer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Etcetera het volgende:
zullen wij gezellig samen het thuisfront bewaken?
Kom maar op dan! Vruchtenyoghurt graag.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Als je eerst braaf je yoghurt opeet.
Ik heb meer zin in helikopters.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
Er is nog plek bij de cursus die ik daar ga doen....
Uhuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat klinkt redelijk spannend eigenlijk
Dat hoop ik ook, anders kom ik tussen 6 planken naar huis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker spul dat Sarin en VX.
Maar hopen dat je masker goed zit
Ga je live trainen dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, anders kom ik tussen 6 planken naar huis.
Yepquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dat moet gevierd worden natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhIronie heeft het dat ik vanavond voor de verandering eens geen stapplannen heb
![]()
Nee vind het wel fijn eigenlijkquote:
Hey dat is wel een goed idee ja!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je mooi die film kijken
Wat nou?
Ben je opeens vroom geworden?
quote:
de pre's dienden ervoor dat je niet op bewerken hoeft te klikken, voordat je kopieert. Dat is dus ook de reden dat het MM niet lukt. Dat had een of ander modje verzonnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik weggehaald toen ik gisteren de OP moest herstellen(die was compleet leeg!)
De pre's dienden nergens voor.
Mijn zusje moet daarvoor nog ergens op een fluit blazen, misschien zie je haar nogquote:Op zondag 21 september 2008 11:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moggûh
Ga zo even de dam tot damloop checken
Vertelquote:
Jongen van school, we trekken de laatste tijd veel met elkaar op en er is wel een wederzijdse spanning. Nu hebben we voor het eerst 'alleen' afgesproken en denk wel dat het een date isquote:
Ja nadat ik had gezegd: "Ik wens u dus een prettige dag verder"quote:
Nee helaas nietquote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef Soempie het volgende:
Leuk MaJoGaat hij ook mee naar Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |