Ja dat dacht ik ook maar een hapje gras stelt ook niet veel voor.quote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk is water te dun voor de slokdarm en heeft drinken dan niet zoveel effect
quote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
"kijk uit voor de tafel poot"
"Kijk eens in je jas zak"
Dat waren ze volgens mij.
Ik denk eerder het laatste, Lush is nogal verslavendquote:Op maandag 22 september 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht met smart op de Lush-spulletjes. Eigenlijk hoop ik dat het niet lekker is, ik ben bang dat ik ook verslaafd raak.
En ik heb zojuist braaf een paar uurtjes gestudeerd.![]()
Zelfs wat meer gelezen dan de bedoeling was, want ik vind het toch wel interessant om te weten.
Ik ook niet zo vaak, maar als ik er eentje heb dan is het ook echt knallen. Nu duurde het wel heel erg lang voor het zover was. Nou ja, ik moest wel. Vrijdag tentamen, en ik heb ongeveer de helft gedaan. Oeps.quote:Op maandag 22 september 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:
wat goed zegsoms heb je dat inderdaad dat je in zo'n drive zit dat het allemaal heel goed gaat
al heb ik dat niet zo heel vaak
quote:Op maandag 22 september 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar als ik er eentje heb dan is het ook echt knallen. Nu duurde het wel heel erg lang voor het zover was. Nou ja, ik moest wel. Vrijdag tentamen, en ik heb ongeveer de helft gedaan. Oeps.
Oeh, zou wel handig zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 00:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de laatste tijd helaas niet meer van die actieskrijg er misschien medicijnen voor, als het goed is gaat dan mijn concentratievermogen een stuk vooruit
heb over 2 weken tentamen en nog maar een vijfde ofzo er van geleerd
![]()
tja soms lukt het niet he. Donkerbruin gevoel dat het ook nog wel een paar uur gaat duren dus de kans is groot dat ik zo de buurt nog eens onveilig ga makenquote:
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemelsquote:Op maandag 22 september 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, zou wel handig zijn.
Bij mij is het niet het concentratievermogen (zou ook wel beter kunnen), maar gewoon geen zin.
Inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
Nee, je geeft drie antwoorden op twee vragen.
Ik heb hetzelfde. Heb dan ook alvast de dingen gedaan waarvan ik denk dat die me gaan 'afleiden' (schoonmaken etc.), maar ik heb geen ADD. Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen maar het label ADD krijgt opgeplakt. Pas wel een beetje op, MaJo. Stop jezelf niet vol met medicijnen. Ik ben dan wel wetenschapper en word (ooit) arts, maar ik heb liever dat je je volstopt met homeopathische midelen dan normale medicijnen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemels
En dat is omdat MaJo je een ontkennende vraag stelde?quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
quote:Op maandag 22 september 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat is omdat MaJo je een ontkennende vraag stelde?
Met het internet binnen handbereik kun je je elke aandoening aanmeten waar je behoefte aan hebt. Dus je hoeft er niet om verlegen te zitten.quote:Op maandag 22 september 2008 01:13 schreef wyccie het volgende:
Ik weet natuurlijk niet zeker dat ik geen ADD heb, nooit getest.
Ik snap wat je bedoeld, maar er is met mij wel meer aan de hand dan alleen mijn concentratieprobleemquote:Op maandag 22 september 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Heb dan ook alvast de dingen gedaan waarvan ik denk dat die me gaan 'afleiden' (schoonmaken etc.), maar ik heb geen ADD. Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen maar het label ADD krijgt opgeplakt. Pas wel een beetje op, MaJo. Stop jezelf niet vol met medicijnen. Ik ben dan wel wetenschapper en word (ooit) arts, maar ik heb liever dat je je volstopt met homeopathische midelen dan normale medicijnen.
Ik heb 1 keer op internet gezocht omdat ik iets raars had, en heb mezelf bang gemaakt. Dat doe ik dus nooit meer.quote:Op maandag 22 september 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Met het internet binnen handbereik kun je je elke aandoening aanmeten waar je behoefte aan hebt. Dus je hoeft er niet om verlegen te zitten.
Met jouw drukke leventje zou ik ook een constante chaos in mijn hoofd hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, maar er is met mij wel meer aan de hand dan alleen mijn concentratieprobleemzoals constante chaos in mijn hoofd en altijd afgeleid zijn. Maar het moet nog blijken hoor, donderdag heb ik een officieel onderzoek. Maar moet wel zeggen dat heel veel op z'n plek valt
Dat drukke leventje zou wel eens te verklaren kunnen zijn door ADDquote:Op maandag 22 september 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met jouw drukke leventje zou ik ook een constante chaos in mijn hoofd hebben.![]()
Hopelijk levert dat onderzoek jou wat op, en kun je er op een goede manier mee geholpen worden.
Ja ik ken er ook zo ééntje die zich allerlei fatale ziektes op de hals haalt. Is niet handig.quote:Op maandag 22 september 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op internet gezocht omdat ik iets raars had, en heb mezelf bang gemaakt. Dat doe ik dus nooit meer.
Dan heb ik zeker geen ADD. Ik kan prima niks doen.quote:Op maandag 22 september 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
ik móet gewoon altijd iets te doen hebben
Niet als er plaatjes bij zitten.quote:Op maandag 22 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog een héleboel hersenonderdelen en bladzijden te gaan.![]()
Misschien moet ik een cursus snellezen volgen. Zou dat werken?
Ik zou om 1 uur slapen volgens mijn schema, hehe. Dan ga ik nu maar gauw.
ritalin is anders echt troep.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemels
Bron? Het schijnt heel goed te werken dus ik ben benieuwdquote:
Ken jij "Charlie the Unicorn" op youtube?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |