het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel vanquote:Op maandag 22 september 2008 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zelfs burgemeester
Dat staat allemaal op zich goed uitgelegd in de OPquote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel van
Waarom is dat stemmen? en wat is dat met dat dag-nacht gedoe? hoe letterlijk moet je dat opvatten?
Het is basically hetzelfde als het spel Weerwolven van Wakkerdam. Tijdens de nachtfase bepaalt de maffiagroep (zij weten van elkaar wie zij zijn) wie ze uitkiezen om om te leggen. Tijdens de dagfase beslist iedereen wie er gelynchd moet worden omdat die verdacht zou zijn. Als dorpeling weet je van niemand anders de rol zodat de kans aanwezig is dat je op onschuldigen stemtquote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel van
Waarom is dat stemmen? en wat is dat met dat dag-nacht gedoe? hoe letterlijk moet je dat opvatten?
Ga ik doenquote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen in het mafiaspel, meld je aan
PS je lijst met active topics is nog eentoniger dan de mijnequote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen in het mafiaspel, meld je aan
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS je lijst met active topics is nog eentoniger dan de mijne
gezelligquote:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html hier misschien?quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
Kan ik ergens de oude versie van Firefox downloaden? Ik vind de nieuwe niet fijn.
Stelletje debielen die Scientology figuren.quote:Op maandag 22 september 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
feliik vind 3.0 best leuk werken
what
the
fuck
FOK! wordt onderzocht door Scientology!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |