Ik heb 1 keer op internet gezocht omdat ik iets raars had, en heb mezelf bang gemaakt. Dat doe ik dus nooit meer.quote:Op maandag 22 september 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Met het internet binnen handbereik kun je je elke aandoening aanmeten waar je behoefte aan hebt. Dus je hoeft er niet om verlegen te zitten.
Met jouw drukke leventje zou ik ook een constante chaos in mijn hoofd hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, maar er is met mij wel meer aan de hand dan alleen mijn concentratieprobleemzoals constante chaos in mijn hoofd en altijd afgeleid zijn. Maar het moet nog blijken hoor, donderdag heb ik een officieel onderzoek. Maar moet wel zeggen dat heel veel op z'n plek valt
Dat drukke leventje zou wel eens te verklaren kunnen zijn door ADDquote:Op maandag 22 september 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met jouw drukke leventje zou ik ook een constante chaos in mijn hoofd hebben.![]()
Hopelijk levert dat onderzoek jou wat op, en kun je er op een goede manier mee geholpen worden.
Ja ik ken er ook zo ééntje die zich allerlei fatale ziektes op de hals haalt. Is niet handig.quote:Op maandag 22 september 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op internet gezocht omdat ik iets raars had, en heb mezelf bang gemaakt. Dat doe ik dus nooit meer.
Dan heb ik zeker geen ADD. Ik kan prima niks doen.quote:Op maandag 22 september 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
ik móet gewoon altijd iets te doen hebben
Niet als er plaatjes bij zitten.quote:Op maandag 22 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog een héleboel hersenonderdelen en bladzijden te gaan.![]()
Misschien moet ik een cursus snellezen volgen. Zou dat werken?
Ik zou om 1 uur slapen volgens mijn schema, hehe. Dan ga ik nu maar gauw.
ritalin is anders echt troep.quote:Op maandag 22 september 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik me er gewoon niet toe kan zetten. Ik neem me van alles voor maar ga dan iets anders doen. Er wordt nu dan ook gedacht dat ik ADD heb en als dat zo is krijg ik ritalin zodat ik eindelijk eens goed dingen op een rijtje kan krijgen. Lijkt me echt hemels
Bron? Het schijnt heel goed te werken dus ik ben benieuwdquote:
Ken jij "Charlie the Unicorn" op youtube?quote:
Je hebt toch al es een tentamen gehad over hersenonderdelen?quote:Op maandag 22 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog een héleboel hersenonderdelen en bladzijden te gaan.![]()
Misschien moet ik een cursus snellezen volgen. Zou dat werken?
Ik zou om 1 uur slapen volgens mijn schema, hehe. Dan ga ik nu maar gauw.
Ik ga mee met koffie en verhoog met een koekjequote:
Ik ga mee, ik heb een ruiten 9. Win ik?quote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik toep!
Oh ja?!quote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt toch al es een tentamen gehad over hersenonderdelen?
Helaas, mijn schoppen tien is net iets beter. Temeer, aangezien de openingskaart van deze ronde een schoppenaas was.quote:Op maandag 22 september 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga mee, ik heb een ruiten 9. Win ik?
Tsja dan heb ik weinig aan een ruiten. Dom dat ik niet op zat te letten zeg, anders was ik niet meegegaan. Maar nu moet je wel delen IARLquote:Op maandag 22 september 2008 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, mijn schoppen tien is net iets beter. Temeer, aangezien de openingskaart van deze ronde een schoppenaas was.
Gelukkig niet. De golf heeft het midden van het land nog niet bereikt. *klop klop*quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hou niet van kaarten, dus ik pas
Ben nu bij, die nog steeds ziek is....... nog geen andere mensen last van de buikgriepgolf?
Al mee bezigquote:Op maandag 22 september 2008 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Dan doe je toch een waslading?
Trouwens, ik ga even wat werk doentot straks
Bij Tools-Options-Privacy staat alles goed?quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word helemaal GEK van Firefox![]()
![]()
Heb nu alle instellingen nagelopen maar hij blijft alles van me wissen....dus nu ben ik obsessief bezig om dat weer te herstellen maar het lukt niet
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.eenspannendmuziekje.nl/
Heb je al een andere browser geprobeerd? IE, Opera of Chrome?quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word helemaal GEK van Firefox![]()
![]()
Heb nu alle instellingen nagelopen maar hij blijft alles van me wissen....dus nu ben ik obsessief bezig om dat weer te herstellen maar het lukt niet
![]()
![]()
![]()
Verzin nieuwe zwendel zoals naked short sellingquote:Op maandag 22 september 2008 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Okee, en nu is er dus helemaal niks te doen op werk
Ik heb nog wel een leuk product in de aanbieding: effectenrekening met automatisch effectenkrediet, hoe meer je koopt, hoe groter je vermogen wordt, en het debetsaldo is veelal gelijk aan het vermogen, dus geen box-3 heffing! Wordt multimiljonair binnen enkele weken!quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verzin nieuwe zwendel zoals naked short selling
quote:Op maandag 22 september 2008 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bij Tools-Options-Privacy staat alles goed?
Ja ik heb ook al mn cookies verwijderd, maar alles is al een keer opnieuw ingevoerd, ook met de nieuwe privacy-instellingen... dus ik weet het nu echt niet meerquote:Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
ik moet zeggen dat ik sinds kort ook het probleem heeft dat ik bij bijv iGoogle niet ingelogd blijf staan als ik FF afsluit. Heb nu maar eens alle cookies eruit gegooid, en ga vanmiddag kijken of dat gewerkt heeft
Ik moet wel lachen, die Amerikanen gaan dus voor honderden miljarden dollars een fonds opzetten, en wie gaat dat betalen? Jawel, de belastingbetaler, oftewel de gewone man en vrouw op straatquote:Op maandag 22 september 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ja! verpest Bos' zijn plannetjes!
BSG is al maanden geleden afgelopen?quote:Op maandag 22 september 2008 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Duurt het nog erg lang voor BSG weer uitkomt?
Daar kan ik niets over vinden. Ik dacht dat het compleet afgelopen was.quote:Op maandag 22 september 2008 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Seizoen 4 tweede helft!
Ik ben zelfs burgemeesterquote:Op maandag 22 september 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ja! verpest Bos' zijn plannetjes!
doet hier nog iemand mee aan het FOK! mafiaspelVolgens mij PS toch
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel vanquote:Op maandag 22 september 2008 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zelfs burgemeester
Dat staat allemaal op zich goed uitgelegd in de OPquote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel van
Waarom is dat stemmen? en wat is dat met dat dag-nacht gedoe? hoe letterlijk moet je dat opvatten?
Het is basically hetzelfde als het spel Weerwolven van Wakkerdam. Tijdens de nachtfase bepaalt de maffiagroep (zij weten van elkaar wie zij zijn) wie ze uitkiezen om om te leggen. Tijdens de dagfase beslist iedereen wie er gelynchd moet worden omdat die verdacht zou zijn. Als dorpeling weet je van niemand anders de rol zodat de kans aanwezig is dat je op onschuldigen stemtquote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt me wel geinig om mee te doen op zich, snap er alleen niet zoveel van
Waarom is dat stemmen? en wat is dat met dat dag-nacht gedoe? hoe letterlijk moet je dat opvatten?
Ga ik doenquote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen in het mafiaspel, meld je aan
PS je lijst met active topics is nog eentoniger dan de mijnequote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen in het mafiaspel, meld je aan
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS je lijst met active topics is nog eentoniger dan de mijne
gezelligquote:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html hier misschien?quote:Op maandag 22 september 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
Kan ik ergens de oude versie van Firefox downloaden? Ik vind de nieuwe niet fijn.
Stelletje debielen die Scientology figuren.quote:Op maandag 22 september 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
feliik vind 3.0 best leuk werken
what
the
fuck
FOK! wordt onderzocht door Scientology!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |