Heb je al een andere browser geprobeerd? IE, Opera of Chrome?quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word helemaal GEK van Firefox![]()
![]()
Heb nu alle instellingen nagelopen maar hij blijft alles van me wissen....dus nu ben ik obsessief bezig om dat weer te herstellen maar het lukt niet
![]()
![]()
![]()
Verzin nieuwe zwendel zoals naked short sellingquote:Op maandag 22 september 2008 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Okee, en nu is er dus helemaal niks te doen op werk
Ik heb nog wel een leuk product in de aanbieding: effectenrekening met automatisch effectenkrediet, hoe meer je koopt, hoe groter je vermogen wordt, en het debetsaldo is veelal gelijk aan het vermogen, dus geen box-3 heffing! Wordt multimiljonair binnen enkele weken!quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verzin nieuwe zwendel zoals naked short selling
quote:Op maandag 22 september 2008 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bij Tools-Options-Privacy staat alles goed?
Ja ik heb ook al mn cookies verwijderd, maar alles is al een keer opnieuw ingevoerd, ook met de nieuwe privacy-instellingen... dus ik weet het nu echt niet meerquote:Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
ik moet zeggen dat ik sinds kort ook het probleem heeft dat ik bij bijv iGoogle niet ingelogd blijf staan als ik FF afsluit. Heb nu maar eens alle cookies eruit gegooid, en ga vanmiddag kijken of dat gewerkt heeft
Ik moet wel lachen, die Amerikanen gaan dus voor honderden miljarden dollars een fonds opzetten, en wie gaat dat betalen? Jawel, de belastingbetaler, oftewel de gewone man en vrouw op straatquote:Op maandag 22 september 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ja! verpest Bos' zijn plannetjes!
BSG is al maanden geleden afgelopen?quote:Op maandag 22 september 2008 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Duurt het nog erg lang voor BSG weer uitkomt?
Daar kan ik niets over vinden. Ik dacht dat het compleet afgelopen was.quote:Op maandag 22 september 2008 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Seizoen 4 tweede helft!
Ik ben zelfs burgemeesterquote:Op maandag 22 september 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
ja! verpest Bos' zijn plannetjes!
doet hier nog iemand mee aan het FOK! mafiaspelVolgens mij PS toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |