Je hebt toch al es een tentamen gehad over hersenonderdelen?quote:Op maandag 22 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog een héleboel hersenonderdelen en bladzijden te gaan.![]()
Misschien moet ik een cursus snellezen volgen. Zou dat werken?
Ik zou om 1 uur slapen volgens mijn schema, hehe. Dan ga ik nu maar gauw.
Ik ga mee met koffie en verhoog met een koekjequote:
Ik ga mee, ik heb een ruiten 9. Win ik?quote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik toep!
Oh ja?!quote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt toch al es een tentamen gehad over hersenonderdelen?
Helaas, mijn schoppen tien is net iets beter. Temeer, aangezien de openingskaart van deze ronde een schoppenaas was.quote:Op maandag 22 september 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga mee, ik heb een ruiten 9. Win ik?
Tsja dan heb ik weinig aan een ruiten. Dom dat ik niet op zat te letten zeg, anders was ik niet meegegaan. Maar nu moet je wel delen IARLquote:Op maandag 22 september 2008 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, mijn schoppen tien is net iets beter. Temeer, aangezien de openingskaart van deze ronde een schoppenaas was.
Gelukkig niet. De golf heeft het midden van het land nog niet bereikt. *klop klop*quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hou niet van kaarten, dus ik pas
Ben nu bij, die nog steeds ziek is....... nog geen andere mensen last van de buikgriepgolf?
Al mee bezigquote:Op maandag 22 september 2008 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Dan doe je toch een waslading?
Trouwens, ik ga even wat werk doentot straks
Bij Tools-Options-Privacy staat alles goed?quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word helemaal GEK van Firefox![]()
![]()
Heb nu alle instellingen nagelopen maar hij blijft alles van me wissen....dus nu ben ik obsessief bezig om dat weer te herstellen maar het lukt niet
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://www.eenspannendmuziekje.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |