Geen zin om iets te bedenken, en morgen klopt de TT dan weer nietquote:
Dat wilde ik ook net zeggen jaquote:Al schrikt dan mensen af.. brrrr.
Ach, een TT is ook niet áltijd nodigquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen zin om iets te bedenken, en morgen klopt de TT dan weer niet
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen ja
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:17 schreef jmac het volgende:
Day after is iig stukken geslaagder dan dit.
...quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:16 schreef Slammers het volgende:
Weet iemand of er weer een keer streams komen op internet?
"Misschien is ze ook de pijp uit"quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:06 schreef marcodej het volgende:
"Toen mn opa de pijp uit ging... oh ja... overleed"
lol... die was ik totaal vergetenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:41 schreef Dark_Prince het volgende:
Zou die vrouw nog steeds buiten staan te wachten tot het regent zodat ze door de plassen kan rijden?
Ik ook jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:54 schreef weasel85 het volgende:
[..]
lol... die was ik totaal vergeten
Ja hier is Paul op zijn best, en ook bij die mevr in de auto die geen daglicht kan verdragen! Erg lief van Paul, voor haar zingt ie een lied in de limo. Hele mooie uitzending .quote:
Eens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Geweldige uitzending
Blijft een topper
Nou inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
Fantastische uitzending. Ik heb me kapot gelachen om Ita
Ja echt welquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
Fantastische uitzending. Ik heb me kapot gelachen om Ita
daar is best in geknipt...quote:
Inderdaad, er zit onder andere een heel stuk niet in van dat ze door de studio heen rennen. Eerst Paul, daarna ita en daarna nog de camaraman.quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben vanavond rond 7 uur gebeld door de redaktie dat wij zijn uitgenodigd voor de opnames van MWDL op donderdag 18 december![]()
Mijn grote wens is eigenlijk in vervulling om naar Paul te gaan..
Leukquote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben vanavond rond 7 uur gebeld door de redaktie dat wij zijn uitgenodigd voor de opnames van MWDL op donderdag 18 december![]()
Mijn grote wens is eigenlijk in vervulling om naar Paul te gaan..
Gvd, geluksvogelquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gvd, geluksvogelHet lijkt me echt tof om keek een uitzending bij te wonen. Ben je ook lid van de Vara?
Begin Augustus, KiwiTjuHh Niet gek hé.. ik ben zo blij al is het pas in decemberquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tof he haaibaaike!Wanneer heb jij je opgegeven?
2 weken geledenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begin Augustus, KiwiTjuHh Niet gek hé.. ik ben zo blij al is het pas in decemberWanneer heb jij je opgegeven?
Dank jequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet word je over paar weekjes gebeld. ik duim voor je.
volgens mij kan je dat na kijken op de website www.mooiweerdeleeuw.nlquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:10 schreef Stroekie het volgende:
en over dat zingende model in onderbroek dat vrijdag was aangekondigd is na de paul en ita show niets meer vernomen
Probeer het eens met 1 "l"quote:Op woensdag 24 september 2008 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben jullie dat ook ? ik krijg te lezen: De webpagina kan niet worden weergegeven
Thnx het is me gelukt, ik dacht dat het aan mijn internet Explorer 7 lag !quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 "l"
www.mooiweerdeleeuw.nl
oepsquote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 "l"
www.mooiweerdeleeuw.nl
Volgens mij is er een dikke wachtrij om een show van paul de leeuw te kunnen bezoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik snap de toevoeging niet zo van dit warming up gedeelte, marketing technisch ofzo? dat mensen meer interesse krijgen om de live shows te bezoeken?
Maanden wachttijdquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij is er een dikke wachtrij om een show van paul de leeuw te kunnen bezoeken
Ik heb het niet gezien.. maar Wendy grappig?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef Cee het volgende:
Shit, ik lachte om een grap van Wendy! "Er is maar een man die zo mooi romantische liedjes kan zingen....Cor Bakker."
Valt allemaal reuze meequote:Op vrijdag 26 september 2008 23:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien.. maar Wendy grappig?!
Vanaf zondag 2 november dan is gewoon weer The Day After! Dat heeft allemaal mee te maken dat Paul vreselijk druk heeft...hij zit wekelijks in de jury van Op zoek naar Joseph.. dús nog paar vrijdagen en dan zie je vanaf 1 november Paul op zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik snap de toevoeging niet zo van dit warming up gedeelte, marketing technisch ofzo? dat mensen meer interesse krijgen om de live shows te bezoeken?
Dankje welquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Vodkadruppel het volgende:
Gefeliciteerd Haaibaake!
Ik moet straks even de warming up online kijken.
En op vrijdag doe ie dan Ranking the Starsquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanaf zondag 2 november dan is gewoon weer The Day After! Dat heeft allemaal mee te maken dat Paul vreselijk druk heeft...hij zit wekelijks in de jury van Op zoek naar Joseph.. dús nog paar vrijdagen en dan zie je vanaf 1 november Paul op zaterdag en zondag.
Iddquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
Apart, dat geforceerde 'Wendy en Xander samen' gebeuren.
Was wel een leuke uitzending.
Klopt dat wist ik alquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:09 schreef VegaKip het volgende:
[..]
En op vrijdag doe ie dan Ranking the Stars
Ja dat viel mij gisteren opquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:55 schreef Tabloid het volgende:
Gelukkig is dat doornemen van de week eruit gehaald.
Mij viel het op dat er alweer familie van mij in het publiek zit.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat viel mij gisteren op!
Maar ik geef die vent groot gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:37 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw van die gast was echt een jaloerse muts volgens mij....
Of blind.quote:
Daar hebben ze speciale software voorquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of blind.
Dan had ik nu niet kunen regageren
Ja vorige week was inderdaad leuker vind ik ook.. wat jij hier schrijft ..het blijft wel een van de leukste tv programma op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
Leuk maar kan niet tippen aan vorige week.
Maar blijft het leukste zaterdagavondprogramma.
Yep,quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat meisje heeft gelijk over de raketten!!
Je had vroeger zo'n doorzichtige tube met ijs waar de kauwgumbal in het einde lagquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat meisje heeft gelijk over de raketten!!
Festini peren ijsquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:09 schreef DeeBee het volgende:
Raketjes.
Ook een beste barspecial raketjes...bacardi razz, fanta en coeberg smaken samen net zoals de ijsjes!![]()
En die kreeg je er af en toe onmogelijk uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had vroeger zo'n doorzichtige tube met ijs waar de kauwgumbal in het einde lag
Juistquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En die kreeg je er af en toe onmogelijk uit
De simpelste ijsjes zijn meestal de lekkerste...quote:
Ook een klassieker.quote:
Waterijsjes zijn gewoon het bestequote:Op zaterdag 27 september 2008 21:17 schreef DeeBee het volgende:
De dozen ijslollies (die dubbele) voor ¤0,80 of zo zijn ook geweldig als het warm is...
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Die aftiteling!
"Naar een idee van: Ruben Komkommer".
Ja, inderdaad, schril contrast met vorige week.quote:
Precies en je beoordeelt en schilder ook niet op zijn laatste schilderij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, schril contrast met vorige week.
Maargoed, het zijn in ieder geval nooit slechte uitzendingen.
Dat ben ik met je eens..goeie uitzendingen alleen vorige week was het leuker...Maar dat geeft niks ik kijk toch graag naar Paul. Ik ga zelf daar naar toequote:Op zaterdag 27 september 2008 21:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, schril contrast met vorige week.
Maargoed, het zijn in ieder geval nooit slechte uitzendingen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:19 schreef jmac het volgende:
Die doventolk is nog 't grappigste
Wat een stom liedje![]()
Het uitbeelden van hard schijten.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Die aftiteling!
quote:
Ik vraag me serieus af wie welquote:Op zondag 28 september 2008 15:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou dat liedje van Kaandorp zeg![]()
Ik heb echt niks met dat mens.
Jaa ik zag het ook Hahahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Die aftiteling!
Ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb nu voor het eerst de pre show gezien, maar het was alleen maar geouwehoer
geen enkele wens kwam aan bod
is dat altijd zo?
Ja. Vooral geleuter ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb nu voor het eerst de pre show gezien, maar het was alleen maar geouwehoer
geen enkele wens kwam aan bod
is dat altijd zo?
De juiste instelling!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:50 schreef VegaKip het volgende:
Op dierendag...
Zouden ze daar aan gedacht hebben?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Toepasselijk username heb je trouwens
Jou username?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:51 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Zouden ze daar aan gedacht hebben?
Er gaan duizenden kippen op een dag doorheen, maar 2 in beeld op Dierendag is zielig en confronterendquote:
Nee, ik vraag me gewoon af of ze dat gedaan hebben juist omdat het dierendag is, of dat het toevallig is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Er gaan duizenden kippen op een dag doorheen, maar 2 in beeld op Dierendag is zielig en confronterend
Iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk je even geen 3FM, krijg je nog badeenden
Kreeg een beetje Dolfinarium-beeld, met van die vloedgolven over het publiekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En gewoon als een pelsrob het water in![]()
.
Ik zag Lenie 't Hart al bijna binnen komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kreeg een beetje Dolfinarium-beeld, met van die vloedgolven over het publiek
Ik woon in Groningen en wil dat ding wel hebben, wil nu nog even het adres van die fransman!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, het beste tegen diefstal
Niemand wil zo'n ding
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, het beste tegen diefstal
Niemand wil zo'n ding
Idd jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
Je ziet die vent denken: "Wat heb ik toch een dom wijf"
Jep, jammer dat je nu niet nog een uurtje kan kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Ik mis de afterparty wel een beetje eigenlijk
Ik heb Paul gisteren niet op tv gezien..maar kon later in de avond op www.uitzendinggemist.nl terug kijken. Zojuist voor jou gekeken, maar staat nog niet op uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:39 schreef Djeez het volgende:
Sterf, moest HDD afbreken omdat mijn wijf zonodig ER seizoen 562 moest opnemen op dat ding!Ik had de uitzending nml gepauzeerd omdat de cv-ketel kapot was, maar dat duurde langer dan gepland. Komt het nog op humor-tv toevallig?
Ik ook, maar 2 november is de afterparty weer te zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Ik mis de afterparty wel een beetje eigenlijk
Doe eens normaal sukkeltje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:39 schreef Djeez het volgende:
Sterf, moest HDD afbreken omdat mijn wijf zonodig ER seizoen 562 moest opnemen op dat ding!![]()
Ik vond het gisteren wél een leuke uitzending, gewoon ongecompliceerd brallen en vies doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo die van gisteren vond ik wel matig vergeleken met de vorige![]()
No way! Hij zong zelfs tweede stem, terwijl Paul hier en daar gruwelijk vals de mist in ging.quote:
Ze hadden ook niet gerepeteerd zei Paul volgens mij hequote:Op zondag 5 oktober 2008 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
No way! Hij zong zelfs tweede stem, terwijl Paul hier en daar gruwelijk vals de mist in ging..
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
Mooi meisje trouwens.
Ik vond het zowat té mooi klinkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
No way! Hij zong zelfs tweede stem, terwijl Paul hier en daar gruwelijk vals de mist in ging.
Sowieso zong Ben Cramer de drie baritons van het toneel af in 'the making of'. Wat is dat een krakkemikkig oud zooitje geworden zeg!! De enige die nog gecontroleerd zong was Marco Bakker, en dat is notabene al 70 jaar. Henk Poort en met name Ernst Daniel Smid zongen echt walgelijk slecht.
Inderdaad. Weet alleen niet of dat bij "Mooi! Weer de Leeuw" of "Laat de Leeuw" was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef Space-Kaas het volgende:
Iedereen kent kees groenteman vast wel, de jongen die bij paul de leeuw kwam in 1992 en 1993 en eerst uitgescholde werd en daarna betast. Het was allemaal van te voren bedacht.
://www.volkskrant.nl/binnenland/article524620.ece/Paul_de_Leeuw_is_vieze_pedo_op_YouTube
Maar ik heb gehoord dat hij helemaal volwassen een keer weer op bezoek is gekomen, misschien wel bij mooi weer de leeuw, heeft iemand hier fragmenten van?
Ik voor de verandering welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij kijkt er bijna niemand op vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |