Maar ik geef die vent groot gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:37 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw van die gast was echt een jaloerse muts volgens mij....
Of blind.quote:
Daar hebben ze speciale software voorquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of blind.
Dan had ik nu niet kunen regageren
Ja vorige week was inderdaad leuker vind ik ook.. wat jij hier schrijft ..het blijft wel een van de leukste tv programma op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
Leuk maar kan niet tippen aan vorige week.
Maar blijft het leukste zaterdagavondprogramma.
Yep,quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat meisje heeft gelijk over de raketten!!
Je had vroeger zo'n doorzichtige tube met ijs waar de kauwgumbal in het einde lagquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat meisje heeft gelijk over de raketten!!
Festini peren ijsquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:09 schreef DeeBee het volgende:
Raketjes.
Ook een beste barspecial raketjes...bacardi razz, fanta en coeberg smaken samen net zoals de ijsjes!![]()
En die kreeg je er af en toe onmogelijk uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had vroeger zo'n doorzichtige tube met ijs waar de kauwgumbal in het einde lag
Juistquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En die kreeg je er af en toe onmogelijk uit
De simpelste ijsjes zijn meestal de lekkerste...quote:
Ook een klassieker.quote:
Waterijsjes zijn gewoon het bestequote:Op zaterdag 27 september 2008 21:17 schreef DeeBee het volgende:
De dozen ijslollies (die dubbele) voor ¤0,80 of zo zijn ook geweldig als het warm is...
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Die aftiteling!
"Naar een idee van: Ruben Komkommer".
Ja, inderdaad, schril contrast met vorige week.quote:
Precies en je beoordeelt en schilder ook niet op zijn laatste schilderij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, schril contrast met vorige week.
Maargoed, het zijn in ieder geval nooit slechte uitzendingen.
Dat ben ik met je eens..goeie uitzendingen alleen vorige week was het leuker...Maar dat geeft niks ik kijk toch graag naar Paul. Ik ga zelf daar naar toequote:Op zaterdag 27 september 2008 21:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, schril contrast met vorige week.
Maargoed, het zijn in ieder geval nooit slechte uitzendingen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:19 schreef jmac het volgende:
Die doventolk is nog 't grappigste
Wat een stom liedje![]()
Het uitbeelden van hard schijten.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Die aftiteling!
"Naar een idee van: Ruben Komkommer".
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |