Ik zag Lenie 't Hart al bijna binnen komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kreeg een beetje Dolfinarium-beeld, met van die vloedgolven over het publiek
Ik woon in Groningen en wil dat ding wel hebben, wil nu nog even het adres van die fransman!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, het beste tegen diefstal
Niemand wil zo'n ding
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, het beste tegen diefstal
Niemand wil zo'n ding
Idd jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
Je ziet die vent denken: "Wat heb ik toch een dom wijf"
Jep, jammer dat je nu niet nog een uurtje kan kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Ik mis de afterparty wel een beetje eigenlijk
Ik heb Paul gisteren niet op tv gezien..maar kon later in de avond op www.uitzendinggemist.nl terug kijken. Zojuist voor jou gekeken, maar staat nog niet op uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:39 schreef Djeez het volgende:
Sterf, moest HDD afbreken omdat mijn wijf zonodig ER seizoen 562 moest opnemen op dat ding!Ik had de uitzending nml gepauzeerd omdat de cv-ketel kapot was, maar dat duurde langer dan gepland. Komt het nog op humor-tv toevallig?
Ik ook, maar 2 november is de afterparty weer te zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Ik mis de afterparty wel een beetje eigenlijk
Doe eens normaal sukkeltje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:39 schreef Djeez het volgende:
Sterf, moest HDD afbreken omdat mijn wijf zonodig ER seizoen 562 moest opnemen op dat ding!![]()
Ik vond het gisteren wél een leuke uitzending, gewoon ongecompliceerd brallen en vies doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo die van gisteren vond ik wel matig vergeleken met de vorige![]()
No way! Hij zong zelfs tweede stem, terwijl Paul hier en daar gruwelijk vals de mist in ging.quote:
Ze hadden ook niet gerepeteerd zei Paul volgens mij hequote:Op zondag 5 oktober 2008 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
No way! Hij zong zelfs tweede stem, terwijl Paul hier en daar gruwelijk vals de mist in ging..
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
Mooi meisje trouwens.
Ik vond het zowat té mooi klinkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
No way! Hij zong zelfs tweede stem, terwijl Paul hier en daar gruwelijk vals de mist in ging.
Sowieso zong Ben Cramer de drie baritons van het toneel af in 'the making of'. Wat is dat een krakkemikkig oud zooitje geworden zeg!! De enige die nog gecontroleerd zong was Marco Bakker, en dat is notabene al 70 jaar. Henk Poort en met name Ernst Daniel Smid zongen echt walgelijk slecht.
Inderdaad. Weet alleen niet of dat bij "Mooi! Weer de Leeuw" of "Laat de Leeuw" was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef Space-Kaas het volgende:
Iedereen kent kees groenteman vast wel, de jongen die bij paul de leeuw kwam in 1992 en 1993 en eerst uitgescholde werd en daarna betast. Het was allemaal van te voren bedacht.
://www.volkskrant.nl/binnenland/article524620.ece/Paul_de_Leeuw_is_vieze_pedo_op_YouTube
Maar ik heb gehoord dat hij helemaal volwassen een keer weer op bezoek is gekomen, misschien wel bij mooi weer de leeuw, heeft iemand hier fragmenten van?
Ik voor de verandering welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij kijkt er bijna niemand op vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |