lol... die was ik totaal vergetenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:41 schreef Dark_Prince het volgende:
Zou die vrouw nog steeds buiten staan te wachten tot het regent zodat ze door de plassen kan rijden?
Ik ook jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:54 schreef weasel85 het volgende:
[..]
lol... die was ik totaal vergeten
Ja hier is Paul op zijn best, en ook bij die mevr in de auto die geen daglicht kan verdragen! Erg lief van Paul, voor haar zingt ie een lied in de limo. Hele mooie uitzending .quote:
Eens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Geweldige uitzending
Blijft een topper
Nou inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
Fantastische uitzending. Ik heb me kapot gelachen om Ita
Ja echt welquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
Fantastische uitzending. Ik heb me kapot gelachen om Ita
daar is best in geknipt...quote:
Inderdaad, er zit onder andere een heel stuk niet in van dat ze door de studio heen rennen. Eerst Paul, daarna ita en daarna nog de camaraman.quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben vanavond rond 7 uur gebeld door de redaktie dat wij zijn uitgenodigd voor de opnames van MWDL op donderdag 18 december![]()
Mijn grote wens is eigenlijk in vervulling om naar Paul te gaan..
Leukquote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben vanavond rond 7 uur gebeld door de redaktie dat wij zijn uitgenodigd voor de opnames van MWDL op donderdag 18 december![]()
Mijn grote wens is eigenlijk in vervulling om naar Paul te gaan..
Gvd, geluksvogelquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gvd, geluksvogelHet lijkt me echt tof om keek een uitzending bij te wonen. Ben je ook lid van de Vara?
Begin Augustus, KiwiTjuHh Niet gek hé.. ik ben zo blij al is het pas in decemberquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tof he haaibaaike!Wanneer heb jij je opgegeven?
2 weken geledenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begin Augustus, KiwiTjuHh Niet gek hé.. ik ben zo blij al is het pas in decemberWanneer heb jij je opgegeven?
Dank jequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet word je over paar weekjes gebeld. ik duim voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |