Dank jequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet word je over paar weekjes gebeld. ik duim voor je.
volgens mij kan je dat na kijken op de website www.mooiweerdeleeuw.nlquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:10 schreef Stroekie het volgende:
en over dat zingende model in onderbroek dat vrijdag was aangekondigd is na de paul en ita show niets meer vernomen
Probeer het eens met 1 "l"quote:Op woensdag 24 september 2008 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben jullie dat ook ? ik krijg te lezen: De webpagina kan niet worden weergegeven
Thnx het is me gelukt, ik dacht dat het aan mijn internet Explorer 7 lag !quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 "l"
www.mooiweerdeleeuw.nl
oepsquote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 "l"
www.mooiweerdeleeuw.nl
Volgens mij is er een dikke wachtrij om een show van paul de leeuw te kunnen bezoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik snap de toevoeging niet zo van dit warming up gedeelte, marketing technisch ofzo? dat mensen meer interesse krijgen om de live shows te bezoeken?
Maanden wachttijdquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij is er een dikke wachtrij om een show van paul de leeuw te kunnen bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |