volgens mij kan je dat na kijken op de website www.mooiweerdeleeuw.nlquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:10 schreef Stroekie het volgende:
en over dat zingende model in onderbroek dat vrijdag was aangekondigd is na de paul en ita show niets meer vernomen
Probeer het eens met 1 "l"quote:Op woensdag 24 september 2008 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben jullie dat ook ? ik krijg te lezen: De webpagina kan niet worden weergegeven
Thnx het is me gelukt, ik dacht dat het aan mijn internet Explorer 7 lag !quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 "l"
www.mooiweerdeleeuw.nl
oepsquote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 "l"
www.mooiweerdeleeuw.nl
Volgens mij is er een dikke wachtrij om een show van paul de leeuw te kunnen bezoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik snap de toevoeging niet zo van dit warming up gedeelte, marketing technisch ofzo? dat mensen meer interesse krijgen om de live shows te bezoeken?
Maanden wachttijdquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij is er een dikke wachtrij om een show van paul de leeuw te kunnen bezoeken
Ik heb het niet gezien.. maar Wendy grappig?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef Cee het volgende:
Shit, ik lachte om een grap van Wendy! "Er is maar een man die zo mooi romantische liedjes kan zingen....Cor Bakker."
Valt allemaal reuze meequote:Op vrijdag 26 september 2008 23:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien.. maar Wendy grappig?!
Vanaf zondag 2 november dan is gewoon weer The Day After! Dat heeft allemaal mee te maken dat Paul vreselijk druk heeft...hij zit wekelijks in de jury van Op zoek naar Joseph.. dús nog paar vrijdagen en dan zie je vanaf 1 november Paul op zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik snap de toevoeging niet zo van dit warming up gedeelte, marketing technisch ofzo? dat mensen meer interesse krijgen om de live shows te bezoeken?
Dankje welquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Vodkadruppel het volgende:
Gefeliciteerd Haaibaake!
Ik moet straks even de warming up online kijken.
En op vrijdag doe ie dan Ranking the Starsquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanaf zondag 2 november dan is gewoon weer The Day After! Dat heeft allemaal mee te maken dat Paul vreselijk druk heeft...hij zit wekelijks in de jury van Op zoek naar Joseph.. dús nog paar vrijdagen en dan zie je vanaf 1 november Paul op zaterdag en zondag.
Iddquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
Apart, dat geforceerde 'Wendy en Xander samen' gebeuren.
Was wel een leuke uitzending.
Klopt dat wist ik alquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:09 schreef VegaKip het volgende:
[..]
En op vrijdag doe ie dan Ranking the Stars
Ja dat viel mij gisteren opquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:55 schreef Tabloid het volgende:
Gelukkig is dat doornemen van de week eruit gehaald.
Mij viel het op dat er alweer familie van mij in het publiek zit.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat viel mij gisteren op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |