Ik vraag me serieus af wie welquote:Op zondag 28 september 2008 15:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou dat liedje van Kaandorp zeg![]()
Ik heb echt niks met dat mens.
Jaa ik zag het ook Hahahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Svensational het volgende:
Die aftiteling!
"Naar een idee van: Ruben Komkommer".
Ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb nu voor het eerst de pre show gezien, maar het was alleen maar geouwehoer
geen enkele wens kwam aan bod
is dat altijd zo?
Ja. Vooral geleuter ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb nu voor het eerst de pre show gezien, maar het was alleen maar geouwehoer
geen enkele wens kwam aan bod
is dat altijd zo?
De juiste instelling!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:50 schreef VegaKip het volgende:
Op dierendag...
Zouden ze daar aan gedacht hebben?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Toepasselijk username heb je trouwens
Jou username?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:51 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Zouden ze daar aan gedacht hebben?
Er gaan duizenden kippen op een dag doorheen, maar 2 in beeld op Dierendag is zielig en confronterendquote:
Nee, ik vraag me gewoon af of ze dat gedaan hebben juist omdat het dierendag is, of dat het toevallig is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Er gaan duizenden kippen op een dag doorheen, maar 2 in beeld op Dierendag is zielig en confronterend
Iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk je even geen 3FM, krijg je nog badeenden
Kreeg een beetje Dolfinarium-beeld, met van die vloedgolven over het publiekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En gewoon als een pelsrob het water in![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |