Dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, die zie ik niet eens
Maar hij staat nu in een linkje
Done.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:30 schreef Paul het volgende:
Geluidsicoontje weg
Sorry maar kan deze weer open?
M'n icoontje is weer weg na opstarten
Thanksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, die zie ik niet eens
Maar hij staat nu in een linkje
NPquote:
Ach, waarom ook niet. Go ahead.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Qwea het volgende:
hoi!
Mag ik een nieuw bsod topic openen? Met een betere OP o.a? ik heb het idee dat die andere niet echt loopt, en ik zit nog steeds met het probleem
Thanksquote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef Riparius het volgende:
DigiRoel spamaccount? Heeft tot nu toe alleen maar drie identieke linkjes naar een commerciėle site gepost, ook in een oud topic.
Ik had ook al het gevoel dat het niet specifiek in DIG thuishoort... Het gaat om je digitale identiteit. Ga het achter even bespreken, thanks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:00 schreef Berkery het volgende:
Mensen die niet op internet te vinden zijn: eng?
Interessant topic, wel. Maar dit soort 'netwerken' hoort volgens mij in WGR
Een noob handleiding. Hmm, het is wel per laptop/computer verschillend, wat je moet doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi!
Is er een n00b handleiding voor hoe ik mijn laptop opnieuw moet installeren?
Het ding is belachelijk traag geworden, maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen.
Volgens mijn broer heb ik de windows cd die bij mijn laptop zat nodig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een noob handleiding. Hmm, het is wel per laptop/computer verschillend, wat je moet doen.
Je kunt beter een topic openen, met daarin het merk en type van je laptop, opschonen is ook een optie, niet alles hoeft er direct af...
Okay. Succes met zoeken iigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mijn broer heb ik de windows cd die bij mijn laptop zat nodig.![]()
Je kunt je misschien voorstellen hoe mijn huis er nu uit ziet, maar de cd is nog niet gevonden.![]()
Eergo: ik ga verder zoeken naar de CD en geef dan weer de hele handel aan mijn broer, of ik ga opschonen en dan open ik wel een topic.
Tnx!
Je kan het altijd proberen. Vorige 4 topics gingen redelijk goed, ik heb eigenlijk geen bezwaar, mits Wyri ook niet, zou ik zeggen, lekker openenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil graag een topic maken waar ik PC-gebruikers de uitdaging geef om een goed alternatief op de 13" Macbook en 20" en 24" iMac te geven. Dit wil ik graag doen met een uitgebreide OP, waarbij er strenge eisen worden gesteld aan de alternatieven voor deze computers. Ik wil duidelijk geen flamewar starten, maar meer een soort van spelletje.
Zou ik dat van jullie mogen?
De OP die ik heb gemaakt kan ik eventueel via PM versturen.
Uitdaging: Zoek een alternatief voor de Macbook en iMac!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. Vorige 4 topics gingen redelijk goed, ik heb eigenlijk geen bezwaar, mits Wyri ook niet, zou ik zeggen, lekker openen.
Je trekt ze aan!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
Ik snap geen flikker van mijn netwerk/netwerkkaart/notebook
Waarom lopen er zoveel kneusjes in DIG rond? En waarom komen al die kneusjes altijd in mijn topics?
Er lopen gewoon te veel vrouwloze jochies rond in digquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je trekt ze aan!. het is altijd wel raak in je topics... Misschien heb je QweaAT stalkers...
.
geschoond. te laat, maar wel gedaan.
sure, ga je gang. Met het oog op de nieuwe OVI store en dergelijke, lijkt me een centraal Nokia/Symbian topic erg nuttig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi. Ik vroeg mij af of ik een centraal Nokia topic mag openen?
Aangezien de meeste apps en de meest besproken zaken van de losse topics, ook interessant kunnen zijn voor de rest van de nokia bezitters.
Je vraagt er omquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:29 schreef Slappy het volgende:
Wie kan toveren(voor Amd bezitters)
Kan een mod die rel bavianen weg sturen daar
Het is en blijft geen ONZ. Offtopic troep gaat dan ook gewoon weg.quote:
Nou hij kan wel dicht, want de FOK! development admin vind het nodig het topic te verneuken met niet terzake doende vergelijkingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. Vorige 4 topics gingen redelijk goed, ik heb eigenlijk geen bezwaar, mits Wyri ook niet, zou ik zeggen, lekker openen.
Centraal werkt dat niet echt, tenzij er ook echt goeie guides komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:23 schreef raarmaarwaar het volgende:
Vraagje,
Is het misschien mogelijk om iets strakker te redigeren in de elke-dag-een-niuw-draadje-met-dezelfde-vraag topics?
Ik bedoel de topics met "is dit een goede pc" "pc bouwen" "internet doet het niet" en dat soort meuk..
Er staat toch duidelijk in de regeltjes dat je eerst moet zoeken voor je een topic opent! Wellicht is een centraal topic wel handig (volgens mij heb ik dit al eens ergens los gepost maar FB leek me een mooie plek om respons te krijgen)
edit: oh ja hier was mijn rant
Ik zou zeggen, open even een topic.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef Spaarzegel het volgende:
Iemand een idee hoe het komt dat van onze 3 computers (1 laptop) 2 downloaden met 800kb per seconden. Terwijl de computer waar ik dit op tikt niet verder wil komen dan 50?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef Qwea het volgende:
Kut router, kut netwerk, kut laptop, kut alles!
Kan iemand de nietszeggende grapjassen even uit mijn topic moven? Elke keer zie ik van die lolbroeken langskomen. Ja, de TT had anders gekund. Maar de TT dekt de lading. Dus grapjassen mogen wel ff buiten gaan spelen wmb.
DIG - Huisregels. (Updated: 13-10)quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Vraagje over opslaan in Words
Mag dicht, oplossing is gegeven
Sorry, wist niet dat je em verder wilde afzeikenquote:
Oh ik zeik niemand af hoor, ik zeg alleen wat ik van hem vindquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je em verder wilde afzeiken
Ok, daar zit wat inquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik zeik niemand af hoor, ik zeg alleen wat ik van hem vind
Als je nou had gezegd: mag dicht, topic gaat nergens meer over, dan had je mij hier niet gehoord![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:29 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ok, daar zit wat inHeb em aangepast
Jo0Lz en ik hebben het er later vanavond over we laten het daarna wel ff wetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Gmail krijgt label update *O* !
gaan we hier het centrale Gmail topic van maken
ok ik heb een begin OP gemaakt. Ik wil hem nog wat uitbreiden met een zooi linkjes en wat beknopte handige informatie. En ook een cheatsheet, met shortkeys en de uitleg over 'becoming a gmail ninja'. ^^quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Gmail #1 - Een label update, vanaf nu ook slepen!
gaan we hier het centrale Gmail topic van maken
Ehm, ik heb geen idee wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:57 schreef Pr0-n00b het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topick, maar heb ff een simpel vraag over mijn nokia 6233, want mjn keuzetoetsplaatje is er afgedonderd, nu wil ik die graag terugplaatsen, alleen weet ik niet wat ik nou wel en niet van die telefoon kan afslopen om dat stukje weer terug te zetten (geweld werkt niet, heb ik al gepobeerd
(had niet zo'n zn om hier een topic voor te openen, voor eventuele reacties, mijn dank is groot)
Stel het ff voor in het topic. Anders gaan we verwarring krijgen als ik onaangekondigd topics laat mergenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:14 schreef elfzesendertig het volgende:
Er loopt op dit moment ook nog een topic over de HTC Hero (http://forum.fok.nl/topic/1309172). Is het mogelijk deze samen te voegen met het algemene Androidtopic?
Bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 17:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Stel het ff voor in het topic. Anders gaan we verwarring krijgen als ik onaangekondigd topics laat mergen. TT en OP aangepast btw.
Dat klopt, na een periode mag je niet meer editten. (Als je een abbo neemt, wordt die periode trouwens verlengt.)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef avotar het volgende:
Hallo,
Ik had graag de gequote tekst uit de OP van Spyware Issues En Andere Problemen verwijderd omdat daar mijn echte naam staat in een van de logs, maar ik kan het niet meer editen?
Opgelost != slotje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef Flaccid het volgende:
Luide pieptoon uit pc met nieuwe videokaart. mag dicht
Jo0Lz, ouwe spammert die je bentquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:13 schreef Jo0Lz het volgende:
(Als je een abbo neemt, wordt die periode trouwens verlengt.)
quote:
quote:
er staat helemaal geen oplossing in verderquote:
donequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Light het volgende:
Zou [CSS] voor dummies - deel 12 centraal mogen? Dan is'ie makkelijker te vinden.
Raar... Weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:39 schreef jpjedi het volgende:
Onze Spy is weer bezig hoor
Apple Iphone #44: zo lekker op voorraad overal
Geen idee waar het op slaat maar tja..het blijft i-spy.
quote:
quote:
[Centraal] Help mij aan een nieuw systeem topic #2 bedoel je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef Jesse_ het volgende:
Waar is het [Centraal] is dit een goede pc met deze prijs topic gebleven?
Ik kan alleen maar oude dichte delen vinden
Nee, maar die voldoet ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef Bart het volgende:
[..]
[Centraal] Help mij aan een nieuw systeem topic #2 bedoel je?
Done. De boete komt vanzelf!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
Apple SC # 288: *flits*
Ik wou iets te snel, kan iemand het in nummer 288 veranderen en misschien een leuke TT toevoegen.
Mijn dank is groot!
quote:
De centrale topics kan je hier vinden (als de modjes hem nog een beetje bijhouden):quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:16 schreef timmmmm het volgende:
Gegroet. Is het een idee 1 centraal topic te openen voor iedereen die problemen met zijn pc heeft, en oplossingen behoeft. Ik heb nu volgens mij al 3 topics geopend voor pcproblemen, foutmeldingen en aanverwante artikelen, en ik zie er wel meer. Alle probleemoplossers in 1 topic, dan is het probleem zó opgelost, en hoef je niet steeds voor elk probleem een topic te openen als je digitaal zwakbegaafd bent, zoals ik/
als er trouwens al zo'n centraal topic is, en ik 3x met mijn neus gekeken heb, bij voorbaat excuses.
Wij zijn met een nieuwe bezigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De centrale topics kan je hier vinden (als de modjes hem nog een beetje bijhouden):
[DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topics
En centrale topics met deze insteek worden over het algemeen slechter gelezen is mijn ervaring.
Gezien het topic een andere richting opgaat dan memtest laat ik de TT nog ff zoals i nu isquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Flaccid het volgende:
BSOD Irql not less or Equal Kan hier in de TT memtest erbij geplakt worden?
donequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan de TT van dit topic naar #3 veranderd worden?
* WyriHaximus pakt shotgun en roggelt dit wel ffquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Bart het volgende:
Centraal Windows 7 topic #8 Waar we aan het aftellen zijn!!
Centraal Windows 7 topic #8 Gratis upgrade. :)
Centraal Windows 7 topic #8
Enthousiastelingen
Alsof het wat uitmaakt, je wordt tegenwoordig toch niet meer gelijk uitgelogd... Het zegt alleen maar wat over het niveau van de 'grappen'-maker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:36 schreef mschol het volgende:
Waar moet je gaan downloaden dan?
waren uitlog links niet uit den boze?
nee oke, maar het gaat hier toch om et princiepequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt, je wordt tegenwoordig toch niet meer gelijk uitgelogd... Het zegt alleen maar wat over het niveau van de 'grappen'-maker.
Mwah hele topic is fucked uitlog linkje valt dan echt niet meer opquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee oke, maar het gaat hier toch om et princiepe
Je hebt een punt. Wyrihaximus en ik hebben dit ook gezien, en proberen het zoveel mogelijk te beperken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef ruigbaard het volgende:
Klacht:
Ik maak een serieus topic aan over de bereikbaarheid van T-Mobile in het buitenland en daarna wordt de boel volgebaggerd door een stel vervelende klieren, en sommige mods doen er rustig aan mee. Daar is ONZ toch voor uitgevonden.
Het wordt hier godverdomme steeds erger; je kan bijna nergens meer een serieus topic openen zonder dat er allerlei debielen zogenaamd lollig moeten gaan doen en je topic verbaggeren.
Eensch!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef ruigbaard het volgende:
Het wordt hier godverdomme steeds erger; je kan bijna nergens meer een serieus topic openen zonder dat er allerlei debielen zogenaamd lollig moeten gaan doen en je topic verbaggeren.
Slarioux is nu Sander, en die is nooit weg geweest...quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
Eensch!
Tijd dat FredvZ en Slarioux weer eens terug komen
Zal wel tijdelijk zijn om wat bagger te verwijderen? Of het is spamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:09 schreef vanhal het volgende:
m'n topic zit op slot?
Standalone buienradar
Dat klopt. Ik weet niet precies wat de motivatie is, maar ik gok op:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:09 schreef vanhal het volgende:
m'n topic zit op slot?
Standalone buienradar
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Zal wel tijdelijk zijn om wat bagger te verwijderen? Of het is spam
Welke smurf?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef vanhal het volgende:
Thx
1 of andere smurf denkt ook weer een 'lueke' reactie te moeten plaatsen:
Standalone buienradar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |