Engels! de voertaal op FOK! is Nederlands.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:43 schreef wkwkwk het volgende:
Jonges en meisjes, is this where we are headed?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:43 schreef wkwkwk het volgende:
Kijk, omdat mij is verboden on in het Engels te schrijven, moet en zal ik her in het Neerlands proberen.
Ik will ook niemand spammen, and okk niems aan zetten to illegale activiteiten
Mijn vraag was en is alleen dit:
Ik habe veel leauke dingen die ik will sharen. Ik maak fils, ik maak muziek. Allemaal totally legit.
Tot op heden genruikte ik de Piraten Baai. MAAR ... zij hebben zichzelf verkocht aan een Zweedse gaming bedrijf.
En dus mijn vraag is. Waar kan ik nu terecht?
Mininova, Demonois, BT Junkie? Iso-hunt? Alemaal vind is ze niet echt een COMMUNITY gevoel hebben.
En ik wil niet naar usenet.
Wat ik zoek is een COMMUNITY ... waar wij met z'n allen makelleijk en onder elkaar onze eigen dingen kunnen delen!
--------
Ik post net iets en dan zie ik dit:
"- Engelstalige topictitel
- Engelstalige OP, de voertaal op FOK! is Nederland
- Spam (?)
- Poging om via FOK! een platform voor mogelijke illegale activiteiten op te zetten
Gastslot"
Jonges en meisjes, is this where we are headed?
Veel liefs,
wkwkwk
you not goed in je hoofd are jij stoethaspel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:56 schreef wkwkwk het volgende:
ha ha, fucking HA.
My lawyer is made of silver, and she lives in Andorra.
So fuck this zogenaamde vrije nederlandse internet vrijheid bullshit
anyway, I'm moving all my assets offshore.
wkwkwk
You're fucking wank man!quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:03 schreef wkwkwk het volgende:
you stupid Vampier cunt.
i might be crazy,
but i am waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay more into the system that you will EVER even understand.
wkwkwk
Mental health system sounds about right to mij! baai baaiquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:03 schreef wkwkwk het volgende:
you stupid Vampier cunt.
i might be crazy,
but i am waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay more into the system that you will EVER even understand.
wkwkwk
Helemaal met je eens (hitnews ftw) maar van die 2e zin snap ik niet heel veel..quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:44 schreef IndridKoud het volgende:
het is sowieso een site voor studenten en armlastige proleten. Echte mensen met een baan betalen gewoon 6 euro per maand en downloaden alles wat ze willen.
Domme mensen betalen 6 euro per maand en downloaden alles wat ze willen.
slimme mensen als jij betalen in de toekomst 200,000 euro voor een whitney houston album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |