Grote kans he...?quote:Ik heb memtest maar even aangezet maar ik zie nu al 3 errors. Geheugen kaduuk?
Damnit. Nu zeker even 1 geheugen module eruit halen en dan nog eens testen om te kijken welke kapot is? Of wacht ik heb een setje van 2 gekocht, het is dan toch denk ik beter om ze allebei terug te geven?quote:
Extra ram geheugen erbij, welke te nemen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef Megumi het volgende:
Elk bankje idd even testen en dan terug naar de winkel.
Ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef Flaccid het volgende:
Ok wazig: Net toen ik ze allebei er in had zitten had ik na 3% een error. Kan het zijn dat 1 van mijn slots voor mijn geheugen stuk is?
Yikesquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.
Daarom is het testen ook een langdurig proces omdat je alle reepjes moet testen en alle sloten.
Nope, daar zijn weer andere programma's voor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef WurM het volgende:
Memtest test toch geen videokaarten?
Het zou best kunnen dat het BSOD een andere oorsprong heeft hoorEn het volgens mij is het ook mogelijk dat een stofje het geheugen in de weg heeft gezeten...?
Even de laatste instaleren dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nope, daar zijn weer andere programma's voor.
Irql not less or equal duidt meestal op een driverprobleem.
Meestal de videokaart driver of moederbord driver(s).
Als hitte het probleem is, is het niet-spelen van GTA IV met dergelijke hoge settings ook al een goed idee natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef avotar het volgende:
Mijn ervaring is dat het ook bij hele stoffige pc's op kan treden die te warm worden en waardoor bepaalde geleidingen zich net even wat anders gedragen of uitgeschakeld worden.
Ontstoffen is meestal een eerste goede poging om tot een oplossing te komen..
Klopt zeker. Er zit ook geen dijk van een fan op mijn videokaart, maar een klein dingetje wat na een tijdje lekker hard zoemdquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Als hitte het probleem is, is het niet-spelen van GTA IV met dergelijke hoge settings ook al een goed idee natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |