Iemand enig idee?? Ik ben wanhopigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Bibikuif22 het volgende:
HELP! Ik wilde net mijn iphone synchroniseren en dat gaat op zich goed tot het einde, dan zegt hij wel blablabla haal hem eruit maar komt er een pop up waarin staat dat er een onbekende fout is opgetreden bij het synchroniseren en dat het niet gelukt is (13019) zoekend op die fout lees ik dat het aan de muziek kan liggen en dat het verholpen kan worden door alles te verwijderen van je iphone maar hoe doe ik dat nu??
Iemand misschien tips? En hoe kan dit ineens??
Thanx!
Waren er ook 2 jarige abbo`s dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:47 schreef fokkerspy het volgende:
'k heb nog steeds de oude 3 G en m'n abo loopt over twee maanden af. twijfel nog wat te doen. Nieuwe 3 GS of een andere phone want 2 zaken irriteren me nog steeds ivg met andere phones: batterijduur en dat T-Mobile Netwerk dat teveel en te vaak uitvalt.
Kijk nou eens in mijn sig..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:54 schreef fokkerspy het volgende:
Hebben ze dat dan niet in Belgie ( of waar je zit)? Oh wacht koppelverkoop is daar verboden!
Ik zit bij Proximus en dat is Vodafone. In NL eigenlijk nooit problemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef fokkerspy het volgende:
Ja maar dan betaal je een godsvermogen ervoor en ik weet niet of ik dat nou wel wil daarbij vind ik 2 zaken wel erg tegenvallen en dat is de batterijduur en wireless connection van T-Mobile.
van andere begreep ik dat ze nooit last hebben met Vodafone en hun Blackberry/Nokia.
Ik heb me nog niet zo goed ingelezen, maar ik zie dat je bij Vodafone zit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zit bij Proximus en dat is Vodafone. In NL eigenlijk nooit problemen.
Maar had je een 1 jarig iphone T-mobile abbo??
Ik heb 2 jaar in India gewoond voor mijn werk en had daar een gelockte iphone. Die heb ik unlocked en via de zaak zit ik bij Proximus. Maar er zijn voldoende manieren om aan een unlocked iphone te komen hoor. check iphoneclub.nl of GoT iphone aankoop topic. (Mocht je GoT niet kennen, een irritant gemodereerd forum voor geeks maar met nuttige info, gathering.tweakers.net)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet zo goed ingelezen, maar ik zie dat je bij Vodafone zit.
Ik dacht dat de Iphone gekoppeld was aan T-Mobile.
Heb je een los toestel gekocht en daar een Vodafone kaart in gestopt of zo?
Of zie ik het verkeerd?
* -J-D- zit ook bij Vodafone (nog zonder Iphone) maar dacht te moeten overstappen naar T-mobile voor een Iphone
Hehehehehehehe, heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in India gewoond voor mijn werk en had daar een gelockte iphone. Die heb ik unlocked en via de zaak zit ik bij Proximus. Maar er zijn voldoende manieren om aan een unlocked iphone te komen hoor. check iphoneclub.nl of GoT iphone aankoop topic. (Mocht je GoT niet kennen, een irritant gemodereerd forum voor geeks maar met nuttige info, gathering.tweakers.net)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1355765quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hehehehehehehe, heerlijk.
Dank overigens.
Ontzettend bedankt voor de overweldigende tipsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Iemand enig idee?? Ik ben wanhopigZit ik hier op mijn werk zonder enige vorm van muziek... Oh ja, dat komt er ook nog bij, mijn muziek is wel te zien in ipod, maar er staat niets meer in
Ja ik denk dat je gelijk heb, ik heb mijn huidige telefoon ook heel zuinig en goed behandeld en pas na 1.5 jaar begon ik slijtage plekken te zien. 1 jaar verzekering betaald, nooit wat aangehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:45 schreef Zpottr het volgende:
1) niets verzekeren dat je zelf kunt betalen (ook al zou dat even zeer doen)
2) don't worry, als er iets mis gaat heb je garantie. En die verkleuringen is volgens mij gewoon echt bullshit (1 geval, hoesje of ondergrond).
Is inderdaad lastig maar je kan in principe 5 devices koppelen via "authorize this pc". Echter ik heb er veel shit mee doordat bijvoorbeeld apps dan niet willen syncen en je eigenlijk geen spullen van iphone naar itunes kan zetten maar enkel andersom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn IPhone 3GS 16GB
Ik zit nu alleen in Doetinchem bij mijn zwager en ben morgen pas thuis
Ik moet hem nu aansluiten op ITunes, maar de verkoper zei dat ik maar op 1 pc kon registreren
Is er een oplossing dat ik nu al mijn IPhone kan gebruiken?
Wat Phoef zegt.. leeg laten, activeren en gebruiken. Dan thuis "pairen" met itunes en dan kun je al je zooi overpompen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:21 schreef KudFokker het volgende:
Nja, hier op de PC staat dus nog geen ITunes, en bij mij thuis weldaar staat al muziek op van mijn IPod Nano
kan het dan alsnog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |