Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de restquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.
Ik las ook net zoiets ja, dat het te maken heeft met hoe hij geactiveerd is enz, en dat is gewoon met mijn eigen sim.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de rest
Witch! Burn them!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de rest
Zolang je geen ingewikkelde achtergrondprocessen aanhebt maakt het geen donder uit.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las ook net zoiets ja, dat het te maken heeft met hoe hij geactiveerd is enz, en dat is gewoon met mijn eigen sim..
Verder vind ik het qua batterijverbruik ook allemaal wel meevallen eigenlijk.
Met een bookmarklet.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een vraagje, en waarschijnlijk is die al eens gesteld maar ik ga nu al de topics teruglezen.
Als ik wil fokken op de Iphone, hoe kom ik dan zonder eeuwig te scrollen in een keer naar de laatste post? Dus na het refreshen (dat heb ik dan wel uitgedokterd) wil ik in een keer naar beneden. Ik dacht eerst dubbelklikken maar dat werkt toch niet. Is hier een truukje voor of wordt het toch scrollen??
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:41 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Met een bookmarklet.
Zie ook mijn post hier.
Maar moet ik dan elk topic waarin ik post apart bookmarken of volstaat het met 1 fok bookmark?
Nee, het is een bookmarklet. Oftewel, een stukje javascript-code opgeslagen in een bookmark, dat je in principe op elke site kunt toepassen. Je hoeft het niet te begrijpen, probeer het maar gewoon.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar moet ik dan elk topic waarin ik post apart bookmarken of volstaat het met 1 fok bookmark?
Ik vind die verzekeringen onzin; daar verdienen ze smerig veel geld op en het is vaak zo dat de meest simpele oorzaken van schade niet onder de vezekering vallen. Weet niet precies wat er bij de Pro Assis in zit; heb er niet echt diepgaand onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Phoef het volgende:
Ik word een beetje onzeker door al die fuck berichten over heat problems, kaduuke iPhones na 2 dagen, en verkleuringen.
Nu begrijp ik het internet wel, als er niets aan de hand is post je dat niet zo snel, dan dat er iets fouts mee is, maargoed.
Weten jullie hier meer over?
En nog één vraagje, Die Pro assist verzekering van 6.95 is dat beetje goed?
Wat een onzin zegquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.
Kan een week zijn of iets langer , beetje teruglezen kan ook geen kwaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:29 schreef aapie007 het volgende:
oeeh ik heb m besteld!via de webshop van t-mobile. Alleen kreeg ik een mailtje dat het wel 6 weken kan duren.
Iemand ervaring mee?
Voor hardlopen/fietsen is dat Runkeeper.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:05 schreef deepart het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een iphone 3GS, wat een geweldig ding zeg!Hiervoor had ik een Tytn 2 van HTC maar de iphone is 10 keer beter en leuker
![]()
Ik had wel een vraag over de wifi. Mijn iphone vindt alle netwerken in de buurt behalve die van mijzelf. Ik zou het wel fijn vinden als dat zou kunnen want thuis heb ik geen 3G.
En ik zag een leuk programmatje maar ik kan hem niet meer terug vinden, je kan je route die je hebt gereden opnemen en dan in google maps krijg je dan zo'n mooi lijntje waar je allemaal geweest bent. Lijkt mij erg grappig
Awesomequote:Op maandag 20 juli 2009 19:05 schreef Zpottr het volgende:
Zie ook
http://www.lifeclever.com(...)ets-for-your-iphone/
http://www.contentious.co(...)tup-but-very-useful/
Handig:
Scroll to Bottom
Find in this Page
Translate 2 English
YubNub Search
AllMusic Search
| Forum Opties | |
|---|---|