https://www.macrumors.com/roundup/iphone-17/quote:Op maandag 30 september 2024 09:31 schreef KaBuf het volgende:
Ik twijfel heel erg.
Heb nu nog een iPhone 12 waarvan de batterij wel eens vervangen moet worden.
Ga ik nu voor een nieuwe batterij en wacht ik de iPhone 17 af, of ga ik nu al gewoon voor de 16? Lastig lastig haha
Voor mij persoonlijk (zit op een 13), de telefoon is snel zat dus ik hoop er nog een jaar of wellicht twee mee te kunnen doen, wel denk ik dat er een nieuwe batterij in mag over enige tijd (half jaartje ofzo).quote:Op maandag 30 september 2024 09:31 schreef KaBuf het volgende:
Ik twijfel heel erg.
Ga ik nu voor een nieuwe batterij en wacht ik de iPhone 17 af, of ga ik nu al gewoon voor de 16? Lastig lastig haha
De site is prima betrouwbaar, maar er zijn altijd zoveel mockups en rumorsquote:Op maandag 30 september 2024 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
https://www.macrumors.com/roundup/iphone-17/
Is dit echt hoe hij eruit komt te zien qua camera?Ik heb een 12 plus en wil ook een nieuwe, mits nieuw uiterlijk en dat is deze wel.
Hoe serieus kun je deze website nemen?@:dkup
gewoon naar androidquote:Op maandag 30 september 2024 09:31 schreef KaBuf het volgende:
Ik twijfel heel erg.
quote:
Dit is echter wel bij nagenoeg alle vervoerders een realiteit. Dat dagje langer overleef je vast wel.quote:Op maandag 30 september 2024 11:24 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn nieuwe zou vandaag binnenkomen tussen 11.15-15.15. Ben mooi de hele dag vrij, dus komt goed zou je denken.
Vanmorgen vast wat boodschappen gedaan en gaan sporten. Voor 11 uur weer thuis, zijn ze om 10.45 al geweestzo’n ruim tijdsbestek waar je voor thuis moet blijven en dan nog daarbuiten komen. Dus nou baal ik dat ik nog ‘tot einde dag’ moet wachten voor ik hem kan gaan halen en juist dan eigenlijk geen tijd meer heb om alles over te zetten omdat ik dan weg moet. En het dan pas donderdag wordt met een beetje pech.
De iPhone 12 Mini staat ook wel bekend om de matige batterij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boys en girls.
Ik heb even een vraagje. Heet weer dezer dagen natuurlijk. In mijn geval (iPhone 12 Mini) wordt dat ding nogal heet. Niet prettig natuurlijk. Is het bij jullie hetzelfde verhaal? Met grotere of nieuwere modellen?
Wordt het sneller warm door het opladen met een powerbank?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef CoExist het volgende:
[..]
De iPhone 12 Mini staat ook wel bekend om de matige batterij.
Ik heb geen last met de iPhone 16 Pro Max.
Maar ik denk wel na over hoe ik hem oplaad. Niet ergens in de zon of buitenshuis met een powerbank.
Zou de matige batterij de hitte produceren?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef CoExist het volgende:
[..]
De iPhone 12 Mini staat ook wel bekend om de matige batterij.
Ik heb geen last met de iPhone 16 Pro Max.
Maar ik denk wel na over hoe ik hem oplaad. Niet ergens in de zon of buitenshuis met een powerbank.
Zeker geen expert (mijn vrouw vind mijn foto's ronduit beroerd) maar ik vind de telelens wel prettig als ik wat verder weg sta, Het lukt mij dan beter met mijn 14 pro dan eerder met een 13. Zeker bij een concert of een vakantie kan dat helpen als je net even wat verder weg staat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:05 schreef Zwansen het volgende:
Vraagje aan de camera-experts;
Ik heb nu een 14 pro, als ik overstap naar een 16 ga ik er dan op achteruit qua camera?
Dank!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Zeker geen expert (mijn vrouw vind mijn foto's ronduit beroerd) maar ik vind de telelens wel prettig als ik wat verder weg sta, Het lukt mij dan beter met mijn 14 pro dan eerder met een 13. Zeker bij een concert of een vakantie kan dat helpen als je net even wat verder weg staat.
Ik dacht dat er verder weinig verschil zit qua aantal megapixels, wel in het diafragma op de hoofdcamera. Een echte expert moet ons maar eens uitleggen wat ik daarmee kan.
Tenslotte heb ik niet het gevoel dat ik iets mis aan de cameraregelaar, maar ik heb daar verder niet mee gewerkt.
Tot zover aangaande de camera's, wel wijs ik je er op dat de 16 het volgens opgave van Apple zelf iets minder lang uithoudt qua batterij. De 16 heeft ook geen Pro Motion / Always On scherm.Indien je met AI bezig bent is, net als voor mij, het zeker een optie om op de 17 te wachten. Ik verwacht dat het dan net iets volwassener is geworden en de hardware iets beter geschikt is (RAM).
Dit alles natuurlijk naar mijn eigen mening en mijn eigen voorkeuren. Hoop je toch ietwat geholpen te hebben.
https://www.apple.com/nl/(...)iphone-16,iphone-16e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |