abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215020270
Ben toch overstag gegaan ivm een goede KPN aanbieding met een “gratis” game console.
Stap dus ook over van Ziggo naar KPN glasvezel.

Hopelijk komt vrijdag mijn  iPhone 16 Pro Max 256GB Zwart Titanium.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_215134192
Ik twijfel heel erg.
Heb nu nog een iPhone 12 waarvan de batterij wel eens vervangen moet worden.

Ga ik nu voor een nieuwe batterij en wacht ik de iPhone 17 af, of ga ik nu al gewoon voor de 16? Lastig lastig haha
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_215134233
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2024 09:31 schreef KaBuf het volgende:
Ik twijfel heel erg.

Ga ik nu voor een nieuwe batterij en wacht ik de iPhone 17 af, of ga ik nu al gewoon voor de 16? Lastig lastig haha
https://www.macrumors.com/roundup/iphone-17/

Is dit echt hoe hij eruit komt te zien qua camera? :o Ik heb een 12 plus en wil ook een nieuwe, mits nieuw uiterlijk en dat is deze wel.

Hoe serieus kun je deze website nemen? :) @DKUp
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 30 september 2024 @ 09:48:20 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_215134262
quote:
Ik twijfel heel erg.

Voor mij persoonlijk (zit op een 13), de telefoon is snel zat dus ik hoop er nog een jaar of wellicht twee mee te kunnen doen, wel denk ik dat er een nieuwe batterij in mag over enige tijd (half jaartje ofzo).
En dan daarna weer eens verder kijken wat dan nieuw is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 september 2024 @ 09:53:18 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_215134319
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
https://www.macrumors.com/roundup/iphone-17/

Is dit echt hoe hij eruit komt te zien qua camera? :o Ik heb een 12 plus en wil ook een nieuwe, mits nieuw uiterlijk en dat is deze wel.

Hoe serieus kun je deze website nemen? :) @:dkup
De site is prima betrouwbaar, maar er zijn altijd zoveel mockups en rumors
pi_215135134
Mijn nieuwe zou vandaag binnenkomen tussen 11.15-15.15. Ben mooi de hele dag vrij, dus komt goed zou je denken.

Vanmorgen vast wat boodschappen gedaan en gaan sporten. Voor 11 uur weer thuis, zijn ze om 10.45 al geweest :{ zo’n ruim tijdsbestek waar je voor thuis moet blijven en dan nog daarbuiten komen. Dus nou baal ik dat ik nog ‘tot einde dag’ moet wachten voor ik hem kan gaan halen en juist dan eigenlijk geen tijd meer heb om alles over te zetten omdat ik dan weg moet. En het dan pas donderdag wordt met een beetje pech.
pi_215135572
quote:
Ik twijfel heel erg.

gewoon naar android
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 september 2024 @ 12:29:08 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_215135619
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2024 12:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
gewoon naar android
Verkeerde topic, bladhark
pi_215135841
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2024 12:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
gewoon naar android
:')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 30 september 2024 @ 13:47:53 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_215136294
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 11:24 schreef hilliebillie het volgende:
Mijn nieuwe zou vandaag binnenkomen tussen 11.15-15.15. Ben mooi de hele dag vrij, dus komt goed zou je denken.

Vanmorgen vast wat boodschappen gedaan en gaan sporten. Voor 11 uur weer thuis, zijn ze om 10.45 al geweest :{ zo’n ruim tijdsbestek waar je voor thuis moet blijven en dan nog daarbuiten komen. Dus nou baal ik dat ik nog ‘tot einde dag’ moet wachten voor ik hem kan gaan halen en juist dan eigenlijk geen tijd meer heb om alles over te zetten omdat ik dan weg moet. En het dan pas donderdag wordt met een beetje pech.
Dit is echter wel bij nagenoeg alle vervoerders een realiteit. Dat dagje langer overleef je vast wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_215140274
Ach het was gewoon even m’n frustratiemomentje.

Heb nu een groter frustratie moment en hopelijk heeft iemand een idee hoe ik het op kan lossen.

Ik heb m’n nieuwe iPhone ingesteld vanaf de oude en probeer m’n Apple Watch (geen nieuwe maar een bestaande. Series 9) te koppelen aan deze iPhone. Maar hij blijft keer op keer maar aangeven dat de verbinding is mislukt. Hij is losgekoppeld van de oude iPhone, dat heb ik (meermaals) gecheckt. Heb ook geprobeerd om hem weer terug te koppelen aan mijn oude iPhone, maar daarbij dezelfde melding.

Ondertussen de oude iPhone gewist omdat ik dacht dat dat wellicht het probleem was.
Apple Watch opgeladen om te kijken of dat misschien voor de oplossing zou zorgen, maar helaas. En zowel Watch als iPhone al heel vaak herstart natuurlijk. En iPhone heeft nieuwste iOS. (Watch dacht ik ook, maar zonder koppeling kan ik sowieso niet updaten).

Wil hem eigenlijk niet helemaal wissen.

Verder heb ik een nieuwe kaarthouder bij deze iPhone. Maar elke keer als ik de iPhone opnieuw opstart geeft ie aan dat het niet mijn pashouder is.
Ook al meermaals verwijderd uit zoek iPhone en als ik hem wil toevoegen doet hij dat de ene keer wel en de andere keer zegt ie dat hij al is toegevoegd (om vervolgens bij een restant weer een melding te geven dat hij niet van mij is.). Ook hierbij had ik hoop dat het opgelost was als de oude iPhone gewist zou worden, maar helaas.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?
(Bluetooth / wifi uit en weer aan en gecheckt, maar daar zou het probleem ook niet in moeten zitten)

Ik word er ondertussen een beetje gefrustreerd van. Heb dit probleem nog niet eerder voor gehad.
pi_215141710
Toch maar via zoek iPhone m’n Apple Watch gewist en toen kunnen updaten en koppelen.

Nu nog de uitdaging voor de kaarthouder om die gekoppeld te krijgen.
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 12:02:52 #238
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215349473
Ik gebruik mijn iphone mini nu al ff zonder hoessie. Leuke is: ik heb er betere grip op. Laat hem namelijk nooit meer vallen. Misschien dat ik hem ook steviger vastpak bewust of onbewust.

Mindere is dat het scherm minder goed beschermd is. Als ik hem op het scherm op tafel leg (ja dom) komen er krasjes op. Zijn er dus behoorlijk wat bijgekomen, maar goed ik merk het niet of nauwelijk dankzij Retina.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 12:13:25 #239
pi_215349546
Zit nu te twijfelen wat te doen. (met 12 mini)

Enerzijds wil ik wachten op de 17. Schijnt betere front cam te hebben. Want die is nu vanaf de 11 t/m al vast blijven hangen op 12 megapixel.

Tegelijkertijd wil ik wachten op de all-screen iPhone, met camera/faceID onder het beeldscherm. Maar die komt pas uit in 2027 zeggen ze.

En dan zou ik verder nog twijfelen tussen 16 plus en 16 Pro Max.

Kortom: allemaal nonproblemen :)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215350062
Ik ben lief voor mijzelf geweest en heb mijzelf verwend met de:
iPhone 16 Pro Max
 Watch Ultra 2 Satin Black
iPad 10
 Pencil USB-C

En natuurlijk een shitload aan die mooie originele  USB-C woven 2 meter kabels.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 23:31:27 #241
pi_217936750
Boys en girls.

Ik heb even een vraagje. Heet weer dezer dagen natuurlijk. In mijn geval (iPhone 12 Mini) wordt dat ding nogal heet. Niet prettig natuurlijk. Is het bij jullie hetzelfde verhaal? Met grotere of nieuwere modellen?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217938827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boys en girls.

Ik heb even een vraagje. Heet weer dezer dagen natuurlijk. In mijn geval (iPhone 12 Mini) wordt dat ding nogal heet. Niet prettig natuurlijk. Is het bij jullie hetzelfde verhaal? Met grotere of nieuwere modellen?
De iPhone 12 Mini staat ook wel bekend om de matige batterij.

Ik heb geen last met de iPhone 16 Pro Max.
Maar ik denk wel na over hoe ik hem oplaad. Niet ergens in de zon of buitenshuis met een powerbank.
pi_217938840
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef CoExist het volgende:

[..]

Maar ik denk wel na over hoe ik hem oplaad. Niet ergens in de zon of buitenshuis met een powerbank.
Wordt het sneller warm door het opladen met een powerbank? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 10:05:55 #244
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_217939025
Vraagje aan de camera-experts;

Ik heb nu een 14 pro, als ik overstap naar een 16 ga ik er dan op achteruit qua camera?
  Moderator zaterdag 14 juni 2025 @ 12:13:45 #245
pi_217940073
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 09:34 schreef CoExist het volgende:

[..]

Zou de matige batterij de hitte produceren?

Hij is nu 74%. Ik probeer het even uit te zitten tot de 17.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:41:23 #246
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_217940249
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 10:05 schreef Zwansen het volgende:
Vraagje aan de camera-experts;

Ik heb nu een 14 pro, als ik overstap naar een 16 ga ik er dan op achteruit qua camera?
Zeker geen expert (mijn vrouw vind mijn foto's ronduit beroerd) maar ik vind de telelens wel prettig als ik wat verder weg sta, Het lukt mij dan beter met mijn 14 pro dan eerder met een 13. Zeker bij een concert of een vakantie kan dat helpen als je net even wat verder weg staat.

Ik dacht dat er verder weinig verschil zit qua aantal megapixels, wel in het diafragma op de hoofdcamera. Een echte expert moet ons maar eens uitleggen wat ik daarmee kan.

Tenslotte heb ik niet het gevoel dat ik iets mis aan de cameraregelaar, maar ik heb daar verder niet mee gewerkt.

Tot zover aangaande de camera's, wel wijs ik je er op dat de 16 het volgens opgave van Apple zelf iets minder lang uithoudt qua batterij. De 16 heeft ook geen Pro Motion / Always On scherm.Indien je met AI bezig bent is, net als voor mij, het zeker een optie om op de 17 te wachten. Ik verwacht dat het dan net iets volwassener is geworden en de hardware iets beter geschikt is (RAM).

Dit alles natuurlijk naar mijn eigen mening en mijn eigen voorkeuren. Hoop je toch ietwat geholpen te hebben.

https://www.apple.com/nl/(...)iphone-16,iphone-16e
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:22:48 #247
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_217940568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:41 schreef PPL het volgende:

[..]
Zeker geen expert (mijn vrouw vind mijn foto's ronduit beroerd) maar ik vind de telelens wel prettig als ik wat verder weg sta, Het lukt mij dan beter met mijn 14 pro dan eerder met een 13. Zeker bij een concert of een vakantie kan dat helpen als je net even wat verder weg staat.

Ik dacht dat er verder weinig verschil zit qua aantal megapixels, wel in het diafragma op de hoofdcamera. Een echte expert moet ons maar eens uitleggen wat ik daarmee kan.

Tenslotte heb ik niet het gevoel dat ik iets mis aan de cameraregelaar, maar ik heb daar verder niet mee gewerkt.

Tot zover aangaande de camera's, wel wijs ik je er op dat de 16 het volgens opgave van Apple zelf iets minder lang uithoudt qua batterij. De 16 heeft ook geen Pro Motion / Always On scherm.Indien je met AI bezig bent is, net als voor mij, het zeker een optie om op de 17 te wachten. Ik verwacht dat het dan net iets volwassener is geworden en de hardware iets beter geschikt is (RAM).

Dit alles natuurlijk naar mijn eigen mening en mijn eigen voorkeuren. Hoop je toch ietwat geholpen te hebben.

https://www.apple.com/nl/(...)iphone-16,iphone-16e
Dank!

Ik kwam dit ook nog tegen:

https://www.howtogeek.com(...)m_source=chatgpt.com

Conclusie is dat het dicht bij elkaar zit. Misschien dan toch nog even wachten, of de 15 of 16 Pro nemen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')