SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ervaring met het Mac OS lees ik?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:27 schreef Antony1989 het volgende:
Nee Windows Vista is beter.
Mac ( OS X ) zuigt kont.
[Relmodus] Mac ( OS X ) is gewoon kut, niet fijn om mee te werken, Windows Vista werkt van zelf sprekend, en erg makkelijk. Ga dus niet voor een Mac ( OS X )!!!!!!ĦĦĦĦĦĦĦ [/Relmodus]
Heb wel ervaring met Mac OS, maar ik ben meer van de games, en die zijn er niet voor op OS X, althans spellen die ik speel niet. Je zegt geen virussen, dat komt omdat er nog niet zo veel Mac's zijn in vergelijking met Windows. Als er straks meer mensen over gaan stappen of OS X, wat ik in mijn ogen niet kan geloven, zullen er daar ook wel virussen voor verschijnen. BTW, hoe weet je dat er geen virussen zijn, als je nog geen eens een virusscanner erop hebt zitten?..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:59 schreef Nicephorus het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met het Mac OS lees ik?
Ik heb een jaartje of 9 ervaring met Windows, ik ben begonnen met DOS, 3.1, 95, 98, ME, 2K, XP, maar daarna overgestapt op Tiger en nu Leopard. Ik moet zeggen het is een enorme verademing. Geen virussen, geen vastlopers, programma's als Expose, Dashboard, Spotlight, Time Machine, Finder, noem maar op.
Alles werk 'out of the box' en is er een programma wat niet voor Mac OS beschikbaar is dan zet je toch gewoon Windows of van mijn part Linix/Unix erop. Zelf heb ik een dualboot met Windows 7/Mac OS X Leopard en het bevalt uitstekend. Tegenwoordig alleen nog maar Windows als het echt niet anders kan.
Welke voordelen biedt Windows als 'main OS'?
En daar ga ik dan ook volledig mee accoord. Al zijn er wel een paar dingen die beter zijn op een Windows PC, dan als je een Mac koopt, zoals de hardware die je in een windows PC zelf kunt upgraden, en in een Mac niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:15 schreef Matel het volgende:
Ik werk liever met Windows Vista. Gewoon omdat ik programma's en games gebruik die alleen onder Windows werken. Er is niet aan te geven wat "beter" is. Die definitie is voor iedereen anders. Het ligt eraan wat je ermee wil doen.
Hoe weet je dat ik er geen virusscanner op heb zitten? Heb je je verdiept in unix? Het feit dat er geen virussen voor het Mac OS zijn komt niet door de hoeveelheid gebruikers, maar door de structuur van het systeem. Kom maar met bewijzen dat het voor de Mac mogelijk is om virussen te schrijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Heb wel ervaring met Mac OS, maar ik ben meer van de games, en die zijn er niet voor op OS X, althans spellen die ik speel niet. Je zegt geen virussen, dat komt omdat er nog niet zo veel Mac's zijn in vergelijking met Windows. Als er straks meer mensen over gaan stappen of OS X, wat ik in mijn ogen niet kan geloven, zullen er daar ook wel virussen voor verschijnen. BTW, hoe weet je dat er geen virussen zijn, als je nog geen eens een virusscanner erop hebt zitten?.. Bij mij werkte hier ook alles out of the box, hoefde alleen chipset drivers, en videokaart drivers te instaleren, en voor de rest niks. Ook geen bluetooth o.i.d.
Leuk. Een typische Windows-installatie gebruikt meer geheugen dan Mac OS; feit.quote:Veel mensen zeggen, windows is kut, veel BSOD's maar dat komt grotendeels door een verkeerde hardware samenstelling, als je een HP computer koopt in de winkel, heb je daar vrijwel geen last van, de hardware is op elkaar afgestemd.
En vista werkt snel, iig op een E8400 en met een 4870, maar de mensen die het langzaam vinden, installeren het meestal op een P4 o.i.d. en dan kan het idd wat langzaam worden ja.
Ooit van de Mac Pro gehoord?quote:Ook het hardware veranderen is een stuk makkelijker in een windows PC, zo kun je als je Videokaart te langzaam is geworden voor wat nieuwere spellen, een andere videokaart erin stoppen.
Bij een Mac bestaat deze mogelijkheid niet, en moet je een nieuwe computer bestellen.
Ik heb 1 week de MBP uni mogen hebben van mij oom, omdat die op vakantie ging.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef Nicephorus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik er geen virusscanner op heb zitten? Heb je je verdiept in unix? Het feit dat er geen virussen voor het Mac OS zijn komt niet door de hoeveelheid gebruikers, maar door de structuur van het systeem. Kom maar met bewijzen dat het voor de Mac mogelijk is om virussen te schrijven.
Toegegeven; er zijn een stuk of twee Trojans in omloop voor het Mac OS, maar dat zijn programma's waarbij de gebruiker de trojan administratorrechten geeft. Daar kan geen enkel OS zich tegen wapenen.
[..]
Leuk. Een typische Windows-installatie gebruikt meer geheugen dan Mac OS; feit.
[..]
Ooit van de Mac Pro gehoord?
Je kunt trouwens ook OSX86 (ja, je leest het goed) op je Windows-machine zetten, dus dan kan je je mooie HP computer gewoon houden.
Ff een vraagje, gewoon uit nieuwschierigheid. Het komt namelijk over alsof je bar weinig van de Macintosh af weet: Hoelang heb je met het Mac OS gewerkt?
Sjonge, bedankt voor je kickquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:37 schreef 2xuq773pps het volgende:
sjo sjo dan koop ik toch maar volgende week een mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |