abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69505095
njaa welke is beter Vista of Mac?
PSN:Vkashhh
pi_69505115
Zie PI.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69505222
God.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:28:00 #4
160693 Me.
"Normale" user
pi_69505253
* Pakt popcorn en bereid zich voor op een fanboy "discussie"

Maar OSX is sowieso beter natuurlijk.
Not guilty by reason of insanity
pi_69505326
Ik denk c.
pi_69505609
OSX all the way ^^

(potentieel rel topic)
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_69506753
mac natuurlijk
De meeste mensen die zeggen dat windows beter is, hebben niet eens op een mac gewerkt.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst!
pi_69506920
waar zijn de microsoft knokploegen
pi_69527917
Windows met Mac vergelijk is natuurlijk onmogelijk!

Windows met OS-x is natuurlijk wel mogelijk

(potentieel rel topic)
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:51:17 #11
242997 Boor-rat
Very nice!
pi_69528530
Reltopic met 10 posts
pi_69529319
et is alle 2 redelijk. alle 2 hebben ze min en pluspunten
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_69529814
Hier kan wel een slotje op. Met zo'n OP kan dit alleen maar een reltopic worden en daarvan zijn er al genoeg.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 16:35:50 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_69529892
Mac. Dat werkt zoals het moet en zoals je het verwacht. Bij Windows hoop je dat het iets zinvols doet. Meestal is dat niet het geval.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_69531558
Nee Windows Vista is beter.
Mac ( OS X ) zuigt kont.

[Relmodus] Mac ( OS X ) is gewoon kut, niet fijn om mee te werken, Windows Vista werkt van zelf sprekend, en erg makkelijk. Ga dus niet voor een Mac ( OS X )!!!!!!ĦĦĦĦĦĦĦ [/Relmodus]
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:59:55 #16
257727 Nicephorus
Alias Fritz Spritz
pi_69532462
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:27 schreef Antony1989 het volgende:
Nee Windows Vista is beter.
Mac ( OS X ) zuigt kont.

[Relmodus] Mac ( OS X ) is gewoon kut, niet fijn om mee te werken, Windows Vista werkt van zelf sprekend, en erg makkelijk. Ga dus niet voor een Mac ( OS X )!!!!!!ĦĦĦĦĦĦĦ [/Relmodus]
Je hebt ervaring met het Mac OS lees ik?

Ik heb een jaartje of 9 ervaring met Windows, ik ben begonnen met DOS, 3.1, 95, 98, ME, 2K, XP, maar daarna overgestapt op Tiger en nu Leopard. Ik moet zeggen het is een enorme verademing. Geen virussen, geen vastlopers, programma's als Expose, Dashboard, Spotlight, Time Machine, Finder, noem maar op.

Alles werk 'out of the box' en is er een programma wat niet voor Mac OS beschikbaar is dan zet je toch gewoon Windows of van mijn part Linix/Unix erop. Zelf heb ik een dualboot met Windows 7/Mac OS X Leopard en het bevalt uitstekend. Tegenwoordig alleen nog maar Windows als het echt niet anders kan.

Welke voordelen biedt Windows als 'main OS'?
Spritzkuchen oder auch Spritzringe sind ein Fett- bzw. Siedegebäck aus Brandteig. Sie sollten innen noch etwas feucht sein und schmecken am Tag der Zubereitung am besten.
pi_69532634
Mac wint van Vista
Windows 7 wint van Mac, Linux en Vista.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_69532779
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:59 schreef Nicephorus het volgende:

[..]

Je hebt ervaring met het Mac OS lees ik?

Ik heb een jaartje of 9 ervaring met Windows, ik ben begonnen met DOS, 3.1, 95, 98, ME, 2K, XP, maar daarna overgestapt op Tiger en nu Leopard. Ik moet zeggen het is een enorme verademing. Geen virussen, geen vastlopers, programma's als Expose, Dashboard, Spotlight, Time Machine, Finder, noem maar op.

Alles werk 'out of the box' en is er een programma wat niet voor Mac OS beschikbaar is dan zet je toch gewoon Windows of van mijn part Linix/Unix erop. Zelf heb ik een dualboot met Windows 7/Mac OS X Leopard en het bevalt uitstekend. Tegenwoordig alleen nog maar Windows als het echt niet anders kan.

Welke voordelen biedt Windows als 'main OS'?
Heb wel ervaring met Mac OS, maar ik ben meer van de games, en die zijn er niet voor op OS X, althans spellen die ik speel niet. Je zegt geen virussen, dat komt omdat er nog niet zo veel Mac's zijn in vergelijking met Windows. Als er straks meer mensen over gaan stappen of OS X, wat ik in mijn ogen niet kan geloven, zullen er daar ook wel virussen voor verschijnen. BTW, hoe weet je dat er geen virussen zijn, als je nog geen eens een virusscanner erop hebt zitten?..

Bij mij werkte hier ook alles out of the box, hoefde alleen chipset drivers, en videokaart drivers te instaleren, en voor de rest niks. Ook geen bluetooth o.i.d.

Veel mensen zeggen, windows is kut, veel BSOD's maar dat komt grotendeels door een verkeerde hardware samenstelling, als je een HP computer koopt in de winkel, heb je daar vrijwel geen last van, de hardware is op elkaar afgestemd.
En vista werkt snel, iig op een E8400 en met een 4870, maar de mensen die het langzaam vinden, installeren het meestal op een P4 o.i.d. en dan kan het idd wat langzaam worden ja.

Ook het hardware veranderen is een stuk makkelijker in een windows PC, zo kun je als je Videokaart te langzaam is geworden voor wat nieuwere spellen, een andere videokaart erin stoppen.
Bij een Mac bestaat deze mogelijkheid niet, en moet je een nieuwe computer bestellen.
pi_69532845
Ik werk liever met Windows Vista. Gewoon omdat ik programma's en games gebruik die alleen onder Windows werken. Er is niet aan te geven wat "beter" is. Die definitie is voor iedereen anders. Het ligt eraan wat je ermee wil doen.
pi_69532925
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:15 schreef Matel het volgende:
Ik werk liever met Windows Vista. Gewoon omdat ik programma's en games gebruik die alleen onder Windows werken. Er is niet aan te geven wat "beter" is. Die definitie is voor iedereen anders. Het ligt eraan wat je ermee wil doen.
En daar ga ik dan ook volledig mee accoord. Al zijn er wel een paar dingen die beter zijn op een Windows PC, dan als je een Mac koopt, zoals de hardware die je in een windows PC zelf kunt upgraden, en in een Mac niet.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:18:39 #21
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_69532943
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:27:14 #22
257727 Nicephorus
Alias Fritz Spritz
pi_69533207
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Heb wel ervaring met Mac OS, maar ik ben meer van de games, en die zijn er niet voor op OS X, althans spellen die ik speel niet. Je zegt geen virussen, dat komt omdat er nog niet zo veel Mac's zijn in vergelijking met Windows. Als er straks meer mensen over gaan stappen of OS X, wat ik in mijn ogen niet kan geloven, zullen er daar ook wel virussen voor verschijnen. BTW, hoe weet je dat er geen virussen zijn, als je nog geen eens een virusscanner erop hebt zitten?.. Bij mij werkte hier ook alles out of the box, hoefde alleen chipset drivers, en videokaart drivers te instaleren, en voor de rest niks. Ook geen bluetooth o.i.d.
Hoe weet je dat ik er geen virusscanner op heb zitten? Heb je je verdiept in unix? Het feit dat er geen virussen voor het Mac OS zijn komt niet door de hoeveelheid gebruikers, maar door de structuur van het systeem. Kom maar met bewijzen dat het voor de Mac mogelijk is om virussen te schrijven.

Toegegeven; er zijn een stuk of twee Trojans in omloop voor het Mac OS, maar dat zijn programma's waarbij de gebruiker de trojan administratorrechten geeft. Daar kan geen enkel OS zich tegen wapenen.
quote:
Veel mensen zeggen, windows is kut, veel BSOD's maar dat komt grotendeels door een verkeerde hardware samenstelling, als je een HP computer koopt in de winkel, heb je daar vrijwel geen last van, de hardware is op elkaar afgestemd.
En vista werkt snel, iig op een E8400 en met een 4870, maar de mensen die het langzaam vinden, installeren het meestal op een P4 o.i.d. en dan kan het idd wat langzaam worden ja.
Leuk. Een typische Windows-installatie gebruikt meer geheugen dan Mac OS; feit.
quote:
Ook het hardware veranderen is een stuk makkelijker in een windows PC, zo kun je als je Videokaart te langzaam is geworden voor wat nieuwere spellen, een andere videokaart erin stoppen.
Bij een Mac bestaat deze mogelijkheid niet, en moet je een nieuwe computer bestellen.
Ooit van de Mac Pro gehoord?

Je kunt trouwens ook OSX86 (ja, je leest het goed) op je Windows-machine zetten, dus dan kan je je mooie HP computer gewoon houden.

Ff een vraagje, gewoon uit nieuwschierigheid. Het komt namelijk over alsof je bar weinig van de Macintosh af weet: Hoelang heb je met het Mac OS gewerkt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Nicephorus op 29-05-2009 18:38:53 ]
Spritzkuchen oder auch Spritzringe sind ein Fett- bzw. Siedegebäck aus Brandteig. Sie sollten innen noch etwas feucht sein und schmecken am Tag der Zubereitung am besten.
pi_69534324
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef Nicephorus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ik er geen virusscanner op heb zitten? Heb je je verdiept in unix? Het feit dat er geen virussen voor het Mac OS zijn komt niet door de hoeveelheid gebruikers, maar door de structuur van het systeem. Kom maar met bewijzen dat het voor de Mac mogelijk is om virussen te schrijven.

Toegegeven; er zijn een stuk of twee Trojans in omloop voor het Mac OS, maar dat zijn programma's waarbij de gebruiker de trojan administratorrechten geeft. Daar kan geen enkel OS zich tegen wapenen.
[..]

Leuk. Een typische Windows-installatie gebruikt meer geheugen dan Mac OS; feit.
[..]

Ooit van de Mac Pro gehoord?

Je kunt trouwens ook OSX86 (ja, je leest het goed) op je Windows-machine zetten, dus dan kan je je mooie HP computer gewoon houden.

Ff een vraagje, gewoon uit nieuwschierigheid. Het komt namelijk over alsof je bar weinig van de Macintosh af weet: Hoelang heb je met het Mac OS gewerkt?
Ik heb 1 week de MBP uni mogen hebben van mij oom, omdat die op vakantie ging.
En dacht wel leuk om uit te proberen, maar het viel mij tegen, ik heb het gewoon de hele week zitten uitproberen, maar vond het niks. O.a. door het niet kunnen gamen, en doordat ik bepaalde programma's niet kon gebruiken.

Ik ga me er ook niet in verdiepen, omdat het voor mij geen zin heeft, ga toch niet overstappen.
Je kunt er nog zoveel argumenten tegen aan gooien, heeft geen zin.

Bovendien vind ik de prijzen van de laptops en computers van Mac een beetje heel erg hoog.
Voor die prijzen, van een redelijke MBP, heb je een supercomputer met windows, waarmee je veel meer kan dan met een Mac.

Maar gelukkig: Smaken verschillen dus ik ben blij dat jij tevreden bent met je Mac, ik ben tevreden met mijn Windows Machine
pi_84964679
sjo sjo dan koop ik toch maar volgende week een mac :9
PSN:Vkashhh
pi_84966985
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:37 schreef 2xuq773pps het volgende:
sjo sjo dan koop ik toch maar volgende week een mac :9
Sjonge, bedankt voor je kick :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: