Naar welk formaat ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef Xlarge het volgende:
Ik gebruik trouwens Alive HD video convertor
quote:
Ziet er best goed uit, ik ga dat programma ook maar eens proberen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hij verliest wel wat in kwaliteit volgens mij, mijn HD filmpjes komen vanaf mijn Panasonic fx37dus die kwaliteit zal toch al niet zo bijzonder zijn, maar na het converten zien ze er zo uit op youtube
Wat een kut programmaquote:
Ziet er in ieder geval full screen een stuk beter uit dat die low res shit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
Dat youtube en HD is ook 1 grote farce. No fucking way dat die filmpjes in 1920x1080 zijn
HD is wel een van de meest overrated marketingtermen van de laatste jaren.
HD dit en HD dat en daar zit je dan met je 720
Hou toch op man
720 P word alleen geactiveerd bij de goede pc resoluties en dan ook nog is fullscreen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
Dat youtube en HD is ook 1 grote farce. No fucking way dat die filmpjes in 1920x1080 zijn
Hou toch op man
Toch graag gedaan hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:20 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wat een kut programmaJezus niet eens ondersteuning voor dual core cpu
Omzetten gaat zo traag bij dat ene geval ging het veel sneller omdat die gebruik maakte van Cpu en videokaart
Dan doe je toch iets fout.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef Slappy het volgende:
ok maar ik kan ze niet uploaden naar youtube ik gebruikte dat formaat wat jij zei
720p is officieel een HD resolutiequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
Hou toch op man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |