abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 15:11:52 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480066
Ik word er helemaal schijt en schijt ziek van. Werkelijk, ik kan er niet meer tegen hoor

Kolere tering.

Eerst kan ik enkel nog wireless beveiligen met WEP, terwijl WPA /2 altijd prima ging. Maar van de 1 op de andere dag had ik probs met mn netwerk kaart, laptop her geinstalled (ghost gedaan) en toen opeens kon ik niet meer wpa2 installen, noch wpa. Raar, want je laptop heeft bij mijn weten geen FUCK met je router te maken.

Afijn, WEP dan maar. Gaan we ook niet dood aan. Maar elke fucking keer flikkert de verbinding weg. Om schijtziek van te worden Dus op aanraden van de beste buurman maar mac filter ingesteld. Sinds zaterdag ofzo. Ging prima. Alhoewel ik gisteren niet echt online ben geweest. En zaterdag ook niet.

Dus ik flikker mijn laptop aan vanochtend, niks aan de hand. ff weg, weer laptop ff aan 's middags, alles prima. Tot een uur geleden Weer telkens 1mbps , en dan weer geen signaal.

Ik netstumbler gepakt, tig netwerken hiero, en iedereen zit op kanaal 11 Ik mijn kanaal op 12 zetten, maar dat kutding geen verbinding meer. Ik krijg mn netwerk niet eens in de netwerk lijst te zien.

Gods kolere zeg. Ik zit nu hard, maar ik word er echt totaal flauw van. Idiote is, mn vriend heeft zn mac ook draadloos, en die heeft geen enkel probleem met de verbinding

Ik zit er praktisch naast (de router) dus de verbinding kan niet slecht zijn

Iemand enig idee? Resetten naar FD gaat denk ik ook niet werken vermoed ik zo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70480161
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
Ik word er helemaal schijt en schijt ziek van. Werkelijk, ik kan er niet meer tegen hoor

Kolere tering.

Eerst kan ik enkel nog wireless beveiligen met WEP, terwijl WPA /2 altijd prima ging. Maar van de 1 op de andere dag had ik probs met mn netwerk kaart, laptop her geinstalled (ghost gedaan) en toen opeens kon ik niet meer wpa2 installen, noch wpa. Raar, want je laptop heeft bij mijn weten geen FUCK met je router te maken.

Afijn, WEP dan maar. Gaan we ook niet dood aan. Maar elke fucking keer flikkert de verbinding weg. Om schijtziek van te worden Dus op aanraden van de beste buurman maar mac filter ingesteld. Sinds zaterdag ofzo. Ging prima. Alhoewel ik gisteren niet echt online ben geweest. En zaterdag ook niet.

Dus ik flikker mijn laptop aan vanochtend, niks aan de hand. ff weg, weer laptop ff aan 's middags, alles prima. Tot een uur geleden Weer telkens 1mbps , en dan weer geen signaal.

Ik netstumbler gepakt, tig netwerken hiero, en iedereen zit op kanaal 11 Ik mijn kanaal op 12 zetten, maar dat kutding geen verbinding meer. Ik krijg mn netwerk niet eens in de netwerk lijst te zien.

Gods kolere zeg. Ik zit nu hard, maar ik word er echt totaal flauw van. Idiote is, mn vriend heeft zn mac ook draadloos, en die heeft geen enkel probleem met de verbinding

XP SP2?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 29 juni 2009 @ 15:16:31 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480225
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

XP SP2?
XP, sp3

ooh en een mooie linksys/cisco wtr54g2 v1 router
pi_70480247
Koop een kabeltje als je er niet mee om kan gaan en als je er toch naast zit. 2009 fail
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
pi_70480251
Ja, het is vrij lastig in Windows 95. Of gebruik je dat niet? Wees eens compleet met je informatie .

En zet je kanaal niet op 12 als de rest op 11 zit, gooi hem verder omlaag naar 5 ofzo.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:17:21 #6
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70480255
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

XP, sp3

ooh en een mooie linksys/cisco wtr54g2 v1 router
heb je hem al gereset naar de fabrieksinstellingen?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:18:11 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480287
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:17 schreef HuHu het volgende:
Ja, het is vrij lastig in Windows 95. Of gebruik je dat niet? Wees eens compleet met je informatie .

En zet je kanaal niet op 12 als de rest op 11 zit, gooi hem verder omlaag naar 5 ofzo.
Lees eens boven je ofzo.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:21:00 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480388
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:17 schreef Matty___ het volgende:

[..]

heb je hem al gereset naar de fabrieksinstellingen?
Nee. Maar voordat ik dat ga doen (alles opnieuw in moeten voeren duurt ff ), is het niet aannemelijker dat het ergens aan mijn netwerkkaart ligt? Aangezien mijn vriend geen enkel probleem heeft? En aangezien ik dus ook al eerder probs met de netwerkkaart heb gehad
  maandag 29 juni 2009 @ 15:21:53 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480427
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:17 schreef HuHu het volgende:

nou, ik zit nu op 4
  maandag 29 juni 2009 @ 15:22:30 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480457
ik heb in iedergeval weer draadloos een verbinding... maar goed, dat zegt niet zo veel. De vraag is dan nu waarom hij telkens wegvalt.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:22:49 #11
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_70480469
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:

Kolere tering.

De enige fout die bij mijn weten tegelijkertijd dit soort effecten geeft is de user-error
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 29 juni 2009 @ 15:23:38 #12
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70480494
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
ik heb in iedergeval weer draadloos een verbinding... maar goed, dat zegt niet zo veel. De vraag is dan nu waarom hij telkens wegvalt.
kun je niet ergens een losse netwerkkaart halen en het even testen. ?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:26:01 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480587
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

De enige fout die bij mijn weten tegelijkertijd dit soort effecten geeft is de user-error
vind ik knap. Want dan wil ik erg graag weten wát ik fout doe.

Van de 1 op de andere dag niet meer wpa willen doen, maar wel wep, dan wegvallen, dan opeens wel mac filter willen, prima draaien ff, en dan opeens weer weg flikkeren
pi_70480592
Heb je al gekeken of er tķch niet iemand stiekem meelift op je verbinding?
In adminstratorscherm op je router kun je bij status zien hoeveel IP-adressen je router heeft uitgedeeld.
Of is Mikeydinges gewoon vet veel p0rn0 aan het downloaden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_70480635
Je kan heel lang lopen zoeken maar.....

Die reset naar FD, en op je laptop ook even de hele verbinding back to basic.

Eerst alles unsecured.
Als dat weer werkt dan pas weer de beveiliging eroverheen.

Beetje irritant als je de oorzaak niet te pakken krijgt, maar deze aanpak moet gewoon werken.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:27:58 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480665
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je al gekeken of er tķch niet iemand stiekem meelift op je verbinding?
In adminstratorscherm op je router kun je bij status zien hoeveel IP-adressen je router heeft uitgedeeld.
Of is Mikeydinges gewoon vet veel p0rn0 aan het downloaden?
Mikey's PC staat uit. Hij is er niet, dus er zijn geen downloads aan de gang. Meeliften kan niet, althans nu niet want ik heb 2 mac adressen de toegang gegeven. Als je niet bij die 2 hoort, kom je er niet op.

En ook bij status, staat maar 1 IP adres.
pi_70480708
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mikey's PC staat uit. Hij is er niet, dus er zijn geen downloads aan de gang. Meeliften kan niet, althans nu niet want ik heb 2 mac adressen de toegang gegeven. Als je niet bij die 2 hoort, kom je er niet op.

Een beetje hacker schrik je niet af met een mac-filter hoor
pi_70480719
Misschien eens op je laptop in de device manager je wireless kaart even uninstallen en opnieuw laten detecteren?

En als je gebruik maakt van 3rd party software om wireless verbinding te maken, deze ook te verwijderen en weer te installeren.
You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'.
pi_70480734
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:

Klinkt misschien een beetje dom, maar wordt je router en/of laptop niet gewoon veel te warm met dit weer? .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:30:03 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480753
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Een beetje hacker schrik je niet af met een mac-filter hoor
als er al een "hacker" bezig zou zijn, waarom heb ik er dan altijd enkel last van? MM's verbinding moet dan ook wegflikkeren. Die doet het verdomme altijd
pi_70480763
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

nou, ik zit nu op 4
Ik zei 5 muts . 1, 5, 9 of 13 zijn de beste kanalen om te kiezen. Waarom neem je dan 4?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:30:47 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480783
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Klinkt misschien een beetje dom, maar wordt je router en/of laptop niet gewoon veel te warm met dit weer? .
Niet dom, heb ik aan zitten denken. Ware het niet dat dit probleem al ruim een halve maand bestaat.... en ook toen het regende en niet warm was, had ik soms geen verbinding
  maandag 29 juni 2009 @ 15:31:14 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480801
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ik zei 5 muts . 1, 5, 9 of 13 zijn de beste kanalen om te kiezen. Waarom neem je dan 4?
Okeuj, okeuj. 5 it wil be

Ik nam 4, omdat op 5 ook al wat zit
pi_70480872
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Okeuj, okeuj. 5 it wil be

Ik nam 4, omdat op 5 ook al wat zit
Dan moet je 1 nemen, of 9, of desnoods 13. Als je maar zo ver mogelijk bij de andere kanalen vandaan zit qua nummer. Als ze allemaal al bezet zijn ga je zitten bij degene met de minste gebruikers.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 15:33:06 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70480874
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef HuHu het volgende:

[..]

eh nee hoor, 1, 6 en 11 zijn non overlapping. En dat betekent dus dat wanneer jij op 1 zit en iemand anders op 6 je geen last van hem heb. Zit er iemand op 4 dan wel.

Best practice is altijd een kanaal kiezen zover mogelijk van ieder ander.
pi_70480902
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Van de 1 op de andere dag niet meer wpa willen doen, maar wel wep, dan wegvallen, dan opeens wel mac filter willen, prima draaien ff, en dan opeens weer weg flikkeren
Drivers opnieuw installeren? Via apparaatbeheer alles verwijderen en dan vind ie automatisch je hardware en dan dus de drivers opnieuw installeren.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:33:45 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480905
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:29 schreef Crashman112 het volgende:
Misschien eens op je laptop in de device manager je wireless kaart even uninstallen en opnieuw laten detecteren?

En als je gebruik maakt van 3rd party software om wireless verbinding te maken, deze ook te verwijderen en weer te installeren.
Geen 3rd party, gewoon puur vanuit de netwerklijst.

En dat uninstallen gaan we maar niet doen, aangezien ik een inprocomm netwerkkaart heb (of iets van die strekking) de fabrikant niet meer bestaat, en de laatste update erg erg erg erg lang geleden is uitgekomen, en de vorige keer toen ik zo liep te kutten met mn netwerkkaart, heb ik de drivers ook opnieuw geinstalled, wat niet wilde, en ben uiteindelijk maar gaan ghosten.
pi_70480925
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh nee hoor, 1, 6 en 11 zijn non overlapping.
quote:
three non-overlapped channels in the U.S.: 1, 6, 11, and three or four in Europe: 1, 5, 9, 13 can be used
Volgens mij zit Qwea in Europa?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:34:31 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480935
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef editoor het volgende:

[..]

Drivers opnieuw installeren? Via apparaatbeheer alles verwijderen en dan vind ie automatisch je hardware en dan dus de drivers opnieuw installeren.
Gaat dus niet werken. Dat was o.a het probleem waar ik de vorige keer mee zat.
pi_70480940
quote:
k netstumbler gepakt, tig netwerken hiero, en iedereen zit op kanaal 11 Ik mijn kanaal op 12 zetten, maar dat kutding geen verbinding meer. Ik krijg mn netwerk niet eens in de netwerk lijst te zien.
Draadloze netwerken zijn breder dan 1 kanaal.
Probeer eens kanaal 1 of 6.
1, 6 en 11 zijn kanalen die elkaar niet overlappen.
Kanaal 12 en 13 zijn kanalen die niet met iedere laptop werkt aangezien ze in onder andere de US niet toegelaten worden, dus dat kan een reden zijn dat je laptop het netwerk niet ziet.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:34:56 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70480950
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef HuHu het volgende:

[..]

[..]

Last time I checked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 15:36:34 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70481014
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef HuHu het volgende:

[..]

[..]

Alleen zijn bijna alle routers uitgerust op US frequencies waaraan alleen 2 extra kanalen zijn toegevoegd.
Anyway, sowieso is de hele 'non-overlapping' nauwelijks relevant. Je moet gewoon proberen zo ver mogelijk van 'de rest' te zitten.

Hoewel de meeste noise toch veroorzaakt wordt door zooi in huis en niet door het draadloze netwerkje aan d eoverkant van de straat.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:36:42 #33
93643 DumDaDum
pi_70481023
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eerst alle beveiligingen en mac-filters uitzetten. Dan evt windows zero-configurator inschakelen op je laptop ipv 3rd party wireless software. Deze standaard win-app blijkt vaak stabieler te zijn

Nu pas proberen welk channel geen probs geeft (1 tm 11 !!) en instellen. En daarna WPA instellen. Mac-filters zou ik niet aan beginnen als je geen speciale reden hebt; beveiliging via mac stelt geen biet voor, daarvoor hoef je het niet te doen. En WPA(2) is voorlopig safe. Als je tenminste een custom netwerknaam of / en wpa-sleutel kiest.
— Heather Nova
pi_70481024
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen 3rd party, gewoon puur vanuit de netwerklijst.

En dat uninstallen gaan we maar niet doen, aangezien ik een inprocomm netwerkkaart heb (of iets van die strekking) de fabrikant niet meer bestaat, en de laatste update erg erg erg erg lang geleden is uitgekomen, en de vorige keer toen ik zo liep te kutten met mn netwerkkaart, heb ik de drivers ook opnieuw geinstalled, wat niet wilde, en ben uiteindelijk maar gaan ghosten.
Daar is je probleem al, goedkope kutnetwerkkaart met dito drivers.
pi_70481028
Valt de verbinding nou weg, of verbreekt het ding de verbinding n.a.v. (misschien niet eens zichtbare) fouten?
pi_70481049
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gaat dus niet werken. Dat was o.a het probleem waar ik de vorige keer mee zat.
Maar als het niet gelukt is hoe heb je het dan voor elkaar gekregen om toch de drivers van je netwerk te installeren?
pi_70481059
dus nu kan je niet op balkon zitten??

ik zit wel op balkon... *zwaait naar qwea*
In de ban van de mods.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 15:38:11 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70481078
Waarom koop je niet gewoon voor een scheet en 2 knikkers een USB netwerkadaptertje?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:38:16 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70481081
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Eerst alle beveiligingen en mac-filters uitzetten. Dan evt windows zero-configurator inschakelen op je laptop ipv 3rd party wireless software. Deze standaard win-app blijkt vaak stabieler te zijn

Nu pas proberen welk channel geen probs geeft (1 tm 11 !!) en instellen. En daarna WPA instellen. Mac-filters zou ik niet aan beginnen als je geen speciale reden hebt; beveiliging via mac stelt geen biet voor, daarvoor hoef je het niet te doen. En WPA(2) is voorlopig safe. Als je tenminste een custom netwerknaam of / en wpa-sleutel kiest.
nou ja, ik had dus als reden dat de rest niet ging werken

3rd party software heb ik dus niet.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:38:47 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70481093
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef rihago het volgende:
dus nu kan je niet op balkon zitten??

ik zit wel op balkon... *zwaait naar qwea*
jawel, want nu doet dat kreng het ff weer. Maar voor hoelang

Ik ga zo met de hond lopen, ik zwaai straks wel terug
  maandag 29 juni 2009 @ 15:39:21 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70481122
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom koop je niet gewoon voor een scheet en 2 knikkers een USB netwerkadaptertje?
Ja, dat weet ik eigenlijk niet. Maar de vraag is dan... ligt dit ook daadwerkelijk aan de netwerkkaart?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 15:40:04 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70481143
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik eigenlijk niet. Maar de vraag reist dan... ligt dit ook daadwerkelijk aan de netwerkkaart?
Tja, voor die 14,95 lijkt het me niet echt een probleem om eens te proberen of wel?
Hell, PM me je adres en ik stuur je er 1.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:40:29 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70481165
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef ElTigris het volgende:
Valt de verbinding nou weg, of verbreekt het ding de verbinding n.a.v. (misschien niet eens zichtbare) fouten?
Hij valt weg/verbreekt, dan is dus het netwerk ook weg in de lijst. Soms als ik ipconfig /renew doe, is het er weer, maar soms ook niet.

En dan zo opeens is dat kreng er weer, en als ik dan weer verbinding maak, doettie het weer
  maandag 29 juni 2009 @ 15:40:43 #44
93643 DumDaDum
pi_70481170
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Slechte oplossing imo. De hele tijd zo'n dongel (...) aan je laptop hebben hangen is niet ok
Ander mini-pci kaartje insteken lijkt me beter. Intel 2200BG bijv. voor 54mbps werkt voor mij prima
— Heather Nova
  maandag 29 juni 2009 @ 15:41:12 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70481193
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, voor die 14,95 lijkt het me niet echt een probleem om eens te proberen of wel?
Hell, PM me je adres en ik stuur je er 1.
Ik had het ook niet over het geld. Zo'n ding is nooit weg natuurlijk.

Ik huppel straks wel eens even heen.
pi_70481194
Download Nagios (www.nagios.org) en check anders wat het ding loopt te roepen voor de verbinding eruit vliegt.
Misschien wat zinvolle info over fouten (in de beveiliging of wat dan ook).
pi_70481204
Misschien ook stom, maar heb je gedacht aan je DNS server? Of zie je dat de lijn daadwerkelijk wegvalt?

Ik heb de laatste maanden veel problemen met DNS, heb nu OpenDNS en dat bevalt 99% beter
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 15:41:43 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70481215
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Slechte oplossing imo. De hele tijd zo'n dongel (...) aan je laptop hebben hangen is niet ok
Ander mini-pci kaartje insteken lijkt me beter. Intel 2200BG bijv. voor 54mbps werkt voor mij prima
Er zijn tegenwoordig USB adapters die 1cm uit je laptop steken. Ja... verschrikkelijk. Veel makkelijker om ergens een minipci te scoren en dan je laptop open te schroeven om hem te vervangen.

En als er 1 merk kut wifi bouwt is het intel wel. Die zijn nu maar hun eigen certificerings traject gestart voor Intel 802.11N
  maandag 29 juni 2009 @ 15:42:12 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70481227
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Quir het volgende:
Hard-reset. Vrouwproof.
Heb ik al gedaan. Werkt dus niet.

Op een gegeven moment kreeg ik helemaal geen verbinding meer. Het lijkt me ook dus niet aan de router te liggen. Want dan zou de mac er hier ook last van moeten hebben.
pi_70481245
Koop een alles in 1 linksys ding. Werkt prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')