nou, een doen danquote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef ElTigris het volgende:
Download Nagios (www.nagios.org) en check anders wat het ding loopt te roepen voor de verbinding eruit vliegt.
Misschien wat zinvolle info over fouten (in de beveiliging of wat dan ook).
Alles in 1 linksys ding?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Koop een alles in 1 linksys ding. Werkt prima.
Neuh valt wel meequote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik kan me nu alleen maar de frustratie inbeelden die er in huize MM plaatvindt. Arme Baloe
netstumbler ?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Hoe heet dat proggie waarbij je kan zien op welk kanaal andere in de buurt zitten?
Zijn er zoveel, ik gebruik een prog. dat inSSIDer heet.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Hoe heet dat proggie waarbij je kan zien op welk kanaal andere in de buurt zitten?
nou er waren geen problemen als ik zat te rinternetten, maar als jij je laptop aanslingerde dan begon bij mijn mac het netwerk weg te vallen...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles in 1 linksys ding?
Trouwens, misschien even "mooi" om te vermelden.... hiervoor hadden we een sitecom router... precies zelfde probs, maar toen met de mac
Bedenk ik me nu. Ja, probs als in het wegvallen he. WEP en WPA deden wel gewoon.
ja met de sitecom was dat.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou er waren geen problemen als ik zat te rinternetten, maar als jij je laptop aanslingerde dan begon bij mijn mac het netwerk weg te vallen...
Welke Sitecom router was dat dan? Als het een 802.11N router is moet je hem sowieso op WPA2 instellen en als het een WL-153 was is dat een bekend probleem waar al 3 jaar een firmware upgrade voor beschikbaar is.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, misschien even "mooi" om te vermelden.... hiervoor hadden we een sitecom router... precies zelfde probs, maar toen met de mac
volgens mij een oude 153 als ik me niet vergis, maar die was geupgrade bij mijjn weten. Maar goed die is al een tijd weer de deur uitquote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke Sitecom router was dat dan? Als het een 802.11N router is moet je hem sowieso op WPA2 instellen en als het een WL-153 was is dat een bekend probleem waar al 3 jaar een firmware upgrade voor beschikbaar is.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Pfft normaal reageren (ook met een kut TT) is voor sommige moeilijk lijkt wel, ga ff lekker buiten spelen ipv vrouwen lastig te vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |