Die bestaat nietquote:
Kijk hier heb ik wat aan. Bedankt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:42 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
2007:
bestand opslaan als -> extra -> opties voor opslaan -> tijd aanpassen naar 2/3 mins en eventueel standaard lokatie voor het opslaan van die bestanden aanpassen naar een gewenst pad
sryquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef Riffey4 het volgende:
Dat je nog helpt nadat ie niet eens wil zeggen of ie Word of Works gebruikt...
Het feit jij hier al zo bedroevend moeilijk over doet geeft denk ik al aan hoe belachelijk kansloos jouw leven in elkaar steekt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef Riffey4 het volgende:
Dat je nog helpt nadat ie niet eens wil zeggen of ie Word of Works gebruikt...
Dat jij nou te achterlijk bent om te kijken of het nou Word of Works is, omdat Words niet bestaat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het feit jij hier al zo bedroevend moeilijk over doet geeft denk ik al aan hoe belachelijk kansloos jouw leven in elkaar steekt.
Kom op zeg, een simpele instelling weet je niet te vinden, je neemt geen enkele moeite om correcte info te verschaffen, maar je neemt wel de moeite om ff te komen flamen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het feit jij hier al zo bedroevend moeilijk over doet geeft denk ik al aan hoe belachelijk kansloos jouw leven in elkaar steekt.
Sloeberquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |