Dat heb ik ook. Maar ik heb nog steeds dat gat, ik kan het natuurlijk zelf sorteren, maar het zou fijn zijn als hij dit zelf deed en het gat zou opvullen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Uiteraard:
[ afbeelding ]
Dan krijg je een venstertje:
[ afbeelding ]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
M'n laatste post :
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik heb nog steeds dat gat, ik kan het natuurlijk zelf sorteren, maar het zou fijn zijn als hij dit zelf deed en het gat zou opvullen.
Of leg ik het verkeerd uit?
Ja, maar ik heb niet zoveel zin om dat constant in elke map te doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat weg
quote:
Ik heb de mods al gewaarschuwd!quote:
Told youquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat weg
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet zoveel zin om dat constant in elke map te doen
AirCoaster 2.6.ipaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog wat Apple Store-updates gehad vandaag?
Apple store, niet App store.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Zpottr het volgende:
[..]
AirCoaster 2.6.ipa
Pathé 2.0.ipa
Journaal 1.03.ipa
Cube 1.7.ipa
SlotZ 1.1.2.ipa
Dictionary.ipa
vertel mij watquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heb net mijn iPhone weer opgeruimd, loopt snel vol met al die gratis apps!
Firefox + DownThemAll? JDownloader? Speed Download?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek een programma waar ik rapidshare links mee kan downloaden. Ik heb op dit moment wel een premium account, maar ik moet constant wat schermen doorklikken.
Iemand een idee?
Ik heb al wat gegoogled, maar kom er niet ver mee.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:11 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Firefox + DownThemAll? JDownloader? Speed Download?
Weet niet of die precies doen wat je zegt maar ze claimen goed te werken met RS.
Ik hoop goede kwaliteit. Geen 3G junk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef Junkie het volgende:
Exclusive: New Features of iPod Touch, Nano Revealed in Dozens of Cases
De volgende Touch en Nano kunnen dus filmen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
Een camera kan toch ook alleen voor foto's zijn?
Hmm. De iPod is het perfecte vehikel om heel veel van de Dollars die nu opgaan aan pocket video cameraatjes in Apple's zakken te laten landen. Die dingen (Flip e.d.) zijn een enorm succes in de VS. Ik durf er wel wat op in te zetten dat het om video gaat, VGA of beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
Kan, maar zoals Apple nu bezig is met 'direct video publiceren' en gezien de populairiteit van zelf filmen denk ik dat dat niet het geval is. Zeker niet bij de Touch, waar de software er al helemaal klaar voor is. Misschien bij de Nano wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
''Ik zou zeggen: Doen!''quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Tomasso het volgende:
Misschien dat ik in dit topic een MBP koop
500GB is zat om als TM schijf te gebruiken voor die machine.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef nelisb het volgende:
Weer ff een vraag.
Op mijn macbook staan 1000den foto's, vakanties films, heel veel muziek.
Nu wil ik hiervan een backup maken.
Welke schijf raden jullie me aan? Zit 160 gig in mijn macbook, dus tot 500 gig zou voldoende zijn voor mij. Ga de schijf alleen als back-up gebruiken en verder niet.
Dit ook alvast als snow leopard uit is en ik een schone installatie kan doen.
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
500GB is zat om als TM schijf te gebruiken voor die machine.
Op de Apple website bieden ze zelf harddisks aan, neem daar anders een kijkje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?
Volgens mij de meeste wel, ik ben erg tevreden over de MyBook met FW en USB - die gaat netjes aan en uit met mijn MacBook en is vrij stil en koel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?
http://www.foka.nl/site/l(...)poulton-p-14461.htmlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef nelisb het volgende:
Thanks! Ik ga wel ff kijken.
Bol.com 73 euro
1 tb 90 euro Maar goed wat heb ik eraan haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |