Dat heb ik ook. Maar ik heb nog steeds dat gat, ik kan het natuurlijk zelf sorteren, maar het zou fijn zijn als hij dit zelf deed en het gat zou opvullen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Uiteraard:
[ afbeelding ]
Dan krijg je een venstertje:
[ afbeelding ]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
M'n laatste post :
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik heb nog steeds dat gat, ik kan het natuurlijk zelf sorteren, maar het zou fijn zijn als hij dit zelf deed en het gat zou opvullen.
Of leg ik het verkeerd uit?
Ja, maar ik heb niet zoveel zin om dat constant in elke map te doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat weg
quote:
Ik heb de mods al gewaarschuwd!quote:
Told youquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat weg
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet zoveel zin om dat constant in elke map te doen
AirCoaster 2.6.ipaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog wat Apple Store-updates gehad vandaag?
Apple store, niet App store.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Zpottr het volgende:
[..]
AirCoaster 2.6.ipa
Pathé 2.0.ipa
Journaal 1.03.ipa
Cube 1.7.ipa
SlotZ 1.1.2.ipa
Dictionary.ipa
vertel mij watquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heb net mijn iPhone weer opgeruimd, loopt snel vol met al die gratis apps!
Firefox + DownThemAll? JDownloader? Speed Download?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek een programma waar ik rapidshare links mee kan downloaden. Ik heb op dit moment wel een premium account, maar ik moet constant wat schermen doorklikken.
Iemand een idee?
Ik heb al wat gegoogled, maar kom er niet ver mee.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:11 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Firefox + DownThemAll? JDownloader? Speed Download?
Weet niet of die precies doen wat je zegt maar ze claimen goed te werken met RS.
Ik hoop goede kwaliteit. Geen 3G junk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef Junkie het volgende:
Exclusive: New Features of iPod Touch, Nano Revealed in Dozens of Cases
De volgende Touch en Nano kunnen dus filmen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
Een camera kan toch ook alleen voor foto's zijn?
Hmm. De iPod is het perfecte vehikel om heel veel van de Dollars die nu opgaan aan pocket video cameraatjes in Apple's zakken te laten landen. Die dingen (Flip e.d.) zijn een enorm succes in de VS. Ik durf er wel wat op in te zetten dat het om video gaat, VGA of beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
Kan, maar zoals Apple nu bezig is met 'direct video publiceren' en gezien de populairiteit van zelf filmen denk ik dat dat niet het geval is. Zeker niet bij de Touch, waar de software er al helemaal klaar voor is. Misschien bij de Nano wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
''Ik zou zeggen: Doen!''quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Tomasso het volgende:
Misschien dat ik in dit topic een MBP koop
500GB is zat om als TM schijf te gebruiken voor die machine.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef nelisb het volgende:
Weer ff een vraag.
Op mijn macbook staan 1000den foto's, vakanties films, heel veel muziek.
Nu wil ik hiervan een backup maken.
Welke schijf raden jullie me aan? Zit 160 gig in mijn macbook, dus tot 500 gig zou voldoende zijn voor mij. Ga de schijf alleen als back-up gebruiken en verder niet.
Dit ook alvast als snow leopard uit is en ik een schone installatie kan doen.
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
500GB is zat om als TM schijf te gebruiken voor die machine.
Op de Apple website bieden ze zelf harddisks aan, neem daar anders een kijkje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?
Volgens mij de meeste wel, ik ben erg tevreden over de MyBook met FW en USB - die gaat netjes aan en uit met mijn MacBook en is vrij stil en koel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?
http://www.foka.nl/site/l(...)poulton-p-14461.htmlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef nelisb het volgende:
Thanks! Ik ga wel ff kijken.
Bol.com 73 euro
1 tb 90 euro Maar goed wat heb ik eraan haha.
Wordt dat niet gedemonstreerd met filmpjes in System Preferences?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die "truucjes" op je touchpad. Soms doe ik ze per ongeluk!
Doe jezelf een plezier en brand nog een paar DVD'tjes met je foto's en andere documenten. Als je een uurtjes hebt kun je op de TM schijf ook nog een image van je schijf neerzetten, maar da's alleen als je para bent zoals ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:43 schreef nelisb het volgende:
Even check.
1. ik maak een backup op de externe schijf van al mijn progamma's en bestanden
Als je die optie kiest: ja.quote:2. ik installeer osx, schijf wordt geformateerd. Alles is weg
Hij vraagt vanaf wel volume hij mag importeren. Dit kan een TM volume zijn.quote:3. na installatie, vraagt osx om van Time machine alles terug te zetten. Alles is dan weer zoals het voor de schone installatie was.
Srsly?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wordt dat niet gedemonstreerd met filmpjes in System Preferences?
Ja alle belangrijke bestanden brand ik op dvd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en brand nog een paar DVD'tjes met je foto's en andere documenten. Als je een uurtjes hebt kun je op de TM schijf ook nog een image van je schijf neerzetten, maar da's alleen als je para bent zoals ik
Hij vraagt vanaf wel volume hij mag importeren. Dit kan een TM volume zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En er zijn genoeg DJ programma's in de App Store te vinden. Zoek maar eens op "DJ" en je krijgt genoeg opties. Met Mobilee Mix is 2 plaatjes door elkaar mixen iig mogelijk.
helaas, wat een schijtprogramma. JE kan alleen maar platen in elkaar mixen die bij dat programma zitten, en dan nog kan je ze niet zelf mixen, dat doet ie automatischquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik heb hem gekocht, ik hoop dat ie mij bevalt
wat doet ie wel dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
helaas, wat een schijtprogramma. JE kan alleen maar platen in elkaar mixen die bij dat programma zitten, en dan nog kan je ze niet zelf mixen, dat doet ie automatisch
handigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
helaas, wat een schijtprogramma. JE kan alleen maar platen in elkaar mixen die bij dat programma zitten, en dan nog kan je ze niet zelf mixen, dat doet ie automatisch
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:03 schreef Tijn het volgende:
Tanaa!
[ afbeelding ]
Zo maar eens beginnen met het transferen van de 50 GB aan zooi van m'n PowerBook
Ach dat is logisch, waarschijnlijk ook firmware updates e.d.? Het is iig niet zoals bij windows dat een programma je computer opnieuw laat starten en vervolgens na de restart niet meer weet dat die verder moet gaan met het programma en je het zelf opnieuw moet starten!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Tijn het volgende:
De computer is 26 minuten uit de doos en ik ga voor m'n eerste restart vanwege updates... het is net Windows
159¤ !!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:03 schreef DaMook het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)rde-schijf-clea.html
Denk dat ik deze externe hd (2TB) ga kopen voor mijn muziek films foto's ed. En dan ook meteen om time machine weer te gaan gebruiken. De externe hd die ik nu heb (500GB) is bijna vol.
Ik heb nu een 500gb van iomega die hier nu al ruim een jaar dag en nacht aanstaat en nog geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
159¤ !!!!!!
ik heb echter helaas slechte ervaring met iomega, had een 1TB die is gecrached na 1,5 jaar
Ja dat is wel gezeik. Ik heb voor een collega een nieuwe Mac pro neergezet. Die had een tweede monitor met een Apple Display Connector, en op die nieuwe zit mini display port als 2e aansluiting. Nou... gaa maar een verloopje zoekenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:53 schreef Tijn het volgende:
Godsamme, er zit niet eens een FW800 naar FW400 verloopje bij die MBP. Er zit uberhaupt niet 1 kabeltje bij. Wat een armoe, nou moet ik de Migration Assistant via het netwerk draaien.
Maar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:03 schreef Tijn het volgende:
Tanaa!
[ afbeelding ]
Zo maar eens beginnen met het transferen van de 50 GB aan zooi van m'n PowerBook
Dank jequote:
Je hebt er in een tijd van nood gelukkig nog goed mee kunnen werkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dank jeJe PowerBook staat hier nog en werkt nog prima hoor. Het werd gewoon te traag naar m'n smaak, maar ik heb er veel plezier aan gehad.
Mijn MB is de 2.4 met 4GB en ik draai er C&C3 op en Spore. Gaat prima.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:46 schreef Tijn het volgende:
Ja, die MPB 13" is een topmachientje. Hij is nu zwaarder uitgerust dan de 24" iMac op m'n bureau
Maar misschien stop ik binnenkort ook nog wel even 2 GB extra in m'n iMac, dan kan 'ie nog jaren mee.
Als je het via Ethernet doet (kabeltje) is het zelfs sneller als via firewire. zelf ondervondenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:53 schreef Tijn het volgende:
Godsamme, er zit niet eens een FW800 naar FW400 verloopje bij die MBP. Er zit uberhaupt niet 1 kabeltje bij. Wat een armoe, nou moet ik de Migration Assistant via het netwerk draaien.
die ervaring had ik dus absoluut niet. en mijn macbook white en mijn nieuwe alu macbook hadden toch echt beide gigabit ethernet. Sowieso was het wat instabiel over ethernet, niet zo vanzelfsprekend als over firewire.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Als je het via Ethernet doet (kabeltje) is het zelfs sneller als via firewire. zelf ondervonden
edit: als je oude mac ook gigabit ethernet heeft iig..
Ja iLifequote:Op zondag 26 juli 2009 00:20 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar krijg je software erbij zodra je een iMac koopt en zo ja, welke?
Ik meen me nog een topic van een half jaar geleden ongeveer te herinneren..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ik kan eindelijk een beetje met m'n laptop omgaanhet mocht een tijdje duren maar nu ben ik heel blij dat ik voor apple heb gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |