Je werkt op een Mac. Wat denk je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef nelisb het volgende:
Heb nu Ilife08 op mijn macbook.
09 is net binnengekomen.
Kan ik de cd gewoon in mn macbook stoppen en installeren? Neemt ie dan alle foto's over van Iphoto08?
Moet ik 08 nog verwijderen?
ik heb hem gekocht, ik hoop dat ie mij bevaltquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En er zijn genoeg DJ programma's in de App Store te vinden. Zoek maar eens op "DJ" en je krijgt genoeg opties. Met Mobilee Mix is 2 plaatjes door elkaar mixen iig mogelijk.
rechtsbijstand om apple te dwingen bij non-conformiteit gewoon onder garantie te vervangen zoals het hoort ipv mensen de garantie waar ze recht op hebben voor veel geld te verkopen.quote:
nou zijn de meeste rechtsbijstandsverzekeringen ook niet geweldig, maar vooruit. Ik zat meer te denken aan een schade en diefstal verzekering bijvoorbeeld. Als hij defect mocht gaan dan [zelfkennis] dan is de kans groot dat het door mezelf komt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtsbijstand om apple te dwingen bij non-conformiteit gewoon onder garantie te vervangen zoals het hoort ipv mensen de garantie waar ze recht op hebben voor veel geld te verkopen.
De nood is niet zo hoog, maar ben van plan voor 34 euro een iPod Touch bij te bestellen en die dan voor een hoger bedrag te verkopen, om enigzins de kosten van de best wel dure iMac te compenseren. Dus ik denk dat ik hem binnenkort aanschaf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:19 schreef TwyLight het volgende:
Als je nu een nieuwe computer nodig hebt: doen!
Als je nog ff kan wachten dan zou het een keus kunnen zijn om dat te doen tot er weer een update komt (in de herfst ergens waarschijnlijk)
Tenzij die update heel interessant is, zou ik er niet aan beginnen. Er staat tenslotte in computerland altijd wel een update om de hoekquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:19 schreef TwyLight het volgende:
Als je nu een nieuwe computer nodig hebt: doen!
Als je nog ff kan wachten dan zou het een keus kunnen zijn om dat te doen tot er weer een update komt (in de herfst ergens waarschijnlijk)
Klopt, maar bij Apple weet je ongeveer wanneer de nieuwe modellen uit komen dus daar kan je dan rekening mee houden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij die update heel interessant is, zou ik er niet aan beginnen. Er staat tenslotte in computerland altijd wel een update om de hoek.
http://www.manytricks.com/namemangler/quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef nelisb het volgende:
Noob vraagje!
Ik heb een hele map bestanden waarvan ik ineens de naam wil wijzigen. Van al die bestanden.Hoe doe ik dat? In Windows kon ik alles selecteren en naam wijzigen doen.
Heb 8 cd's met foto's van de Hema en elke cd heeft foto 1 tm 27.
Waarom een boek lezen als je ook de film kan kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef super-muffin het volgende:
dat kan ook met Automatorecht een nuttige app als je er een beetje mee om kan gaan.
Ik denk het wel..quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef TwyLight het volgende:
NVIDIA GeForce 9400 - 256MB
die?
Zo ja:
Dan kan het makkelijk, ik heb de sims 3 er ook op staan, alles op high en loopt vloeiend.
Ik heb wel 4GB ram
eBuddy of Fring (Beide gratis!)quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand enig idee wat een goed programma'tje is om te msnen op de iPod Touch/iPhone?
En bestaat er iets van een DJ programma, dat je zeg maar 2 plaatjes enzo in elkaar kan mixen?
NameChangerquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef nelisb het volgende:
Noob vraagje!
Ik heb een hele map bestanden waarvan ik ineens de naam wil wijzigen. Van al die bestanden.Hoe doe ik dat? In Windows kon ik alles selecteren en naam wijzigen doen.
Heb 8 cd's met foto's van de Hema en elke cd heeft foto 1 tm 27.
Dus je hebt liever een inferieur toetsenbord, puur omdat een tekstje anders staat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:05 schreef xSann het volgende:
[..]
Aw jammer, dan maar de nederlandse layout, bedankt
Als je alleen door de text "return" een andere tobo neemt dan vind je hem ook niet heel fijn, dan zou het namelijk niks uit makenquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:05 schreef xSann het volgende:
[..]
Aw jammer, dan maar de nederlandse layout, bedankt
Inderdaad, alsof je ooit op je tobo kijkt voordat je op enter drukt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een inferieur toetsenbord, puur omdat een tekstje anders staat?
return...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je ooit op je tobo kijkt voordat je op enter drukt.
Ik ga lachen als de iMac-lijn wordt vernieuwd (ok niet, maar dan annuleer ik mijn bestelling van gisteravond)quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef flashermx het volgende:
ow spannend de apple store wordt bijgewerkt!
Dat is wat Apple je wilt laten geloven, maar je hebt minimaal 1/2 jaar garantie hoor. Iets met Europese wet en normaal gebruik.quote:
UAFaker in Cydiaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je dan je user agent niet faken ofzo in de iphone? Er zullen anders wel meer sites zijn die je een mobiele layout voorschotelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |