The piano player's out - the music stoppedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Model is de juiste, heb het even gechecked. Je krijgt de accessory warning, daarna werkt het perfect.
I'm Mike D. and I get respect
Your cash and your jewelry is what I expect
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Toch nog een vraagje over de accu: ik heb het dus in het weekend gecalibreerd, maar wat het nu doet heb ik nog niet eerder gezien: laden -> niet laden -> laden -> niet laden. Het lampje en de batterijindicator in OSX blijven rondspringen over het feit wat de batterij nu aan het doen is. Het laadt (volgens OSX) uiteindelijk wel, ik zie steeds dat percentagegetal wel wat ophogen, maar helemaal zuiver lijkt het me toch nietWat kan er aan de hand zijn?
Edit:
Ladingsinformatie:
Resterende lading (mAh): 1483
Volledig opgeladen: Nee
Bezig met opladen: Ja
Volledige laadcapaciteit (mAh): 1635
Statusinformatie:
Aantal cycli: 278
Conditie: Controleer batterij
Batterij geïnstalleerd: Ja
Ampèrage (mA): 217
Voltage (mV): 12552
Mag ik gaan huilen of niet. Als ik het vergelijk met de nieuwe macbook die we hier ook hebben is de laadcapaciteit wel erg laag bij deze.
Nieuwe accu van een Core Duo.quote:Charge Information:
Charge remaining (mAh): 1418
Fully charged: No
Charging: No
Full charge capacity (mAh): 5012
Health Information:
Cycle count: 6
Condition: Good
Battery Installed: Yes
Amperage (mA): -1724
Voltage (mV): 11185
Als je durft kan het voor ¤40,-quote:Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef Pheno het volgende:
Ja, zag die regeling al, 31 mei
139 euro voor een nieuwe, dan maar zonder batterij.
Dat is omdat je logic board is vervangen, die heeft een blanco serienummer.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef Pheno het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik die serie heb, waar kan ik dat vinden? Iig niet bij systemprofile. Daar staat iets wazigs als:
Modelnaam: MacBook
Modelaanduiding: MacBook1,1
Processornaam: Intel Core Duo
Processorsnelheid: 1.83 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 2 MB
Geheugen: 2 GB
Bussnelheid: 667 MHz
Opstart-ROM-versie: MB11.0061.B03
SMC-versie (systeem): 1.4f12
Serienummer (systeem): SystemSerialNumb
Sudden Motion Sensor:
Status: Ingeschakeld
CD MacBookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is omdat je logic board is vervangen, die heeft een blanco serienummer.
Ik heb er zo een. Ik vertrouw 'm voor geen meter, maar hij functioneert al een maand of 5 prima.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:32 schreef Zpottr het volgende:
Edit: zie dat die lui zelfs knock-off MagSafe adapters verkopen. Die heb ik nog nooit ergens gezien.
Apple Store Londen was 97 pond, ook niet goedkoop, iets van 115 euro bij de huidige koers.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef Pheno het volgende:
Ja, zag die regeling al, 31 mei
139 euro voor een nieuwe, dan maar zonder batterij.
Holy crapquote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
The piano player's out - the music stopped
His boy had beef - and he got dropped
Zowiezow even Perian en divx installeren. Dan kan je de meeste films ook in QuickTime afspelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef andre347 het volgende:
Hier een nieuwe mac-er. Ik typ dit op mijn 3 weken 'oude' MacbookPro 15,4 inch
Ik had even een vraag. Ik heb op mijn Windows PC een aantal films/series staan die ik graag wil bekijken op mijn MacbookPro. Via gedeelde mappen krijg ik al mijn bestanden keurig te zien maar wanneer ik dan bijvoorbeeld een .avi wil afspelen dan wil dat niet. VLC player start op en je ziet 2 seconden beeld en dan blijft ie hangen.
Is er een manier, of beter gezegd een andere manier, om je video's van je Windows PC naar je Mac te streamen?
Perian had ik al geïnstalleerd, divx zal ik zometeen even doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zowiezow even Perian en divx installeren. Dan kan je de meeste films ook in QuickTime afspelen.
Je kan de buffer van VLC iets vergroten, meestal streamt hij dan wat beter.
Heb je de HD versies of de gewone (300mb: series - 700mb:films) versies?
En doe je het via een bedraad netwerk of draadloos?
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er zo een. Ik vertrouw 'm voor geen meter, maar hij functioneert al een maand of 5 prima.
Als je een Windows PC hebt ff het tooltje van Danisoft downloaden om films om te zetten en je kan ze daarna probleemloos op je Mac goed af spelen zonder dat gezeur met dvx e.d af te spelen. Je kan trouwens alle . extensies instellen voor je verandering met Danisoft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef andre347 het volgende:
Hier een nieuwe mac-er. Ik typ dit op mijn 3 weken 'oude' MacbookPro 15,4 inch
Ik had even een vraag. Ik heb op mijn Windows PC een aantal films/series staan die ik graag wil bekijken op mijn MacbookPro. Via gedeelde mappen krijg ik al mijn bestanden keurig te zien maar wanneer ik dan bijvoorbeeld een .avi wil afspelen dan wil dat niet. VLC player start op en je ziet 2 seconden beeld en dan blijft ie hangen.
Is er een manier, of beter gezegd een andere manier, om je video's van je Windows PC naar je Mac te streamen?
Wat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mini-DVI-DVI? Of Videoport->DVI of Mini-DVI->VGA of Videoport-?VGA?
Waar heb je die vandaan gehaald? Ga ik dat ook ff proberen vanavond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij is het echt een kut-release van VLC. Ik ben net weer terug gegaan naar 0.8.6i, geen problemen meer. Hoe ze die 1.0.0 nou Stable kunnen noemen, weet ik ook niet..
Ik heb de oude Image nog.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan gehaald? Ga ik dat ook ff proberen vanavond.
Zal ik het anders uitleggen: Ik heb op mijn windows pc een aantal films/series staan die ik graag op mijn MacbookPro wil kijken. Ik kopieer nu alles nog op een USB-stick om het vervolgens op mijn Macbookpro te zetten. Is er een andere manier om dit te doen. Ik wil namelijk mijn Windows PC gebruiken voor het downloaden en mijn macbookpro voor school/werk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Als je een Windows PC hebt ff het tooltje van Danisoft downloaden om films om te zetten en je kan ze daarna probleemloos op je Mac goed af spelen zonder dat gezeur met dvx e.d af te spelen. Je kan trouwens alle . extensies instellen voor je verandering met Danisoft.
Check Danisoft hier en het mooie is trouwens dat je ook gelijk
je DRM spullen kunt converteren waarna je drm vrij het kunt afspelen zoveel je wilt.
Niemand?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef couleurs het volgende:
Heeft iemand enig idee welke kabel ik nodig heb om mijn MacBook aan te sluiten aan mijn beeldscherm (Samsung Syncmaster T240), aangezien de bijgeleverde kabels nergens past.
Kijk eens boven je?quote:
Maar als ik dan videobestanden afspeel vanaf mijn mac wil dat niet. Het ligt niet aan de codecs want .avi's en .mkv's die op mijn mac staan kan ik prima afspelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Swetsenegger het volgende:
gewoon schijf delen op je windows bak.
Wat voor aansluiting hebben je scherm en je mac? DVI?quote:
Dan kan het toch nog steeds aan je codecs liggen. Als je mkv en avi kan afspelen betekent dat niet automatisch dat je DUS alle videobestanden ondersteunt.... Voor wmv is flip4mac toch wel noodzakelijk. En perian voor de rest, eventueel vlc installeren en dan heb je de meeste codecs wel te pakken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar als ik dan videobestanden afspeel vanaf mijn mac wil dat niet. Het ligt niet aan de codecs want .avi's en .mkv's die op mijn mac staan kan ik prima afspelen.
BeejiveIM is goed, maar die kost wel een paar euro (7,99 volgensmij)quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand enig idee wat een goed programma'tje is om te msnen op de iPod Touch/iPhone?
En bestaat er iets van een DJ programma, dat je zeg maar 2 plaatjes enzo in elkaar kan mixen?
Ik neem aan dat je niet op m'n antwoord hebt zitten wachten, maar je kan gewoon gelijk de cd erin duwen en installeren. Hij neemt alles verder zelf over.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef nelisb het volgende:
Heb nu Ilife08 op mijn macbook.
09 is net binnengekomen.
Kan ik de cd gewoon in mn macbook stoppen en installeren? Neemt ie dan alle foto's over van Iphoto08?
Moet ik 08 nog verwijderen?
En er zijn genoeg DJ programma's in de App Store te vinden. Zoek maar eens op "DJ" en je krijgt genoeg opties. Met Mobilee Mix is 2 plaatjes door elkaar mixen iig mogelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand enig idee wat een goed programma'tje is om te msnen op de iPod Touch/iPhone?
En bestaat er iets van een DJ programma, dat je zeg maar 2 plaatjes enzo in elkaar kan mixen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |