Dus je hebt liever een inferieur toetsenbord, puur omdat een tekstje anders staat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:05 schreef xSann het volgende:
[..]
Aw jammer, dan maar de nederlandse layout, bedankt
Als je alleen door de text "return" een andere tobo neemt dan vind je hem ook niet heel fijn, dan zou het namelijk niks uit makenquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:05 schreef xSann het volgende:
[..]
Aw jammer, dan maar de nederlandse layout, bedankt
Inderdaad, alsof je ooit op je tobo kijkt voordat je op enter drukt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een inferieur toetsenbord, puur omdat een tekstje anders staat?
return...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je ooit op je tobo kijkt voordat je op enter drukt.
Ik ga lachen als de iMac-lijn wordt vernieuwd (ok niet, maar dan annuleer ik mijn bestelling van gisteravond)quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef flashermx het volgende:
ow spannend de apple store wordt bijgewerkt!
Dat is wat Apple je wilt laten geloven, maar je hebt minimaal 1/2 jaar garantie hoor. Iets met Europese wet en normaal gebruik.quote:
UAFaker in Cydiaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je dan je user agent niet faken ofzo in de iphone? Er zullen anders wel meer sites zijn die je een mobiele layout voorschotelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |