Ik heb 2 weken geleden mn notebook geghost omdat mn netwerkkaart bsod´s gaf door de software. Sindsdien heb ik problemen met het internet.
Ik heb een draadloos netwerk, waarop een mac, een wii en mijn notebook zijn aangesloten. Nu kreeg ik in de eerste instantie met mn notebook totaal GEEN verbinding. Iets met identiteit moet geverifieerd worden, en iets met een certificaat.
Lopen prutsen in de eigenschappen van mn verbinding, o.a IEEE verificatie uitgezet, geen succes. De mac en de wii kregen/hadden wel verbinding. Toen ben ik in de router gaan rommelen. Altijd heeft de router gestaan op wpa2 personal. Ik heb hem op wpa personal gezet om te kijken of het hielp, en idd, ik had verbinding!
Tering traag

dat wel. En ook de mac is pokke traag. Downloads gaan wel keihard, maar een html pagina ofzo lezen duurt fucking lang. Toen zonet weer wpa2 personal geprobeerd, weer geen verbinding, en weer het certificaat/indentiteit verhaal.
Nu staat hij op WEP, en is hij rete snel. Ik wil niet wep! ik wil wpa. Waarom? Omdat ik een zeikwijf ben, en ik wil dat het werkt zoals ik wil. En wpa is veiliger. Maar voornamelijk omdat ik wil dat het gaat zo als ik wil

.
Anyway, kan iemand me vertellen waarom WPA2 niet werkt, WPA pokke traag is en WEP wél werkt en snel is?
Ooh, en kan iemand me dan ook vertellen hoe ik WPA2 weer "fix"? kutding heeft altijd op wpa2 gewerkt. Behalve nadat ik ging ghosten

OS ; Win XP home SP3
Mijn dank zal groot zijn