abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2008 @ 21:18:06 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_61741159

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"
  • Den Haag #36 "3 dagen lullen en weer een topic vullen"
  • Den Haag #37 Waar A_A ook een jaartje ouder gaat worden
  • Den Haag #38 Waar onze vaste topic-opener zeer gemist wordt
  • Den Haag #39 Waar we een witte Pasen hebben meegemaakt
  • Den Haag #40, waar de vaste topicopener verstek laat gaan
  • Den Haag #41 Lentekriebels
  • Den Haag #42 Waar de plannen voor een meet concreter worden!
  • Den Haag #43 Waar een brakke o_g verzaakt!
  • Den Haag #44 Waar McKillem n00b is.
  • Den Haag #45: Waar sommigen vrij zijn!
  • Den Haag # 46: met zon, zee, zand en tieten!
  • Den Haag #47: Waar blijft het strandweer!?
  • Den Haag #48 Let the sun shine

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.
  • 3voor12denhaag voor Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies ui de Haagse regio
  • Haagse Wikipedia

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium
  • De Haagse Markt
  • Nieuwe Pathe bioscoop aan het Spui

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 26-jarige man(netje ), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
    quote:
    Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
    zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
    quote:
    Chiquitina 6 januari
    Conekiller 8 januari
    Becky27 16 januari
    Airwin 10 februari
    CaleX 27 februari
    Admiraal_Anaal 13 maart
    Charisma 1april
    Atreidez 4 april
    petre86 27 april
    m@x 12 mei
    Addict89 21 mei
    Yoni 25 juni
    XL 22 juli
    jna 2 Augustus
    Jill-RMC 6 augustus
    ook_gek 22 augustus
    2Mini 08 september
    Ratmen 3 november
    winterapfel 17 december
    Huppelei 21 december
    Elegy 31 december

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

• Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61741254
    FIPO gemacht.
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
      donderdag 18 september 2008 @ 21:20:45 #3
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61741255
    Fipo

Kut, te laat
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_61741264
    !

Had je m'n stukje nog niet toegevoegd aan de wiki AA?
    pi_61741295
    Goede OP .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_61741308
    .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_61741334
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef Addict89 het volgende:
    .
    Broekkie .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_61741424
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef XL het volgende:

[..]

Nou ja, een imago stel je niet vast op 1 berijder of model, maar op het gemiddelde. Saab is overigens niet saai, dat ben je als uitvinder van de turbo sowieso niet.
    Tsja, we mogen ook geen bevolkingsgroepen over 1 kam scheren, dus ik zal dat persoonlijk ook niet bij bepaalde merk rijders doen. Al doet de politie het stiekem wel, bepaalde autos er sneller tussenuit vissen dan anderen.
      donderdag 18 september 2008 @ 21:27:53 #9
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61741537
    Tja, ik roep ook maar wat ik elke dag zie op de A4 Baasjes rijden in die burgerlulbakken, mannetjes rijden in Civicjes, Golfjes en 307's of A3's
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      donderdag 18 september 2008 @ 21:28:01 #10
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61741544
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef Elegy het volgende:
    Fipo

Kut, te laat
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      donderdag 18 september 2008 @ 21:29:00 #11
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61741578
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Elegy het volgende:
    Tja, ik roep ook maar wat ik elke dag zie op de A4 Baasjes rijden in die burgerlulbakken, mannetjes rijden in Civicjes, Golfjes en 307's of A3's
    Heb je de A12 verlaten?
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61741735
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Broekkie .
    Hoi . Hoe is 't?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      donderdag 18 september 2008 @ 21:39:11 #13
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61741965
    wil er nog steeds niemand mijn combo?? ruilen tegen iets anders

enne nr 55!!
    pi_61742074
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Hoi . Hoe is 't?
    Top . Met jou .
    pi_61742093
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Top . Met jou .
    Ook .
    pi_61742098
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:39 schreef becky27 het volgende:

enne nr 55!!
    Je mag mijn Astra overkopen als ik mijn nieuwe leasebak heb .
    pi_61742107
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ook .
    WOEI jij bent snel .
      donderdag 18 september 2008 @ 21:48:49 #18
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61742330
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:39 schreef becky27 het volgende:

enne nr 55!!
    Ruilen tegen mijn fiets? Het is een gazelle, bruin.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    pi_61742393
    Het leek me nuttig om hier even een linkje naar "kat weg in Den Haag" te plaatsen. Een vriendin van me woont in Den Haag, en is al sinds juni haar poes kwijt... Mocht een van jullie hem zien oid dan hoort ze dat graag. Alvast bedankt! (en sorry voor m'n indringen )
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
      donderdag 18 september 2008 @ 22:03:27 #20
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61742915
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef XL het volgende:

[..]

Heb je de A12 verlaten?
    Ja, nieuwe opdracht.
      donderdag 18 september 2008 @ 22:03:49 #21
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61742926
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
    Het leek me nuttig om hier even een linkje naar "kat weg in Den Haag" te plaatsen. Een vriendin van me woont in Den Haag, en is al sinds juni haar poes kwijt... Mocht een van jullie hem zien oid dan hoort ze dat graag. Alvast bedankt! (en sorry voor m'n indringen )
    In het vorige topic was er juist iemand die een katertje had gevonden
    pi_61743024
    Even gelezen , Ik hoop dat het katje teruggevonden wordt.
    Zo straks Point Pleasant zien, alleen jammer dat het zo laat begint 23.15 .
    pi_61743306
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:03 schreef Elegy het volgende:

[..]

In het vorige topic was er juist iemand die een katertje had gevonden
    Jammer dat het een katertje was, dit betreft een poesje. Maar wie weet!
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef zeemonster het volgende:
    Even gelezen , Ik hoop dat het katje teruggevonden wordt.
    Ik hoop het ook, niet alleen de dame in kwestie is heel verdrietig, maar haar moeder (bij wie Twinkel een tijd gewoond heeft) ook. Dus dankje voor het kijken!
    pi_61743580
    Ben nog steeds bezig met OP

En TS waar is de PM nu moest ik zoeken
      donderdag 18 september 2008 @ 22:41:59 #25
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61744387
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Ben nog steeds bezig met OP

En TS waar is de PM nu moest ik zoeken
    Ik heb reply to all op de vorige gedaan....
    pi_61744731
    Zijn die beestjes niet gechipt? Maakt het zoeken van baasjes toch wat makkelijker.

Heb nieuwe compie gekocht, die aanbieding van de Mediamarkt...mn oude scherm was gaar, mn computer had het ook wel gehad na mn laatste reanimatiepoging dus tijd voor een nieuwe. Alleen dat Vista is annoying. En ik moet alles weer opnieuw downloaden en installeren. Maar mn scherm is wel mega

Ow en ADO is
    pi_61744757
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb reply to all op de vorige gedaan....
    Ik heb ook niks ontvangen Maar ik had hem heel snel gevonden hoor .
    pi_61744770
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
    Zijn die beestjes niet gechipt? Maakt het zoeken van baasjes toch wat makkelijker.
    Gechipt en een adreskokertje aan het riempje. Helaas was dat blijkbaar niet voldoende... Vandaar nu mijn oproep.
      donderdag 18 september 2008 @ 22:57:30 #29
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_61745067
    tvp
    Jawel, je keek.
      donderdag 18 september 2008 @ 23:02:14 #30
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61745247
    Er lopen heel veel poezen en katers rond in mijn straat... maar ze rennen altijd van me weg..
    Camera 1... 1!
      donderdag 18 september 2008 @ 23:02:47 #31
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61745258
    Ow en de kassameisjes van AH XL rules..!
    Maar dat had ik de vorige keer al gezegd
    Camera 1... 1!
      vrijdag 19 september 2008 @ 05:20:47 #32
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61749286
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:

Heb nieuwe compie gekocht, die aanbieding van de Mediamarkt...mn oude scherm was gaar, mn computer had het ook wel gehad na mn laatste reanimatiepoging dus tijd voor een nieuwe. Alleen dat Vista is annoying. En ik moet alles weer opnieuw downloaden en installeren. Maar mn scherm is wel mega

Ow en ADO is
    Specs or it didn't happen

En er is een kassameisje bij de appie op het Lorentzplein die ook heel lief is Ze staat bij die snelkassa's meestal. Gisteren zei ze nog heel lief "en nog een hele fijne avond!" met een stralende glimlach

*beetje vlieft*
    pi_61750536
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 05:20 schreef Elegy het volgende:

[..]

En er is een kassameisje bij de appie op het Lorentzplein die ook heel lief is Ze staat bij die snelkassa's meestal. Gisteren zei ze nog heel lief "en nog een hele fijne avond!" met een stralende glimlach

*beetje vlieft*
    Ik blijf gewoon flieft op het milner meisje .

vrijdag 19 september 2008 @ 09:06:36 #34
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61750569
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef RATMEN het volgende:

[ afbeelding ]
    Leuke vriendin heb je! Of is je huidige vriendin alleen een maar tijdelijke bijkomstigheid tot je het Milnermeisje aan de haak heb geslagen?
      vrijdag 19 september 2008 @ 09:16:31 #35
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61750748
    Gaan er nog meer mensen mee met zeemonster en mij zaterdag naar Mirrors? Ik dacht aan Buitenhof, da's wel centraal en dan de voorstelling rond een uur of acht.

Laat maar even weten, dan kan ik kaartjes reserveren
      vrijdag 19 september 2008 @ 09:17:18 #36
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61750772
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef RATMEN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Zij heeft rood haar
      vrijdag 19 september 2008 @ 09:21:09 #37
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61750863
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef XL het volgende:

[..]

Ruilen tegen mijn fiets? Het is een gazelle, bruin.
    pi_61750988
    Ik heb een pas gehaald onlangs dus dan hoef je voor mij geen kaartje te reserveren , aangezien het met een code moet voor mij . Maar inderdaad gaan er meerdere mee? Zou wel heel leuk zijn
    pi_61751131
    Als je trouwens even pm't of hier neerzet welke reservering het is , kan ik hem zelf online even reserveren? Je hoeft niet speciaal op een stoelplek te zitten toch, volgens mij is het gewoon aanschuiven? Oh en waar kan ik het beste parkeren :$ (toerist in eigen land).
    pi_61751615
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 05:20 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dan pak je de folder van de MediaMarkt en dan kijk je op de voorkant. Weet alleen dat mn scherm nu 22 inch is en ik 19 had. En dat er Vista op t ding draait ow en ik had geloof ik 500gig geheugen....daar houd mn kennis redelijk bij op
      vrijdag 19 september 2008 @ 10:37:29 #41
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61752660
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 09:32 schreef zeemonster het volgende:
    Als je trouwens even pm't of hier neerzet welke reservering het is , kan ik hem zelf online even reserveren? Je hoeft niet speciaal op een stoelplek te zitten toch, volgens mij is het gewoon aanschuiven? Oh en waar kan ik het beste parkeren :$ (toerist in eigen land).
    Ik zal vanaaf even kijken, zit nu op mijn werk en die site is geblocked
    Parkeren? Je gaat toch gewoon met de tram of op de fiets?
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 09:55 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dan pak je de folder van de MediaMarkt en dan kijk je op de voorkant. Weet alleen dat mn scherm nu 22 inch is en ik 19 had. En dat er Vista op t ding draait ow en ik had geloof ik 500gig geheugen....daar houd mn kennis redelijk bij op
    Ik zal eens kijken En 500gig werkgeheugen lijkt me stug, dat zal je harde schijf zijn
    pi_61755485
    Op de fiets weet je hoe ver dat is? Bovendien zijn mijn banden lek en de tram... tja kan maar dan weeet ik weer niet waar ik op moet stappen terug:P
      vrijdag 19 september 2008 @ 12:29:58 #43
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61755952
    Vrouwen...
    pi_61756820
    Mirrors draait overigens niet op het Buitenhof , wel bij het Spui om half negen.
    pi_61760454
    Oeh, onze poes is stiekem toch een katertje volgens de dierenarts .
    pi_61761852
    leidschendam aanweeeeziggggggg
    ik verveel me doood
    pi_61762436
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef Elegy het volgende:
    [..]

Ik zal eens kijken En 500gig werkgeheugen lijkt me stug, dat zal je harde schijf zijn
    Zie je je gaat meteen alweer moeilijk doen met werkgeheugen enzo Voor mij betekend geheugen gewoon hoeveel troep ik er op kan gooien...dus idd mn harde schijf. Heb ff gekeken en het werkgeheugen schijnt 2 gig te zijn en ik heb een 11 in 1 kaartlezer...moet alleen nog even uitvogelen waar ie zit Ey ik ben allang blij dat mn torrentdingetje erop zit en ik weer mn series kan downloaden en tegelijk kan msn'en zonder dat alles vastloopt en ik een discoscherm heb Ja..mijn oude computer was gaar.
    pi_61763644
    De OP is fucked. Hij gaat maar tot 48.
    pi_61765457
    Haaaai Hagenezen!!!!!
      vrijdag 19 september 2008 @ 19:45:58 #50
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_61767008
    zijn we weâh
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      vrijdag 19 september 2008 @ 19:48:22 #51
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61767090
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef Liezl het volgende:
    leidschendam aanweeeeziggggggg
    ik verveel me doood
    Ga foto's van jezelf maken en hier posten dan
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 16:12 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Zie je je gaat meteen alweer moeilijk doen met werkgeheugen enzo Voor mij betekend geheugen gewoon hoeveel troep ik er op kan gooien...dus idd mn harde schijf. Heb ff gekeken en het werkgeheugen schijnt 2 gig te zijn en ik heb een 11 in 1 kaartlezer...moet alleen nog even uitvogelen waar ie zit Ey ik ben allang blij dat mn torrentdingetje erop zit en ik weer mn series kan downloaden en tegelijk kan msn'en zonder dat alles vastloopt en ik een discoscherm heb Ja..mijn oude computer was gaar.
    Enne, wat voor videokaart zit er in? Ati of nVidia? wat is de cpu? Welke versie van Vista draai je?

Tja, ik heb dat krantje niet meer
    pi_61767899
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:

ik heb al genoeg foto's van mezelf
    pi_61767933
    Zet ze gewoon in je fotoboek , kunnen ze ook niet meer zeuren om je foto's Plus dan zwerven ze niet rond in topics .
      vrijdag 19 september 2008 @ 20:22:24 #54
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61767975
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 20:19 schreef Liezl het volgende:

[..]

ik heb al genoeg foto's van mezelf
    Ik niet van jou

Idd, maak even een fobo aan
    pi_61768261
    oke okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    gedaan -.-
    pi_61768358
    ok, ik ben nu vast heel dom enzo .. maar ik heb foto's geupload en waar moet ik ze nu zien? want ik zie hier nergens foto's?:

http://fotoboek.fok.nl/Liezl
      vrijdag 19 september 2008 @ 20:44:43 #57
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61768426
    Nu nog activeren enzo
    pi_61768518
    ja hoe :$ want ze staan wel gewoon bij 'fotobeheer'
      vrijdag 19 september 2008 @ 21:00:11 #59
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61768678
    Er is dacht ik de optie "extra foto's toevoegen". Dan moet het lukken
    pi_61768935

heb ik al gedaan :s 5 zelfs!
      vrijdag 19 september 2008 @ 21:13:35 #61
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61768968
    Wat raar? Ik zie ze ook niet verschijnen

Zie verder wel je profiel (reageren is uitgeschakeld) maar geen foto. Wazig.
    pi_61769021
    nuja pech gehad dan ;p foto's op http://liezlgriezl.hyves.nl dan maar
      vrijdag 19 september 2008 @ 21:26:33 #63
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61769324
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Liezl het volgende:
    nuja pech gehad dan ;p foto's op http://liezlgriezl.hyves.nl dan maar
    Cutie
    pi_61770891
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

[..]

Enne, wat voor videokaart zit er in? Ati of nVidia? wat is de cpu? Welke versie van Vista draai je?

Tja, ik heb dat krantje niet meer
    Tsk dat is gewoon gemeen

Het is een grijze
    pi_61771968
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 09:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Leuke vriendin heb je! Of is je huidige vriendin alleen een maar tijdelijke bijkomstigheid tot je het Milnermeisje aan de haak heb geslagen?
    Ik heb een hele leuke vriendin, maar voor het Milner meisje zal ze helaas toch moeten wijken .
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 09:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zij heeft rood haar
    !
    pi_61772041
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Cutie
    Al wel legal?

Oh wacht, dit is meer een vraag voor o_g.
    pi_61772123

Zo was lekker dagje uit van t werk, geen straf om met t weer van vandaag op t strand te zitten.
    Where facts are few, experts are many.
    pi_61772221
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef Atreidez het volgende:

Zo was lekker dagje uit van t werk, geen straf om met t weer van vandaag op t strand te zitten.
    Dat kan ik me voorstellen, prima uitje dus .
    pi_61772516
    Beetje low budget de laatste jaren, voorheen gingen we nog weleens verder als 50km t land in Maar t weer maakt een hoop goed idd..
    pi_61773456
    Mijn werk had vandaag ook een uitje aan het strand
    pi_61774993
    mijn werk wás áán het strand!

[ Bericht 29% gewijzigd door Liezl op 20-09-2008 06:55:16 ]
    pi_61775084
    Goeie fruitige morgen.
    pi_61775278
    Goede veel te vroege morgen .

Maar wel fijn weer .
      zaterdag 20 september 2008 @ 09:03:21 #74
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61775393
    Ik was al wakker om kwart over vijf

Maar ik ging dan ook al naar bed om half tien gisteren
      zaterdag 20 september 2008 @ 09:15:56 #75
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_61775490
    RATMEN:

Die nieuwe spar is tot 19.00 uur open doordeweeks zag ik gister
    Jawel, je keek.
    pi_61777182
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
    zie topic kat
    pi_61777290
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
    Wat raar? Ik zie ze ook niet verschijnen

Zie verder wel je profiel (reageren is uitgeschakeld) maar geen foto. Wazig.
    ik heb ook problemen met het fotoboek, krijg dat niet voor elkaar om actief te krijgen . wacht nog steeds op hulp op afstand van RATMEN

dinsdag gaat de SPAR open !!!!! jeah !
      zaterdag 20 september 2008 @ 13:28:05 #78
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61779119
    Ik heb jullie spar ook gezien, die is vlakbij de tennis!
      zaterdag 20 september 2008 @ 13:29:13 #79
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61779138
    Zeemonster en ik gaan naar de voorstelling van Mirrors van 20.30 in Pathé Spuimarkt. Als er meer mensen mee willen is dat natuurlijk altijd leuk
    pi_61779641
    Ja leuk als er meerdere meegaan
    pi_61780100
    Primetime bioscoopbezoek, zit je dan niet gegarandeerd tussen het popcornsmijtend en sms'en tijdens de film publiek? Veel plezier iig!
      zaterdag 20 september 2008 @ 14:32:23 #82
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61780133
    Ik neem mijn elektronische vliegenmepper mee, opgevoerd tot 220 volt
    pi_61780163
    Ach als de film toch niet zo eng is gaan we gewoon mensen elektrocuteren
      zaterdag 20 september 2008 @ 14:38:05 #84
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61780201
    Goed plan
    pi_61780434
    Horror.

Als jullie naar Wall-E gaan hoor ik 't wel he.
      zaterdag 20 september 2008 @ 15:02:04 #86
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61780583
    Wussy!
    pi_61780594
    Hahaha ok volgende keer Wall-E, dan kunnen degeen met kinderen (oa ik) die ook meenemen
      zaterdag 20 september 2008 @ 15:03:32 #88
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61780606
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 14:30 schreef Atreidez het volgende:
    Primetime bioscoopbezoek, zit je dan niet gegarandeerd tussen het popcornsmijtend en sms'en tijdens de film publiek? Veel plezier iig!
    Dat dus, de belangrijkste redenen waarom ik de bioscoop stelselmatig ontwijk. Veel plezier!
      zaterdag 20 september 2008 @ 15:07:32 #89
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61780674
    Ach, anders ga ik er gewoon nog een keer heen
      zaterdag 20 september 2008 @ 15:08:41 #90
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61780693
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:
    Ach, anders ga ik er gewoon nog een keer heen
    Als jij nou je arsenaal aan martelwerktuigen meeneemt om die irritante pubers mee te belagen, kan het nog wel leuk worden...
      zaterdag 20 september 2008 @ 15:10:21 #91
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61780718
    Note to self: Meenemen prikkeldraad, scalpels, kaasschaaf, appelboor, glasscherven, rijzwepen en een cd van Jan Smit

pi_61780782
    Pathe Spui is lelijk Goedkope stoelen, saaie zalen
    Nu kom ik er alleen maar om ff gratis te pissen

Pathe De Kuip
    pi_61780803
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Fiskus het volgende:
    Pathe Spui is lelijk Goedkope stoelen, saaie zalen
    Nu kom ik er alleen maar om ff gratis te pissen

Pathe De Kuip
    Een nieuw Den Haag lid?
    pi_61780840
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 13:29 schreef Elegy het volgende:
    Zeemonster en ik gaan naar de voorstelling van Mirrors van 20.30 in Pathé Spuimarkt. Als er meer mensen mee willen is dat natuurlijk altijd leuk
    Ik denk dat ik om half 9 al lekker onder de wol lig met een codeine paracetamol.
    Altijd leuk die verkoudheid dat die in het weekend en op vrije dagen plots naar boven komen.
    pi_61781418
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 15:15 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Een nieuw Den Haag lid?
    lid? !
    pi_61781938
    Hij had ook een nieuwe Den Haag Lul kunnen zeggen maar we houden het netjes .
    Dus schrijft hij lid

Ik ben overigens nog nooit in Pathe de Kuip geweest.
    Ik vind de bios aan het Spui wel een stuk beter als die in Scheveningen.
      zaterdag 20 september 2008 @ 17:34:43 #97
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61783137
    Vanavond mooi feestje weer
    FRANCHISE paard den haag
    Billy the Klit,
    Leroy Styles
    Marc Benjamin
    Jamie Westland
    Kenneth G
    Yasmin Le Bon,
    Dani L. Mebius
    Technick
    MC Goodgrip en MC 3v3!!!
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      zaterdag 20 september 2008 @ 18:39:23 #98
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61784330
    Als jullie na de film een biertje gaan drinken in biercafe de Paas schuif ik wel aan!
      zaterdag 20 september 2008 @ 18:41:51 #99
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61784380
    Ik vind het best, maar kan het niet laat maken. Morgen naar mijn zus toe, die doet mee met een zwangere vrouwen/babymodeshow ofzo. En ik ga de concurrentie saboteren
      zaterdag 20 september 2008 @ 18:44:31 #100
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61784430
    In principe is een goed glas Weihenstephan genoeg! Dus dat hoeft niet lang te duren
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')