quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Broekkiequote:
Tsja, we mogen ook geen bevolkingsgroepen over 1 kam scheren, dus ik zal dat persoonlijk ook niet bij bepaalde merk rijders doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, een imago stel je niet vast op 1 berijder of model, maar op het gemiddelde. Saab is overigens niet saai, dat ben je als uitvinder van de turbo sowieso niet.
quote:
Heb je de A12 verlaten?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Elegy het volgende:
Tja, ik roep ook maar wat ik elke dag zie op de A4Baasjes rijden in die burgerlulbakken, mannetjes rijden in Civicjes, Golfjes en 307's of A3's
Hoiquote:
Topquote:
Ookquote:
Je mag mijn Astra overkopen als ik mijn nieuwe leasebak hebquote:Op donderdag 18 september 2008 21:39 schreef becky27 het volgende:
wil er nog steeds niemand mijn combo??ruilen tegen iets anders
enne nr 55!!
WOEI jij bent snelquote:
Ruilen tegen mijn fiets? Het is een gazelle, bruin.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:39 schreef becky27 het volgende:
wil er nog steeds niemand mijn combo??ruilen tegen iets anders
enne nr 55!!
Ja, nieuwe opdracht.quote:
In het vorige topic was er juist iemand die een katertje had gevondenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het leek me nuttig om hier even een linkje naar "kat weg in Den Haag" te plaatsen. Een vriendin van me woont in Den Haag, en is al sinds juni haar poes kwijt... Mocht een van jullie hem zien oid dan hoort ze dat graag. Alvast bedankt! (en sorry voor m'n indringen)
Jammer dat het een katertje was, dit betreft een poesje. Maar wie weet!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
In het vorige topic was er juist iemand die een katertje had gevonden
Ik hoop het ook, niet alleen de dame in kwestie is heel verdrietig, maar haar moeder (bij wie Twinkel een tijd gewoond heeft) ook. Dus dankje voor het kijken!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef zeemonster het volgende:
Even gelezen , Ik hoop dat het katje teruggevonden wordt.
Ik heb reply to all op de vorige gedaan....quote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben nog steeds bezig met OP
En TS waar is de PMnu moest ik zoeken
Ik heb ook niks ontvangenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb reply to all op de vorige gedaan....
Gechipt en een adreskokertje aan het riempje. Helaas was dat blijkbaar niet voldoende... Vandaar nu mijn oproep.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Zijn die beestjes niet gechipt? Maakt het zoeken van baasjes toch wat makkelijker.
Specs or it didn't happenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Zijn die beestjes niet gechipt? Maakt het zoeken van baasjes toch wat makkelijker.
Heb nieuwe compie gekocht, die aanbieding van de Mediamarkt...mn oude scherm was gaar, mn computer had het ook wel gehad na mn laatste reanimatiepoging dus tijd voor een nieuwe. Alleen dat Vista is annoying. En ik moet alles weer opnieuw downloaden en installeren. Maar mn scherm is wel mega
Ow en ADO is
Ik blijf gewoon flieft op het milner meisjequote:Op vrijdag 19 september 2008 05:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Specs or it didn't happen
En er is een kassameisje bij de appie op het Lorentzplein die ook heel lief isZe staat bij die snelkassa's meestal. Gisteren zei ze nog heel lief "en nog een hele fijne avond!" met een stralende glimlach
*beetje vlieft*
Leuke vriendin heb je! Of is je huidige vriendin alleen een maar tijdelijke bijkomstigheid tot je het Milnermeisje aan de haak heb geslagen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef RATMEN het volgende:
Ik blijf gewoon flieft op het milner meisje.
[ afbeelding ]
Zij heeft rood haarquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon flieft op het milner meisje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn fiets? Het is een gazelle, bruin.
Dan pak je de folder van de MediaMarkt en dan kijk je op de voorkant. Weet alleen dat mn scherm nu 22 inch is en ik 19 had. En dat er Vista op t ding draait ow en ik had geloof ik 500gig geheugen....daar houd mn kennis redelijk bij opquote:
Ik zal vanaaf even kijken, zit nu op mijn werk en die site is geblockedquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:32 schreef zeemonster het volgende:
Als je trouwens even pm't of hier neerzet welke reservering het is , kan ik hem zelf online even reserveren? Je hoeft niet speciaal op een stoelplek te zitten toch, volgens mij is het gewoon aanschuiven? Oh en waar kan ik het beste parkeren :$ (toerist in eigen land).
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan pak je de folder van de MediaMarkt en dan kijk je op de voorkant. Weet alleen dat mn scherm nu 22 inch is en ik 19 had. En dat er Vista op t ding draait ow en ik had geloof ik 500gig geheugen....daar houd mn kennis redelijk bij op
Zie je je gaat meteen alweer moeilijk doen met werkgeheugen enzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal eens kijkenEn 500gig werkgeheugen lijkt me stug, dat zal je harde schijf zijn
Ga foto's van jezelf maken en hier posten danquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef Liezl het volgende:
leidschendam aanweeeeziggggggg
ik verveel me doood
Enne, wat voor videokaart zit er in? Ati of nVidia? wat is de cpu? Welke versie van Vista draai je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zie je je gaat meteen alweer moeilijk doen met werkgeheugen enzoVoor mij betekend geheugen gewoon hoeveel troep ik er op kan gooien...dus idd mn harde schijf. Heb ff gekeken en het werkgeheugen schijnt 2 gig te zijn en ik heb een 11 in 1 kaartlezer...moet alleen nog even uitvogelen waar ie zit
Ey ik ben allang blij dat mn torrentdingetje erop zit en ik weer mn series kan downloaden en tegelijk kan msn'en zonder dat alles vastloopt en ik een discoscherm heb
Ja..mijn oude computer was gaar.
ik heb al genoeg foto's van mezelfquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:
Ga foto's van jezelf maken en hier posten dan
Ik niet van jouquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:19 schreef Liezl het volgende:
[..]
ik heb al genoeg foto's van mezelf
Cutiequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Liezl het volgende:
nuja pech gehad dan ;p foto's op http://liezlgriezl.hyves.nl dan maar
Tsk dat is gewoon gemeenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga foto's van jezelf maken en hier posten dan
[..]
Enne, wat voor videokaart zit er in? Ati of nVidia? wat is de cpu? Welke versie van Vista draai je?
Tja, ik heb dat krantje niet meer
Ik heb een hele leuke vriendin, maar voor het Milner meisje zal ze helaas toch moeten wijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke vriendin heb je! Of is je huidige vriendin alleen een maar tijdelijke bijkomstigheid tot je het Milnermeisje aan de haak heb geslagen?
quote:
Al wel legal?quote:
Dat kan ik me voorstellen, prima uitje dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef Atreidez het volgende:
Zo was lekker dagje uit van t werk, geen straf om met t weer van vandaag op t strand te zitten.
zie topic katquote:Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het leek me nuttig om hier even een linkje naar "kat weg in Den Haag" te plaatsen. Een vriendin van me woont in Den Haag, en is al sinds juni haar poes kwijt... Mocht een van jullie hem zien oid dan hoort ze dat graag. Alvast bedankt! (en sorry voor m'n indringen)
ik heb ook problemen met het fotoboek, krijg dat niet voor elkaar om actief te krijgen . wacht nog steeds op hulp op afstand van RATMENquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Wat raar? Ik zie ze ook niet verschijnen
Zie verder wel je profiel (reageren is uitgeschakeld) maar geen foto. Wazig.
Dat dus, de belangrijkste redenen waarom ik de bioscoop stelselmatig ontwijk. Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Primetime bioscoopbezoek, zit je dan niet gegarandeerd tussen het popcornsmijtend en sms'en tijdens de film publiek?Veel plezier iig!
Als jij nou je arsenaal aan martelwerktuigen meeneemt om die irritante pubers mee te belagen, kan het nog wel leuk worden...quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:
Ach, anders ga ik er gewoon nog een keer heen
Een nieuw Den Haag lid?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Fiskus het volgende:
Pathe Spui is lelijkGoedkope stoelen, saaie zalen
![]()
Nu kom ik er alleen maar om ff gratis te pissen![]()
Pathe De Kuip![]()
Ik denk dat ik om half 9 al lekker onder de wol lig met een codeine paracetamol.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:29 schreef Elegy het volgende:
Zeemonster en ik gaan naar de voorstelling van Mirrors van 20.30 in Pathé Spuimarkt. Als er meer mensen mee willen is dat natuurlijk altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |