Ga foto's van jezelf maken en hier posten danquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef Liezl het volgende:
leidschendam aanweeeeziggggggg
ik verveel me doood
Enne, wat voor videokaart zit er in? Ati of nVidia? wat is de cpu? Welke versie van Vista draai je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zie je je gaat meteen alweer moeilijk doen met werkgeheugen enzoVoor mij betekend geheugen gewoon hoeveel troep ik er op kan gooien...dus idd mn harde schijf. Heb ff gekeken en het werkgeheugen schijnt 2 gig te zijn en ik heb een 11 in 1 kaartlezer...moet alleen nog even uitvogelen waar ie zit
Ey ik ben allang blij dat mn torrentdingetje erop zit en ik weer mn series kan downloaden en tegelijk kan msn'en zonder dat alles vastloopt en ik een discoscherm heb
Ja..mijn oude computer was gaar.
ik heb al genoeg foto's van mezelfquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:
Ga foto's van jezelf maken en hier posten dan
Ik niet van jouquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:19 schreef Liezl het volgende:
[..]
ik heb al genoeg foto's van mezelf
Cutiequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Liezl het volgende:
nuja pech gehad dan ;p foto's op http://liezlgriezl.hyves.nl dan maar
Tsk dat is gewoon gemeenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga foto's van jezelf maken en hier posten dan
[..]
Enne, wat voor videokaart zit er in? Ati of nVidia? wat is de cpu? Welke versie van Vista draai je?
Tja, ik heb dat krantje niet meer
Ik heb een hele leuke vriendin, maar voor het Milner meisje zal ze helaas toch moeten wijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke vriendin heb je! Of is je huidige vriendin alleen een maar tijdelijke bijkomstigheid tot je het Milnermeisje aan de haak heb geslagen?
quote:
Al wel legal?quote:
Dat kan ik me voorstellen, prima uitje dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef Atreidez het volgende:
Zo was lekker dagje uit van t werk, geen straf om met t weer van vandaag op t strand te zitten.
zie topic katquote:Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het leek me nuttig om hier even een linkje naar "kat weg in Den Haag" te plaatsen. Een vriendin van me woont in Den Haag, en is al sinds juni haar poes kwijt... Mocht een van jullie hem zien oid dan hoort ze dat graag. Alvast bedankt! (en sorry voor m'n indringen)
ik heb ook problemen met het fotoboek, krijg dat niet voor elkaar om actief te krijgen . wacht nog steeds op hulp op afstand van RATMENquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Wat raar? Ik zie ze ook niet verschijnen
Zie verder wel je profiel (reageren is uitgeschakeld) maar geen foto. Wazig.
Dat dus, de belangrijkste redenen waarom ik de bioscoop stelselmatig ontwijk. Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Primetime bioscoopbezoek, zit je dan niet gegarandeerd tussen het popcornsmijtend en sms'en tijdens de film publiek?Veel plezier iig!
Als jij nou je arsenaal aan martelwerktuigen meeneemt om die irritante pubers mee te belagen, kan het nog wel leuk worden...quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:
Ach, anders ga ik er gewoon nog een keer heen
Een nieuw Den Haag lid?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Fiskus het volgende:
Pathe Spui is lelijkGoedkope stoelen, saaie zalen
![]()
Nu kom ik er alleen maar om ff gratis te pissen![]()
Pathe De Kuip![]()
Ik denk dat ik om half 9 al lekker onder de wol lig met een codeine paracetamol.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:29 schreef Elegy het volgende:
Zeemonster en ik gaan naar de voorstelling van Mirrors van 20.30 in Pathé Spuimarkt. Als er meer mensen mee willen is dat natuurlijk altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |