Ze is ook al heel lang weg, maar wie niet waagt niet wint natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 19:16 schreef Desunoto het volgende:
Heel veel succes! Maar sinds juni is wel erg lang, en ik ben bang dat FOK! niet erg veel zin heeft, maar ja, het valt te proberen..
Nogmaals succes! [ afbeelding ]
Vanaf de Broekslootkade, ik ben zelf niet bekend genoeg om te zeggen welke wijk dat is in Den Haag...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke buurt weggelopen?
Klopt, zij en haar moeder zijn echt heel intensief bezig geweest met het zoeken. Laatst werden ze gebeld dat het poesje gezien zou zijn, maar helaas was het niet Twinkel. Ik hoopte via Fok! misschien nog net wat meer mensen te vinden die hun ogen en oren open willen houden voor haarquote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef Ticootje het volgende:
He ik zag Twinkel ook al op marktplaats staan.... Suc6 met de zoektocht.
quote:
Fijn dat jij je kat nog teruggevonden hebt!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben zelf ook me kat 2 maanden kwijt geweest, waarna iemand het postertje zag op me voorraam (dat hing er ook al 2 maanden) en de kat herkende als een kat die weleens eten stal uit haar keuken.. Dag erna had ik m terug.
Kans dat ie nog steeds rondloopt in de buurt is dus zeker aanwezig. Is kat gechipt? Heeft ze foldertjes verspreidt in de buurt (inclusief de 9 woonblokken om die van haarzelf) en postertjes opgehangen bij de grotere supermarkten en kleine buurtwinkeltjes? Awareness is de beste manier om andere mensen mee te laten zoeken naar je vermiste dier.
Ja, in Zwollequote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef MarMar het volgende:
Heeft de kat ergens anders gewoond? Kattebeesten gaan vaak naar hun oude adres terug..
Tsjah en verder, succes!
Hmm, dierenambulance al geprobeerd? Dat wil je misschien liever niet, maar probeer dan toch maar..quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat jij je kat nog teruggevonden hebt!
De kat is gechipt, en zowel de eigenaresse als de moeder hebben geflyerd (met name 's ochtends en dan aan mensen die de hond aan het uitlaten zijn), een oproep op marktplaats, alle asiels uit de omgeving hebben ze benaderd etc. etc. En ze houden Amevedi en katvinder etc allemaal zo'n beetje dagelijks in de gaten, maar helaas nog niets...
Dankje voor het meedenken!
Ik gok van wel, ze hebben alle mogelijke "kanalen" benaderd. Ze geven nu zelf ook wel aan dat als ze dood is dat ze dat dan in ieder geval willen weten, dan kunnen ze het ook afsluiten voor zichzelf en stoppen met zoeken. Ik hoop dat ze haar snel alsnog vinden, of in ieder geval weten hoe het met haar gaat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmm, dierenambulance al geprobeerd? Dat wil je misschien liever niet, maar probeer dan toch maar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |