Ik moest ook wel lachen toen dat beeld naar de tv ging, met zo'n overdreven ontploffing en dat dan Cuddy binnenkomt om zo'n kop vanquote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef TNA het volgende:
Dat begin trouwens, die spelcomputer in de kamer van een comapatiënt en diens hand als milkshake-houder
House [USA] deel 7 - Too brilliant for introductions
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:55 schreef Timooon het volgende:
"misschien Huntington's" kan wel weg geloof ik![]()
tevens tvp
Het is niet mijn afbeelding in de OP, maar als jullie wat willen aanpassen kan ik de OP voorlopig nog wijzigenquote:
Dat verdient hij dubbel en dwars.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Las ik trouwens nou goed dat Hugh Laurie tegenwoordig 400,000 dollar per aflevering krijgt?
Eindelijk gerechtigheidHugh Laurie
Al sinds Fry and Laurie en Jeeves and Wooster natuurlijk.
.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat verdient hij dubbel en dwars.
Het zal me echt een zorg zijn. De man acteert fantastisch en heeft House tot een zeer succesvolle serie gemaakt. Sterker nog, vrijwel de hele serie draait op zijn acteerprestaties. De acteurs van Friends kregen op een gegeven moment een miljoen dollar per aflevering per persoon. Geef Hugh Laurie dan maar 10 miljoen - en dat is zonder inflatiecorrectiequote:
Waar en waar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Het zal me echt een zorg zijn. De man acteert fantastisch en heeft House tot een zeer succesvolle serie gemaakt. Sterker nog, vrijwel de hele serie draait op zijn acteerprestaties. De acteurs van Friends kregen op een gegeven moment een miljoen dollar per aflevering per persoon. Geef Hugh Laurie dan maar 10 miljoen - en dat is zonder inflatiecorrectie
Dat kan natuurlijk, maar daarover kun je een apart topic openen. Binnen de huidige salaris'normen' in de industrie vind ik dat van Hugh Laurie meer dan terecht.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar en waar.
Maar ik vind zulke bedragen gewoon belachelijk voor een acteur (of wie dan ook).
Totaal geen zin om daar een topic over te openen. Dat gaat toch zo'n "communist!1!" vs. "Kutegoïstquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar daarover kun je een apart topic openen. Binnen de huidige salaris'normen' in de industrie vind ik dat van Hugh Laurie meer dan terecht.
quote:
Dat dialoog in die 'caravan' was echt heel erg goed. House die even wegkijkt en dan vraagt "... Is there?"quote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Briljante aflevering weer vandaag, vooral dat met die private detective die House even de les leest
"hey, is there any way i can put you on retainer?"quote:Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef ROB1900 het volgende:
Wat zei House aan de telefoon aan het einde van de aflevering? Het geluid viel bij mij weg.
quote:Retainer
Money paid by the client to obtain a commitment from the private investigator to handle the client’s case. A retainer is a deposit against which the investigator’s fees are charged as they are earned.
www.mangrum-pi.com/glossaryOfTerms.php
Kijk in de topic titelquote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
Waar wordt het seizoen waar jullie het over hebben dan uitgezonden??
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
ok bedankt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
"hey, is there any way i can put you on retainer?"
[..]
Ik moest denken aan Scorsesequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:![]()
Ik moest proesten tijdens het moment van die bloedproestende tubatist (of hoe zeg je dat?)
![]()
Het zag eruit als een slechte horrorfilm..
Wel heel mooi gefilmd, House in een close-up waarbij je zijn gezichtsuitdrukking iets zag veranderen. Geniale acteur is die gast ookquote:
House als cynische klootzak.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers van tv.com was "Not Cancer" ongeveer de slechtste aflevering ooit. "Wilson's Heart" wordt relatief helemaal niet gewaardeerd en "One Day, One Room" ook minder. Ik vraag me af of mensen House alleen maar willen zien als de cynische klootzak. In de drie afleveringen die ik noemde stelt hij zich op een zeker punt toch kwetsbaarder op.
Ik waardeer dat juist, de 'gemiddelde kijker' daar blijkbaar niet. Wat vindt men hier?
Ik wil House best kwetsbaar zien, maar niet door van die patienten en PI's die meer psychologisch inzicht hebben dan een psych. Het wordt zo geforceerd op die manier. Alsof de kijken dat soort dingetjes hapklaar moet worden voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers van tv.com was "Not Cancer" ongeveer de slechtste aflevering ooit. "Wilson's Heart" wordt relatief helemaal niet gewaardeerd en "One Day, One Room" ook minder. Ik vraag me af of mensen House alleen maar willen zien als de cynische klootzak. In de drie afleveringen die ik noemde stelt hij zich op een zeker punt toch kwetsbaarder op.
Ik waardeer dat juist, de 'gemiddelde kijker' daar blijkbaar niet. Wat vindt men hier?
Thanks for posting!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef TNA het volgende:
House en de PI op piano en gitaar
De volgende aflevering over twee weken lijkt me echt heel tof
Ok, bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er zaten een paar leuke momenten in de 2e aflevering, maar ik moet toch nog wennen aan die P.I., het nieuwe maatje/klankbord van House...
Overigens, neig ik ernaar om deze serie te droppen en maar Life te gaan kijken, die serie is op dit moment toch briljanter..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Danny het volgende:
De PI is idd wel cool, maar ik hoop wel dat Wilson nog terug komt eerlijk gezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Ik heb nog nooit een Houseaflevering niet uitgekeken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Countess het volgende:
Wat is dat toch met House???????????
De ene keer is het geniaal, en de andere keer gooi ik hem gewoon af na een paar minuten.
Wel een nieuwe korte promoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
Geen nieuwe aflevering deze week?
Nope:quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Breuls het volgende:
Omdat ze volgende week dinsdag het presidential debate uitzenden. Althans, Fox heeft een herhaling van House staan in het slot voordat dat debat plaatsvindt. De beredenering is me niet helemaal duidelijk.
Voorbeschouwingen op andere zenders? En ze hebben natuurlijk ook maar 22 afleveringen tot mei of zo, dan vallen er altijd weer wat uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Omdat ze gisteravond niet als volwaardige standaard-dinsdagavond zien en de nieuwe aflevering liever bewaren voor een avond waarop ze ook Fringe kunnen uitzenden. Denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Oooh, daarom is er nog geen nieuwe, bedankt voor de info héquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef TNA het volgende:
House en de PI op piano en gitaar
De volgende aflevering over twee weken lijkt me echt heel tof
Morgen (vannacht) weer een nieuwequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef FJD het volgende:
Ik zat al te wachten op de nieuwe ja maar dat duurt dan dus tot volgende week. Balen maar ach, er is nog Heroes en ook nog oude afleveringen van House
Eenschquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:17 schreef TheVotary het volgende:
He's back!
![]()
Dit maakt aflevering 2 en 3 weer goed.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Wison is back
En Hanson als ringtone
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef Jivis het volgende:
He gelukkig, was even bang dat ze het kwijt waren maar wat een prachtige epi was dit. Heb genoten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Richardfun het volgende:
House is weer helemaal terug, topaflevering!
Amen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Eindelijk weer een aflevering vol met leuke 'pesterijtjes' tussen House en WilsonDat er nog maar veel meer mogen komen
Dat dus , Dit had je minder bij de Privedective blij dat Wilson terug isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:47 schreef Breuls het volgende:
Prachtige aflevering. Heerlijk karakterverhaal tussen Wilson en House, briljante medische oorzaak + backstory. Hoe verzinnen ze het.
Precies, dat merkte ik ook. Ik vond de afgelopen afleveringen alsnog goed, maar dat 'oude Housegevoel', daar is Wilson gewoon voor nodigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
Het oude House gevoel was met Wilson erbij gelijk weer helemaal terug
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?quote:
Volgens mij zei een patiënt dat laatst ook al tegen iemand anders uit het team.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?
En Cuddy heeft het wel eens gezegdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?
In House's head, toevallig gister op SBS. Wat was dat een geweldige aflevering!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef freiss het volgende:
[..]
En Cuddy heeft het wel eens gezegd
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...quote:
Mijn fantasie.... Wat doe je!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...![]()
SPOILERSquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...![]()
Dat was toch allang duidelijk? Alleen gaat het volgens mij juist dieper dan een crush. Die blik van hem toen ze zei dat ze ging adopteren... wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:55 schreef Ogala het volgende:
Volgens mij heeft House een crush op Cuddy!
Dit seizoen zou er toch ook een 'verdieping' van de relatie komen tussen House en Cuddy. Ik zeg keiharde neuksex in laatste aflevering.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijk? Alleen gaat het volgens mij juist dieper dan een crush. Die blik van hem toen ze zei dat ze ging adopteren... wow.
Ja, dat hoop ik ook. Alleen niet met Cuddyquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dit seizoen zou er toch ook een 'verdieping' van de relatie komen tussen House en Cuddy. Ik zeg keiharde neuksex in laatste aflevering.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef -skippybal- het volgende:
Another life saved, by girl-on-girl sex.
Je hebt PMquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
Ik kan ep 04 nog steeds nergens vinden![]()
(Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van...ik gebruik altijd één website, en daar staat 'ie niet bij!! Maar even googlen ofzo!)
www.ninjavideo.net en gij zult blij zijn (en niet alleen voor House)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
Ik kan ep 04 nog steeds nergens vinden![]()
(Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van...ik gebruik altijd één website, en daar staat 'ie niet bij!! Maar even googlen ofzo!)
Top of the gamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
www.ninjavideo.net en gij zult blij zijn (en niet alleen voor House)
Ben je de outro vergeten?quote:
Vergeet hem niet in het lesbeau topic te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ben je de outro vergeten?
Hier ga ik veel mannelijke fokkers blij mee maken:
[ afbeelding ]
Dan zit je waarschijnlijk in het verkeerde topic, dit is het USA topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
TVP ja!!
Ik weet niet in welk seizoen wij nu zitten. Iets met 40 artsen en elke week wordt er weer een stel ontslagen.
Hebben we zo'n topic?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet hem niet in het lesbeau topic te posten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ben je de outro vergeten?
Hier ga ik veel mannelijke fokkers blij mee maken:
[ afbeelding ]
Nee, ik denk het niet. Volgens mij hebben wij hier dezelfde serie als in de US draait.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:38 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk in het verkeerde topic, dit is het USA topic
In de vs lopen ze 5 afleveringen voor wij zitten in een ander seizoen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Volgens mij hebben wij hier dezelfde serie als in de US draait.
Ik woon niet in nederland, dus 'wij' zitten op dezelfde serie als in de US.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In de vs lopen ze 5 afleveringen voor wij zitten in een ander seizoen.
Seizoen vier. In de VS zijn ze bij seizoen vijf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
TVP ja!!
Ik weet niet in welk seizoen wij nu zitten. Iets met 40 artsen en elke week wordt er weer een stel ontslagen.
Kan niet wachten!quote:
Die laatste seconde van die Promo..quote:
Sportseizoen begint weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:16 schreef Fir3fly het volgende:
Jeu. Bijna elke serie die ik volg doet deze week ineens een herhaling, god mag weten waarom
.
De week daarna is er gewoon een nieuwe House op St. Maarten, heb eens respect voor traditiesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
En volgende week is er wel weer gewoon HIMYM. Of begint dat voor de verkiezingsavond ofzo.
Inderdaad! Eigenlijk wel de eerste keer dat ik House echt een klootzak vond met zijn opmerkingen naar Cuddy toe. Verder vond ik deze case ook wel erg tofquote:
Eens. Hoewel je na die promo ook wel een en ander kon raden natuurlijk. House heeft trouwens al eerder van die opmerkingen gemaakt, maar toen was ie in detox. Blijkbaar kan hij ook zonder die pijn iemand keihard raken als hij wil (da's nog steeds een van mijn favoriete episodes... met dat meisje die hij verkeerd diagnosteert en dat hij Chase een rechtse directe verkoopt enzo).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad! Eigenlijk wel de eerste keer dat ik House echt een klootzak vond met zijn opmerkingen naar Cuddy toe. Verder vond ik deze case ook wel erg tof
Het einde vind ik wat minder, het zat er wel een beetje aan te komen natuurlijk, maar het 'voelt' toch niet helemaal goed in het beeld van de serie...
Ik heb serieus een half uur met een big smile rondgelopen na dat laatste fragmentquote:
Was een mooi moment inderdaad, maar je zag het wel aankomen. Had eigelijk verwacht dat House Cuddy zelf een baby zou gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb serieus een half uur met een big smile rondgelopen na dat laatste fragment. Hoe verslaafd ben ik
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:24 schreef wonderer het volgende:
House heeft trouwens al eerder van die opmerkingen gemaakt, maar toen was ie in detox.
Idd. En gelukkig zat er ook geen ranzige vioolmuziek oid onder gemonteerd. Dat scheelt ook een hoop.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:41 schreef wonderer het volgende:
Vond het trouwens ook wel een mooie realistische (dus onsmakelijk en onhandig) zoen. Dat zie je ook niet zo vaak in "hollywood".
Ja. Ik vraag me af wat hij ermee wil bereiken. Voorkomen dat ze opgeeft?quote:
Zou hij niet de vader van haar kind willen zijn (diep van binnen).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me af wat hij ermee wil bereiken. Voorkomen dat ze opgeeft?
idd dat al was de manier waarop wer erg House. Maar een gelukkige House lijkt me ook niet leuk voor de seriequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:30 schreef marientje het volgende:
[..]
Zou hij niet de vader van haar kind willen zijn (diep van binnen).
Misschien is hij nooit over haar heengekomen...(Cuddy riep een keer "Get over me".)
Dat is wel erg romantisch, en erg anti House, maar ik vind ze zoooo leuk
Nee, ik vind het ook niet passen bij de seriequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben ik dan de enige die het "huddy" moment maar "so..so" vond..
House is niet in staat langdurig gelukkig te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd dat al was de manier waarop wer erg House. Maar een gelukkige House lijkt me ook niet leuk voor de serie
Shit, 2 weken wachten.quote:
"I kinda hit that last night" - Riightquote:
Dinsdag a.s. is verkiezingsavond.quote:
House for presidentquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
"I kinda hit that last night" - Riight
[..]
Dinsdag a.s. is verkiezingsavond.
Nee, Hugh Laurie is een brit. House is een Amerikaan.quote:
Ik betwijfel of de president zijn nationaliteit mag acterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Hugh Laurie is een brit. House is een Amerikaan.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:49 schreef FJD het volgende:
Nu zeker een weekje niet ivm de trivialiteit van de presidentsverkiezingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:"House," starring Hugh Laurie as irascible physician Gregory House, was airing on Tuesdays but will move to 8 p.m. EST Monday starting Jan. 19, Fox said Thursday.
Shit. Dat wordt vechten dan met Big Bang Theory en How I met your Mother...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik rolde onder de tafel van dat muggenverdrijfapparaat en het gasfornuis. Echt zo'n final destination momentquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef marientje het volgende:
House heeft jeuk, mooie metafoor toen hij die mug niet doodsloeg, hij wil jeuk hebben.
Veel Cameron en Chase.
Wilson matchmaker, zo schattig.
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:49 schreef LaTiNo het volgende:
EINDELIJK heeft ie haar eens op der bek gepakt! Nu maar hopen dat de serie niet doodbloed als ze een happy couple worden. Hij moet haar nog steeds het leven zuur blijven maken natuurlijk
Ik denk dat hij "miserable" wil blijven, omdat dat is wat hij kent.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.
Cuddy. Ik begreep uit de scene dat hij deed alsof, mede omdat hij het relatief simpel toegaf.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef Ogala het volgende:
Wow ik volg het even niet, is Wilson nu wel verliefd op Cuddie?
Natuurlijk deed hij alsof! Hij probeerde haar te strikken om House jaloers te maken, Cuddy had het meteen door en stelde voor om ook maar meteen sex te hebben voor het kantoor van House....quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Cuddy. Ik begreep uit de scene dat hij deed alsof, mede omdat hij het relatief simpel toegaf.
Ook al herken ik die drang om 'miserable' te willen blijven, ik denk eerder dat het angst is om het met haar te moeten bespreken wat ze net gedaan hebben. Zo makkelijk praat hij tenslotte niet over zijn gevoelensquote:Op donderdag 13 november 2008 18:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, come on. House en Cuddy samen, dat zou echt een dooddoener voor de serie zijn, d'r komen geen fatsoenlijke dialogen meer uit.. Hij moet gewoon een cynische klootzak zijn en het bij tijd en wijlen bij z'n bitches and hoe's houden..
Aangezien dit een USA-topic is: http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Op welke dag komt de nieuwe aflevering eigenlijk uit?
Voorlopig nog op dinsdagen. Hey, het is vandaag dinsdag!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Op welke dag komt de nieuwe aflevering eigenlijk uit?
je kunt die agenda zelfs zo instellen dat de serie een (halve) dag later getoond word, dus dan zie je um op de dag dat je um daadwerkelijk kunt downloadenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
Stel dat House om 9pm begint in Amerika.
9pm + 10 uur = 7 am
Dan is dat hier 7 uur 's ochtends.
1 of 2 uur om op internet te verschijnen=
ong. 9 uur 's ochtends (onze tijd) te downloaden.
+10 uur? Verschil tussen ons en de East coast van Amerika is 6 of 8 uur. Meestal zijn eps van grote series rond 5/6 uur 's morgens online te vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
9pm + 10 uur = 7 am
om acht uur op tv en het tijdsverschil is 6 uur.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
9pm + 10 uur = 7 am
Ja, hij kreeg zelfs waterige ogen bij dat verhaal van dat meisje.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef marientje het volgende:
Niemand nog? Ik vond het flauwtjes vandaag. House zelf was ook, hoe zal ik het zeggen, mak, anders dan anders.
Hij lijkt zo kwetsbaar op een of andere manier.
* Jnk18 meld zich.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef EvilMarc het volgende:
Maar wie gaat er nu om 6 uur 's ochtends House kijken?
Ik zat maar te bidden dat hij omdraaide! Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zat maar van, 'kom op, knock that damn door!!!' en toen liep hij weer weg. LOL ben zeker benieuwd naar de volgende episode.
Ik was even bang dat ie ging huilen zeg, wat een bedroefde blik....quote:Op woensdag 19 november 2008 13:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg zelfs waterige ogen bij dat verhaal van dat meisje.
Misschien moet Wilson maar weer wat antidepressiva in zijn koffie mixen.
Ik vraag me af in hoeverre hij haar verhaal herkende. Want hij is echt niet zo'n watje dat zomaar wateroogjes krijgt bij een willekeurig zielig verhaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef marientje het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ie ging huilen zeg, wat een bedroefde blik....
Hij heeft natuurlijk in "One Day, One Room" gezegd door zijn vader mishandeld te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij haar verhaal herkende. Want hij is echt niet zo'n watje dat zomaar wateroogjes krijgt bij een willekeurig zielig verhaal.
Ja, maar dat was uiteindelijk bij dat meisje juist niet aan de hand en hij werd pas week toen ze vertelde dat ze haar broertje had vermoord.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk in "One Day, One Room" gezegd door zijn vader mishandeld te zijn.
[ afbeelding ]
Ik ook niet! (een extra lange aflevering?)quote:
Hij duurt ietsje langer.quote:Set your DVRs and VCRs accordingly -- the Nov 25th episode runs until 9:08pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Wat dan? Die la saboteren of zo, ik ga nu nog een keer kijken....quote:Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
Dat zag je in de laatste paar seconden.
Ik vond het juist erg logisch, had het zelfs verwacht. Past goed bij zijn karakter.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:32 schreef TNA het volgende:
Het teruggeven van dat pistool vond ik wat dubieus. Ik kan me voorstellen dat House de zaak per se wilde oplossen en dat hij zich aan de andere kant ook identificeerde met de obsessie van de gijzelnemer. Maar toch, lichtelijk over the top.
En toch, ik had niet anders verwacht. Ik zag de situatie, je weet dat House het op wil lossen en dat kan niet als die gast z'n pistool niet heeft. Ergo, teruggeven.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat House een mafketel is, was wel bekend. Maar goed als je 13 zowat halfdood op de grond ziet liggen vervolgens nog de gun terug geeft aan de gijzelnemer, wat ben je dan...![]()
Dat vond ik wel heel goed. Ze besefte zich dat ze toch niet dood wil, maar het heeft een bijna-dood ervaring nodig om haar zich dat te laten realiseren. Zo wordt een standalone aflevering ineens relevant in de continuiteit. Erg goed.quote:Aan de andere kant was het wel weer de "trigger" die 13 nodig om in leven te willen blijven, dat vind ik dan wel weer mooi. Ik ben wat dat betreft dan wel weer content met haar in de serie..
Volgens mij was dat ook de bedoeling van de schrijvers, eigenlijk ging de hele aflevering over Thirteen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:19 schreef Breuls het volgende:
Dat vond ik wel heel goed. Ze besefte zich dat ze toch niet dood wil, maar het heeft een bijna-dood ervaring nodig om haar zich dat te laten realiseren. Zo wordt een standalone aflevering ineens relevant in de continuiteit. Erg goed.
Kogels eruit halen... en dan dat ding teruggeven..quote:Op donderdag 27 november 2008 09:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
En toch, ik had niet anders verwacht. Ik zag de situatie, je weet dat House het op wil lossen en dat kan niet als die gast z'n pistool niet heeft. Ergo, teruggeven.
[..]
En volgende week ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, wel een House? Awesome.
Ik ook, maar ik vond de manier waarop toch wel erg goed. 'Wait.. Maybe it's not too late'quote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Richardfun het volgende:
Hele toffe ep, maar dat die tattoo chick niet dood was zag ik wel van mijlenver aankomen.
Ja, ik zat er idd op te wachtenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Richardfun het volgende:
Hele toffe ep, maar dat die tattoo chick niet dood was zag ik wel van mijlenver aankomen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef Jivis het volgende:
Je kunt wel zien dat de chemie tussen House en Wilson onmisbaar is voor de serie. Deze aflevering en de vorige was hij weinig te zien en dat vond ik ook gelijk mindere epi's.
Vond ik dus juist de twee minste.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Wilson is tof, maar de vorige twee episodes waren toch echt de beste van het seizoen tot nu toe.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef Jivis het volgende:
Je kunt wel zien dat de chemie tussen House en Wilson onmisbaar is voor de serie. Deze aflevering en de vorige was hij weinig te zien en dat vond ik ook gelijk mindere epi's.
Agreed.quote:
En dat ziet er alweer een stuk beter uit!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie ep
Ennnnn...
Clinic duty again![]()
Dat is echt Hugh Laurie de Britquote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef Wriggles het volgende:
Die smile van House aan het eind van die promo.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef TNA het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige dit Kutner echt een nietszeggend, stompzinnig karakter vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |