En volgende week ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, wel een House? Awesome.
Ik ook, maar ik vond de manier waarop toch wel erg goed. 'Wait.. Maybe it's not too late'quote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Richardfun het volgende:
Hele toffe ep, maar dat die tattoo chick niet dood was zag ik wel van mijlenver aankomen.
Ja, ik zat er idd op te wachtenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Richardfun het volgende:
Hele toffe ep, maar dat die tattoo chick niet dood was zag ik wel van mijlenver aankomen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef Jivis het volgende:
Je kunt wel zien dat de chemie tussen House en Wilson onmisbaar is voor de serie. Deze aflevering en de vorige was hij weinig te zien en dat vond ik ook gelijk mindere epi's.
Vond ik dus juist de twee minste.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Wilson is tof, maar de vorige twee episodes waren toch echt de beste van het seizoen tot nu toe.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef Jivis het volgende:
Je kunt wel zien dat de chemie tussen House en Wilson onmisbaar is voor de serie. Deze aflevering en de vorige was hij weinig te zien en dat vond ik ook gelijk mindere epi's.
Agreed.quote:
En dat ziet er alweer een stuk beter uit!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie ep
Ennnnn...
Clinic duty again![]()
Dat is echt Hugh Laurie de Britquote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef Wriggles het volgende:
Die smile van House aan het eind van die promo.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef TNA het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige dit Kutner echt een nietszeggend, stompzinnig karakter vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |