Dat dus , Dit had je minder bij de Privedective blij dat Wilson terug isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:47 schreef Breuls het volgende:
Prachtige aflevering. Heerlijk karakterverhaal tussen Wilson en House, briljante medische oorzaak + backstory. Hoe verzinnen ze het.
Precies, dat merkte ik ook. Ik vond de afgelopen afleveringen alsnog goed, maar dat 'oude Housegevoel', daar is Wilson gewoon voor nodigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
Het oude House gevoel was met Wilson erbij gelijk weer helemaal terug
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?quote:
Volgens mij zei een patiënt dat laatst ook al tegen iemand anders uit het team.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?
En Cuddy heeft het wel eens gezegdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?
In House's head, toevallig gister op SBS. Wat was dat een geweldige aflevering!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef freiss het volgende:
[..]
En Cuddy heeft het wel eens gezegd
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...quote:
Mijn fantasie.... Wat doe je!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...![]()
SPOILERSquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...![]()
Dat was toch allang duidelijk? Alleen gaat het volgens mij juist dieper dan een crush. Die blik van hem toen ze zei dat ze ging adopteren... wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:55 schreef Ogala het volgende:
Volgens mij heeft House een crush op Cuddy!
Dit seizoen zou er toch ook een 'verdieping' van de relatie komen tussen House en Cuddy. Ik zeg keiharde neuksex in laatste aflevering.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijk? Alleen gaat het volgens mij juist dieper dan een crush. Die blik van hem toen ze zei dat ze ging adopteren... wow.
Ja, dat hoop ik ook. Alleen niet met Cuddyquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dit seizoen zou er toch ook een 'verdieping' van de relatie komen tussen House en Cuddy. Ik zeg keiharde neuksex in laatste aflevering.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |