Ik heb nog nooit een Houseaflevering niet uitgekeken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Countess het volgende:
Wat is dat toch met House???????????
De ene keer is het geniaal, en de andere keer gooi ik hem gewoon af na een paar minuten.
Wel een nieuwe korte promoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
Geen nieuwe aflevering deze week?
Nope:quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Breuls het volgende:
Omdat ze volgende week dinsdag het presidential debate uitzenden. Althans, Fox heeft een herhaling van House staan in het slot voordat dat debat plaatsvindt. De beredenering is me niet helemaal duidelijk.
Voorbeschouwingen op andere zenders? En ze hebben natuurlijk ook maar 22 afleveringen tot mei of zo, dan vallen er altijd weer wat uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Omdat ze gisteravond niet als volwaardige standaard-dinsdagavond zien en de nieuwe aflevering liever bewaren voor een avond waarop ze ook Fringe kunnen uitzenden. Denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Oooh, daarom is er nog geen nieuwe, bedankt voor de info héquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef TNA het volgende:
House en de PI op piano en gitaar
De volgende aflevering over twee weken lijkt me echt heel tof
Morgen (vannacht) weer een nieuwequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef FJD het volgende:
Ik zat al te wachten op de nieuwe ja maar dat duurt dan dus tot volgende week. Balen maar ach, er is nog Heroes en ook nog oude afleveringen van House
Eenschquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:17 schreef TheVotary het volgende:
He's back!
![]()
Dit maakt aflevering 2 en 3 weer goed.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Wison is back
En Hanson als ringtone
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef Jivis het volgende:
He gelukkig, was even bang dat ze het kwijt waren maar wat een prachtige epi was dit. Heb genoten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Richardfun het volgende:
House is weer helemaal terug, topaflevering!
Amen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Eindelijk weer een aflevering vol met leuke 'pesterijtjes' tussen House en WilsonDat er nog maar veel meer mogen komen
Dat dus , Dit had je minder bij de Privedective blij dat Wilson terug isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:47 schreef Breuls het volgende:
Prachtige aflevering. Heerlijk karakterverhaal tussen Wilson en House, briljante medische oorzaak + backstory. Hoe verzinnen ze het.
Precies, dat merkte ik ook. Ik vond de afgelopen afleveringen alsnog goed, maar dat 'oude Housegevoel', daar is Wilson gewoon voor nodigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
Het oude House gevoel was met Wilson erbij gelijk weer helemaal terug
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?quote:
Volgens mij zei een patiënt dat laatst ook al tegen iemand anders uit het team.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?
En Cuddy heeft het wel eens gezegdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oeh. Noemen ze nou voor het eerst Thirteens achternaam (Hadley) of is dat al eerder gebeurd?
In House's head, toevallig gister op SBS. Wat was dat een geweldige aflevering!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef freiss het volgende:
[..]
En Cuddy heeft het wel eens gezegd
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...quote:
Mijn fantasie.... Wat doe je!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...![]()
SPOILERSquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een teaser ook weer, krijg je wat lekker Girl on Girl action te zien, blijkt het dadelijk gewoon weer één of andere fantasie in het hoofd van House te zijn...![]()
Dat was toch allang duidelijk? Alleen gaat het volgens mij juist dieper dan een crush. Die blik van hem toen ze zei dat ze ging adopteren... wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:55 schreef Ogala het volgende:
Volgens mij heeft House een crush op Cuddy!
Dit seizoen zou er toch ook een 'verdieping' van de relatie komen tussen House en Cuddy. Ik zeg keiharde neuksex in laatste aflevering.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijk? Alleen gaat het volgens mij juist dieper dan een crush. Die blik van hem toen ze zei dat ze ging adopteren... wow.
Ja, dat hoop ik ook. Alleen niet met Cuddyquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dit seizoen zou er toch ook een 'verdieping' van de relatie komen tussen House en Cuddy. Ik zeg keiharde neuksex in laatste aflevering.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef -skippybal- het volgende:
Another life saved, by girl-on-girl sex.
Je hebt PMquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
Ik kan ep 04 nog steeds nergens vinden![]()
(Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van...ik gebruik altijd één website, en daar staat 'ie niet bij!! Maar even googlen ofzo!)
www.ninjavideo.net en gij zult blij zijn (en niet alleen voor House)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
Ik kan ep 04 nog steeds nergens vinden![]()
(Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van...ik gebruik altijd één website, en daar staat 'ie niet bij!! Maar even googlen ofzo!)
Top of the gamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
www.ninjavideo.net en gij zult blij zijn (en niet alleen voor House)
Ben je de outro vergeten?quote:
Vergeet hem niet in het lesbeau topic te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ben je de outro vergeten?
Hier ga ik veel mannelijke fokkers blij mee maken:
[ afbeelding ]
Dan zit je waarschijnlijk in het verkeerde topic, dit is het USA topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
TVP ja!!
Ik weet niet in welk seizoen wij nu zitten. Iets met 40 artsen en elke week wordt er weer een stel ontslagen.
Hebben we zo'n topic?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet hem niet in het lesbeau topic te posten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ben je de outro vergeten?
Hier ga ik veel mannelijke fokkers blij mee maken:
[ afbeelding ]
Nee, ik denk het niet. Volgens mij hebben wij hier dezelfde serie als in de US draait.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:38 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk in het verkeerde topic, dit is het USA topic
In de vs lopen ze 5 afleveringen voor wij zitten in een ander seizoen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Volgens mij hebben wij hier dezelfde serie als in de US draait.
Ik woon niet in nederland, dus 'wij' zitten op dezelfde serie als in de US.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In de vs lopen ze 5 afleveringen voor wij zitten in een ander seizoen.
Seizoen vier. In de VS zijn ze bij seizoen vijf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
TVP ja!!
Ik weet niet in welk seizoen wij nu zitten. Iets met 40 artsen en elke week wordt er weer een stel ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |