SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef -skippybal- het volgende:
Another life saved, by girl-on-girl sex.
Je hebt PMquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
Ik kan ep 04 nog steeds nergens vinden![]()
(Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van...ik gebruik altijd één website, en daar staat 'ie niet bij!! Maar even googlen ofzo!)
www.ninjavideo.net en gij zult blij zijn (en niet alleen voor House)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef miss-scofield het volgende:
Ik kan ep 04 nog steeds nergens vinden![]()
(Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van...ik gebruik altijd één website, en daar staat 'ie niet bij!! Maar even googlen ofzo!)
Top of the gamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
www.ninjavideo.net en gij zult blij zijn (en niet alleen voor House)
Ben je de outro vergeten?quote:
Vergeet hem niet in het lesbeau topic te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ben je de outro vergeten?
Hier ga ik veel mannelijke fokkers blij mee maken:
[ afbeelding ]
Dan zit je waarschijnlijk in het verkeerde topic, dit is het USA topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
TVP ja!!
Ik weet niet in welk seizoen wij nu zitten. Iets met 40 artsen en elke week wordt er weer een stel ontslagen.
Hebben we zo'n topic?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet hem niet in het lesbeau topic te posten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ben je de outro vergeten?
Hier ga ik veel mannelijke fokkers blij mee maken:
[ afbeelding ]
Nee, ik denk het niet. Volgens mij hebben wij hier dezelfde serie als in de US draait.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:38 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk in het verkeerde topic, dit is het USA topic
In de vs lopen ze 5 afleveringen voor wij zitten in een ander seizoen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Volgens mij hebben wij hier dezelfde serie als in de US draait.
Ik woon niet in nederland, dus 'wij' zitten op dezelfde serie als in de US.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In de vs lopen ze 5 afleveringen voor wij zitten in een ander seizoen.
Seizoen vier. In de VS zijn ze bij seizoen vijf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
TVP ja!!
Ik weet niet in welk seizoen wij nu zitten. Iets met 40 artsen en elke week wordt er weer een stel ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |