House als cynische klootzak.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers van tv.com was "Not Cancer" ongeveer de slechtste aflevering ooit. "Wilson's Heart" wordt relatief helemaal niet gewaardeerd en "One Day, One Room" ook minder. Ik vraag me af of mensen House alleen maar willen zien als de cynische klootzak. In de drie afleveringen die ik noemde stelt hij zich op een zeker punt toch kwetsbaarder op.
Ik waardeer dat juist, de 'gemiddelde kijker' daar blijkbaar niet. Wat vindt men hier?
Ik wil House best kwetsbaar zien, maar niet door van die patienten en PI's die meer psychologisch inzicht hebben dan een psych. Het wordt zo geforceerd op die manier. Alsof de kijken dat soort dingetjes hapklaar moet worden voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers van tv.com was "Not Cancer" ongeveer de slechtste aflevering ooit. "Wilson's Heart" wordt relatief helemaal niet gewaardeerd en "One Day, One Room" ook minder. Ik vraag me af of mensen House alleen maar willen zien als de cynische klootzak. In de drie afleveringen die ik noemde stelt hij zich op een zeker punt toch kwetsbaarder op.
Ik waardeer dat juist, de 'gemiddelde kijker' daar blijkbaar niet. Wat vindt men hier?
Thanks for posting!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef TNA het volgende:
House en de PI op piano en gitaar
De volgende aflevering over twee weken lijkt me echt heel tof
Ok, bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er zaten een paar leuke momenten in de 2e aflevering, maar ik moet toch nog wennen aan die P.I., het nieuwe maatje/klankbord van House...
Overigens, neig ik ernaar om deze serie te droppen en maar Life te gaan kijken, die serie is op dit moment toch briljanter..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Danny het volgende:
De PI is idd wel cool, maar ik hoop wel dat Wilson nog terug komt eerlijk gezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Ik heb nog nooit een Houseaflevering niet uitgekeken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Countess het volgende:
Wat is dat toch met House???????????
De ene keer is het geniaal, en de andere keer gooi ik hem gewoon af na een paar minuten.
Wel een nieuwe korte promoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
Geen nieuwe aflevering deze week?
Nope:quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Breuls het volgende:
Omdat ze volgende week dinsdag het presidential debate uitzenden. Althans, Fox heeft een herhaling van House staan in het slot voordat dat debat plaatsvindt. De beredenering is me niet helemaal duidelijk.
Voorbeschouwingen op andere zenders? En ze hebben natuurlijk ook maar 22 afleveringen tot mei of zo, dan vallen er altijd weer wat uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Omdat ze gisteravond niet als volwaardige standaard-dinsdagavond zien en de nieuwe aflevering liever bewaren voor een avond waarop ze ook Fringe kunnen uitzenden. Denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Oooh, daarom is er nog geen nieuwe, bedankt voor de info héquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef TNA het volgende:
House en de PI op piano en gitaar
De volgende aflevering over twee weken lijkt me echt heel tof
Morgen (vannacht) weer een nieuwequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef FJD het volgende:
Ik zat al te wachten op de nieuwe ja maar dat duurt dan dus tot volgende week. Balen maar ach, er is nog Heroes en ook nog oude afleveringen van House
Eenschquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:17 schreef TheVotary het volgende:
He's back!
![]()
Dit maakt aflevering 2 en 3 weer goed.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Wison is back
En Hanson als ringtone
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef Jivis het volgende:
He gelukkig, was even bang dat ze het kwijt waren maar wat een prachtige epi was dit. Heb genoten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Richardfun het volgende:
House is weer helemaal terug, topaflevering!
Amen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Eindelijk weer een aflevering vol met leuke 'pesterijtjes' tussen House en WilsonDat er nog maar veel meer mogen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |