Ik moest ook wel lachen toen dat beeld naar de tv ging, met zo'n overdreven ontploffing en dat dan Cuddy binnenkomt om zo'n kop vanquote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef TNA het volgende:
Dat begin trouwens, die spelcomputer in de kamer van een comapatiënt en diens hand als milkshake-houder
House [USA] deel 7 - Too brilliant for introductions
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:55 schreef Timooon het volgende:
"misschien Huntington's" kan wel weg geloof ik![]()
tevens tvp
Het is niet mijn afbeelding in de OP, maar als jullie wat willen aanpassen kan ik de OP voorlopig nog wijzigenquote:
Dat verdient hij dubbel en dwars.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Las ik trouwens nou goed dat Hugh Laurie tegenwoordig 400,000 dollar per aflevering krijgt?
Eindelijk gerechtigheidHugh Laurie
Al sinds Fry and Laurie en Jeeves and Wooster natuurlijk.
.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat verdient hij dubbel en dwars.
Het zal me echt een zorg zijn. De man acteert fantastisch en heeft House tot een zeer succesvolle serie gemaakt. Sterker nog, vrijwel de hele serie draait op zijn acteerprestaties. De acteurs van Friends kregen op een gegeven moment een miljoen dollar per aflevering per persoon. Geef Hugh Laurie dan maar 10 miljoen - en dat is zonder inflatiecorrectiequote:
Waar en waar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Het zal me echt een zorg zijn. De man acteert fantastisch en heeft House tot een zeer succesvolle serie gemaakt. Sterker nog, vrijwel de hele serie draait op zijn acteerprestaties. De acteurs van Friends kregen op een gegeven moment een miljoen dollar per aflevering per persoon. Geef Hugh Laurie dan maar 10 miljoen - en dat is zonder inflatiecorrectie
Dat kan natuurlijk, maar daarover kun je een apart topic openen. Binnen de huidige salaris'normen' in de industrie vind ik dat van Hugh Laurie meer dan terecht.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar en waar.
Maar ik vind zulke bedragen gewoon belachelijk voor een acteur (of wie dan ook).
Totaal geen zin om daar een topic over te openen. Dat gaat toch zo'n "communist!1!" vs. "Kutegoïstquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar daarover kun je een apart topic openen. Binnen de huidige salaris'normen' in de industrie vind ik dat van Hugh Laurie meer dan terecht.
quote:
Dat dialoog in die 'caravan' was echt heel erg goed. House die even wegkijkt en dan vraagt "... Is there?"quote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Briljante aflevering weer vandaag, vooral dat met die private detective die House even de les leest
"hey, is there any way i can put you on retainer?"quote:Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef ROB1900 het volgende:
Wat zei House aan de telefoon aan het einde van de aflevering? Het geluid viel bij mij weg.
quote:Retainer
Money paid by the client to obtain a commitment from the private investigator to handle the client’s case. A retainer is a deposit against which the investigator’s fees are charged as they are earned.
www.mangrum-pi.com/glossaryOfTerms.php
Kijk in de topic titelquote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
Waar wordt het seizoen waar jullie het over hebben dan uitgezonden??
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
ok bedankt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
"hey, is there any way i can put you on retainer?"
[..]
Ik moest denken aan Scorsesequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:![]()
Ik moest proesten tijdens het moment van die bloedproestende tubatist (of hoe zeg je dat?)
![]()
Het zag eruit als een slechte horrorfilm..
Wel heel mooi gefilmd, House in een close-up waarbij je zijn gezichtsuitdrukking iets zag veranderen. Geniale acteur is die gast ookquote:
House als cynische klootzak.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers van tv.com was "Not Cancer" ongeveer de slechtste aflevering ooit. "Wilson's Heart" wordt relatief helemaal niet gewaardeerd en "One Day, One Room" ook minder. Ik vraag me af of mensen House alleen maar willen zien als de cynische klootzak. In de drie afleveringen die ik noemde stelt hij zich op een zeker punt toch kwetsbaarder op.
Ik waardeer dat juist, de 'gemiddelde kijker' daar blijkbaar niet. Wat vindt men hier?
Ik wil House best kwetsbaar zien, maar niet door van die patienten en PI's die meer psychologisch inzicht hebben dan een psych. Het wordt zo geforceerd op die manier. Alsof de kijken dat soort dingetjes hapklaar moet worden voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers van tv.com was "Not Cancer" ongeveer de slechtste aflevering ooit. "Wilson's Heart" wordt relatief helemaal niet gewaardeerd en "One Day, One Room" ook minder. Ik vraag me af of mensen House alleen maar willen zien als de cynische klootzak. In de drie afleveringen die ik noemde stelt hij zich op een zeker punt toch kwetsbaarder op.
Ik waardeer dat juist, de 'gemiddelde kijker' daar blijkbaar niet. Wat vindt men hier?
Thanks for posting!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef TNA het volgende:
House en de PI op piano en gitaar
De volgende aflevering over twee weken lijkt me echt heel tof
Ok, bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er zaten een paar leuke momenten in de 2e aflevering, maar ik moet toch nog wennen aan die P.I., het nieuwe maatje/klankbord van House...
Overigens, neig ik ernaar om deze serie te droppen en maar Life te gaan kijken, die serie is op dit moment toch briljanter..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Danny het volgende:
De PI is idd wel cool, maar ik hoop wel dat Wilson nog terug komt eerlijk gezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Ik heb nog nooit een Houseaflevering niet uitgekeken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef Countess het volgende:
Wat is dat toch met House???????????
De ene keer is het geniaal, en de andere keer gooi ik hem gewoon af na een paar minuten.
Wel een nieuwe korte promoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
Geen nieuwe aflevering deze week?
Nope:quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Breuls het volgende:
Omdat ze volgende week dinsdag het presidential debate uitzenden. Althans, Fox heeft een herhaling van House staan in het slot voordat dat debat plaatsvindt. De beredenering is me niet helemaal duidelijk.
Voorbeschouwingen op andere zenders? En ze hebben natuurlijk ook maar 22 afleveringen tot mei of zo, dan vallen er altijd weer wat uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Omdat ze gisteravond niet als volwaardige standaard-dinsdagavond zien en de nieuwe aflevering liever bewaren voor een avond waarop ze ook Fringe kunnen uitzenden. Denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom in hemelsnaam een herhaling als je ook gewoon een nieuwe aflevering kunt uitzenden?
Oooh, daarom is er nog geen nieuwe, bedankt voor de info héquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef TNA het volgende:
House en de PI op piano en gitaar
De volgende aflevering over twee weken lijkt me echt heel tof
Morgen (vannacht) weer een nieuwequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef FJD het volgende:
Ik zat al te wachten op de nieuwe ja maar dat duurt dan dus tot volgende week. Balen maar ach, er is nog Heroes en ook nog oude afleveringen van House
Eenschquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:17 schreef TheVotary het volgende:
He's back!
![]()
Dit maakt aflevering 2 en 3 weer goed.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
Wison is back
En Hanson als ringtone
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef Jivis het volgende:
He gelukkig, was even bang dat ze het kwijt waren maar wat een prachtige epi was dit. Heb genoten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Richardfun het volgende:
House is weer helemaal terug, topaflevering!
Amen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Eindelijk weer een aflevering vol met leuke 'pesterijtjes' tussen House en WilsonDat er nog maar veel meer mogen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |