quote:
Dat dialoog in die 'caravan' was echt heel erg goed. House die even wegkijkt en dan vraagt "... Is there?"quote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Briljante aflevering weer vandaag, vooral dat met die private detective die House even de les leest
"hey, is there any way i can put you on retainer?"quote:Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef ROB1900 het volgende:
Wat zei House aan de telefoon aan het einde van de aflevering? Het geluid viel bij mij weg.
quote:Retainer
Money paid by the client to obtain a commitment from the private investigator to handle the client’s case. A retainer is a deposit against which the investigator’s fees are charged as they are earned.
www.mangrum-pi.com/glossaryOfTerms.php
Kijk in de topic titelquote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
Waar wordt het seizoen waar jullie het over hebben dan uitgezonden??
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Countess het volgende:
Wat waar gaat het over?
ok bedankt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
"hey, is there any way i can put you on retainer?"
[..]
Ik moest denken aan Scorsesequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:![]()
Ik moest proesten tijdens het moment van die bloedproestende tubatist (of hoe zeg je dat?)
![]()
Het zag eruit als een slechte horrorfilm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |