Kan niet wachten!quote:
Die laatste seconde van die Promo..quote:
Sportseizoen begint weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:16 schreef Fir3fly het volgende:
Jeu. Bijna elke serie die ik volg doet deze week ineens een herhaling, god mag weten waarom
.
De week daarna is er gewoon een nieuwe House op St. Maarten, heb eens respect voor traditiesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
En volgende week is er wel weer gewoon HIMYM. Of begint dat voor de verkiezingsavond ofzo.
Inderdaad! Eigenlijk wel de eerste keer dat ik House echt een klootzak vond met zijn opmerkingen naar Cuddy toe. Verder vond ik deze case ook wel erg tofquote:
Eens. Hoewel je na die promo ook wel een en ander kon raden natuurlijk. House heeft trouwens al eerder van die opmerkingen gemaakt, maar toen was ie in detox. Blijkbaar kan hij ook zonder die pijn iemand keihard raken als hij wil (da's nog steeds een van mijn favoriete episodes... met dat meisje die hij verkeerd diagnosteert en dat hij Chase een rechtse directe verkoopt enzo).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad! Eigenlijk wel de eerste keer dat ik House echt een klootzak vond met zijn opmerkingen naar Cuddy toe. Verder vond ik deze case ook wel erg tof
Het einde vind ik wat minder, het zat er wel een beetje aan te komen natuurlijk, maar het 'voelt' toch niet helemaal goed in het beeld van de serie...
Ik heb serieus een half uur met een big smile rondgelopen na dat laatste fragmentquote:
Was een mooi moment inderdaad, maar je zag het wel aankomen. Had eigelijk verwacht dat House Cuddy zelf een baby zou gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb serieus een half uur met een big smile rondgelopen na dat laatste fragment. Hoe verslaafd ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |