quote:Op woensdag 5 november 2008 19:49 schreef FJD het volgende:
Nu zeker een weekje niet ivm de trivialiteit van de presidentsverkiezingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:"House," starring Hugh Laurie as irascible physician Gregory House, was airing on Tuesdays but will move to 8 p.m. EST Monday starting Jan. 19, Fox said Thursday.
Shit. Dat wordt vechten dan met Big Bang Theory en How I met your Mother...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik rolde onder de tafel van dat muggenverdrijfapparaat en het gasfornuis. Echt zo'n final destination momentquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef marientje het volgende:
House heeft jeuk, mooie metafoor toen hij die mug niet doodsloeg, hij wil jeuk hebben.
Veel Cameron en Chase.
Wilson matchmaker, zo schattig.
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:49 schreef LaTiNo het volgende:
EINDELIJK heeft ie haar eens op der bek gepakt! Nu maar hopen dat de serie niet doodbloed als ze een happy couple worden. Hij moet haar nog steeds het leven zuur blijven maken natuurlijk
Ik denk dat hij "miserable" wil blijven, omdat dat is wat hij kent.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.
Cuddy. Ik begreep uit de scene dat hij deed alsof, mede omdat hij het relatief simpel toegaf.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef Ogala het volgende:
Wow ik volg het even niet, is Wilson nu wel verliefd op Cuddie?
Natuurlijk deed hij alsof! Hij probeerde haar te strikken om House jaloers te maken, Cuddy had het meteen door en stelde voor om ook maar meteen sex te hebben voor het kantoor van House....quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Cuddy. Ik begreep uit de scene dat hij deed alsof, mede omdat hij het relatief simpel toegaf.
Ook al herken ik die drang om 'miserable' te willen blijven, ik denk eerder dat het angst is om het met haar te moeten bespreken wat ze net gedaan hebben. Zo makkelijk praat hij tenslotte niet over zijn gevoelensquote:Op donderdag 13 november 2008 18:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, come on. House en Cuddy samen, dat zou echt een dooddoener voor de serie zijn, d'r komen geen fatsoenlijke dialogen meer uit.. Hij moet gewoon een cynische klootzak zijn en het bij tijd en wijlen bij z'n bitches and hoe's houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |