quote:Op woensdag 5 november 2008 19:49 schreef FJD het volgende:
Nu zeker een weekje niet ivm de trivialiteit van de presidentsverkiezingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:"House," starring Hugh Laurie as irascible physician Gregory House, was airing on Tuesdays but will move to 8 p.m. EST Monday starting Jan. 19, Fox said Thursday.
Shit. Dat wordt vechten dan met Big Bang Theory en How I met your Mother...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik rolde onder de tafel van dat muggenverdrijfapparaat en het gasfornuis. Echt zo'n final destination momentquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef marientje het volgende:
House heeft jeuk, mooie metafoor toen hij die mug niet doodsloeg, hij wil jeuk hebben.
Veel Cameron en Chase.
Wilson matchmaker, zo schattig.
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:49 schreef LaTiNo het volgende:
EINDELIJK heeft ie haar eens op der bek gepakt! Nu maar hopen dat de serie niet doodbloed als ze een happy couple worden. Hij moet haar nog steeds het leven zuur blijven maken natuurlijk
Ik denk dat hij "miserable" wil blijven, omdat dat is wat hij kent.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.
Cuddy. Ik begreep uit de scene dat hij deed alsof, mede omdat hij het relatief simpel toegaf.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef Ogala het volgende:
Wow ik volg het even niet, is Wilson nu wel verliefd op Cuddie?
Natuurlijk deed hij alsof! Hij probeerde haar te strikken om House jaloers te maken, Cuddy had het meteen door en stelde voor om ook maar meteen sex te hebben voor het kantoor van House....quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Cuddy. Ik begreep uit de scene dat hij deed alsof, mede omdat hij het relatief simpel toegaf.
Ook al herken ik die drang om 'miserable' te willen blijven, ik denk eerder dat het angst is om het met haar te moeten bespreken wat ze net gedaan hebben. Zo makkelijk praat hij tenslotte niet over zijn gevoelensquote:Op donderdag 13 november 2008 18:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij liep weg, tegen z'n eigen advies in terwijl die patient dat niet deed. Denk niet dat er een 'happy couple' in de toekomst ligt.
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, come on. House en Cuddy samen, dat zou echt een dooddoener voor de serie zijn, d'r komen geen fatsoenlijke dialogen meer uit.. Hij moet gewoon een cynische klootzak zijn en het bij tijd en wijlen bij z'n bitches and hoe's houden..
Aangezien dit een USA-topic is: http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Op welke dag komt de nieuwe aflevering eigenlijk uit?
Voorlopig nog op dinsdagen. Hey, het is vandaag dinsdag!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Op welke dag komt de nieuwe aflevering eigenlijk uit?
je kunt die agenda zelfs zo instellen dat de serie een (halve) dag later getoond word, dus dan zie je um op de dag dat je um daadwerkelijk kunt downloadenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
Stel dat House om 9pm begint in Amerika.
9pm + 10 uur = 7 am
Dan is dat hier 7 uur 's ochtends.
1 of 2 uur om op internet te verschijnen=
ong. 9 uur 's ochtends (onze tijd) te downloaden.
+10 uur? Verschil tussen ons en de East coast van Amerika is 6 of 8 uur. Meestal zijn eps van grote series rond 5/6 uur 's morgens online te vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
9pm + 10 uur = 7 am
om acht uur op tv en het tijdsverschil is 6 uur.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
9pm + 10 uur = 7 am
Ja, hij kreeg zelfs waterige ogen bij dat verhaal van dat meisje.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef marientje het volgende:
Niemand nog? Ik vond het flauwtjes vandaag. House zelf was ook, hoe zal ik het zeggen, mak, anders dan anders.
Hij lijkt zo kwetsbaar op een of andere manier.
* Jnk18 meld zich.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef EvilMarc het volgende:
Maar wie gaat er nu om 6 uur 's ochtends House kijken?
Ik zat maar te bidden dat hij omdraaide! Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zat maar van, 'kom op, knock that damn door!!!' en toen liep hij weer weg. LOL ben zeker benieuwd naar de volgende episode.
Ik was even bang dat ie ging huilen zeg, wat een bedroefde blik....quote:Op woensdag 19 november 2008 13:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg zelfs waterige ogen bij dat verhaal van dat meisje.
Misschien moet Wilson maar weer wat antidepressiva in zijn koffie mixen.
Ik vraag me af in hoeverre hij haar verhaal herkende. Want hij is echt niet zo'n watje dat zomaar wateroogjes krijgt bij een willekeurig zielig verhaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef marientje het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ie ging huilen zeg, wat een bedroefde blik....
Hij heeft natuurlijk in "One Day, One Room" gezegd door zijn vader mishandeld te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij haar verhaal herkende. Want hij is echt niet zo'n watje dat zomaar wateroogjes krijgt bij een willekeurig zielig verhaal.
Ja, maar dat was uiteindelijk bij dat meisje juist niet aan de hand en hij werd pas week toen ze vertelde dat ze haar broertje had vermoord.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk in "One Day, One Room" gezegd door zijn vader mishandeld te zijn.
[ afbeelding ]
Ik ook niet! (een extra lange aflevering?)quote:
Hij duurt ietsje langer.quote:Set your DVRs and VCRs accordingly -- the Nov 25th episode runs until 9:08pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Wat dan? Die la saboteren of zo, ik ga nu nog een keer kijken....quote:Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
Dat zag je in de laatste paar seconden.
Ik vond het juist erg logisch, had het zelfs verwacht. Past goed bij zijn karakter.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:32 schreef TNA het volgende:
Het teruggeven van dat pistool vond ik wat dubieus. Ik kan me voorstellen dat House de zaak per se wilde oplossen en dat hij zich aan de andere kant ook identificeerde met de obsessie van de gijzelnemer. Maar toch, lichtelijk over the top.
En toch, ik had niet anders verwacht. Ik zag de situatie, je weet dat House het op wil lossen en dat kan niet als die gast z'n pistool niet heeft. Ergo, teruggeven.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat House een mafketel is, was wel bekend. Maar goed als je 13 zowat halfdood op de grond ziet liggen vervolgens nog de gun terug geeft aan de gijzelnemer, wat ben je dan...![]()
Dat vond ik wel heel goed. Ze besefte zich dat ze toch niet dood wil, maar het heeft een bijna-dood ervaring nodig om haar zich dat te laten realiseren. Zo wordt een standalone aflevering ineens relevant in de continuiteit. Erg goed.quote:Aan de andere kant was het wel weer de "trigger" die 13 nodig om in leven te willen blijven, dat vind ik dan wel weer mooi. Ik ben wat dat betreft dan wel weer content met haar in de serie..
Volgens mij was dat ook de bedoeling van de schrijvers, eigenlijk ging de hele aflevering over Thirteen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:19 schreef Breuls het volgende:
Dat vond ik wel heel goed. Ze besefte zich dat ze toch niet dood wil, maar het heeft een bijna-dood ervaring nodig om haar zich dat te laten realiseren. Zo wordt een standalone aflevering ineens relevant in de continuiteit. Erg goed.
Kogels eruit halen... en dan dat ding teruggeven..quote:Op donderdag 27 november 2008 09:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
En toch, ik had niet anders verwacht. Ik zag de situatie, je weet dat House het op wil lossen en dat kan niet als die gast z'n pistool niet heeft. Ergo, teruggeven.
[..]
En volgende week ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, wel een House? Awesome.
Ik ook, maar ik vond de manier waarop toch wel erg goed. 'Wait.. Maybe it's not too late'quote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Richardfun het volgende:
Hele toffe ep, maar dat die tattoo chick niet dood was zag ik wel van mijlenver aankomen.
Ja, ik zat er idd op te wachtenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Richardfun het volgende:
Hele toffe ep, maar dat die tattoo chick niet dood was zag ik wel van mijlenver aankomen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef Jivis het volgende:
Je kunt wel zien dat de chemie tussen House en Wilson onmisbaar is voor de serie. Deze aflevering en de vorige was hij weinig te zien en dat vond ik ook gelijk mindere epi's.
Vond ik dus juist de twee minste.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Wilson is tof, maar de vorige twee episodes waren toch echt de beste van het seizoen tot nu toe.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef Jivis het volgende:
Je kunt wel zien dat de chemie tussen House en Wilson onmisbaar is voor de serie. Deze aflevering en de vorige was hij weinig te zien en dat vond ik ook gelijk mindere epi's.
Agreed.quote:
En dat ziet er alweer een stuk beter uit!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie ep
Ennnnn...
Clinic duty again![]()
Dat is echt Hugh Laurie de Britquote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef Wriggles het volgende:
Die smile van House aan het eind van die promo.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef TNA het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige dit Kutner echt een nietszeggend, stompzinnig karakter vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |