Aangezien dit een USA-topic is: http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Op welke dag komt de nieuwe aflevering eigenlijk uit?
Voorlopig nog op dinsdagen. Hey, het is vandaag dinsdag!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Op welke dag komt de nieuwe aflevering eigenlijk uit?
je kunt die agenda zelfs zo instellen dat de serie een (halve) dag later getoond word, dus dan zie je um op de dag dat je um daadwerkelijk kunt downloadenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
Stel dat House om 9pm begint in Amerika.
9pm + 10 uur = 7 am
Dan is dat hier 7 uur 's ochtends.
1 of 2 uur om op internet te verschijnen=
ong. 9 uur 's ochtends (onze tijd) te downloaden.
+10 uur? Verschil tussen ons en de East coast van Amerika is 6 of 8 uur. Meestal zijn eps van grote series rond 5/6 uur 's morgens online te vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
9pm + 10 uur = 7 am
om acht uur op tv en het tijdsverschil is 6 uur.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
9pm + 10 uur = 7 am
Ja, hij kreeg zelfs waterige ogen bij dat verhaal van dat meisje.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef marientje het volgende:
Niemand nog? Ik vond het flauwtjes vandaag. House zelf was ook, hoe zal ik het zeggen, mak, anders dan anders.
Hij lijkt zo kwetsbaar op een of andere manier.
* Jnk18 meld zich.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef EvilMarc het volgende:
Maar wie gaat er nu om 6 uur 's ochtends House kijken?
Ik zat maar te bidden dat hij omdraaide! Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zat maar van, 'kom op, knock that damn door!!!' en toen liep hij weer weg. LOL ben zeker benieuwd naar de volgende episode.
Ik was even bang dat ie ging huilen zeg, wat een bedroefde blik....quote:Op woensdag 19 november 2008 13:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg zelfs waterige ogen bij dat verhaal van dat meisje.
Misschien moet Wilson maar weer wat antidepressiva in zijn koffie mixen.
Ik vraag me af in hoeverre hij haar verhaal herkende. Want hij is echt niet zo'n watje dat zomaar wateroogjes krijgt bij een willekeurig zielig verhaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef marientje het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ie ging huilen zeg, wat een bedroefde blik....
Hij heeft natuurlijk in "One Day, One Room" gezegd door zijn vader mishandeld te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij haar verhaal herkende. Want hij is echt niet zo'n watje dat zomaar wateroogjes krijgt bij een willekeurig zielig verhaal.
Ja, maar dat was uiteindelijk bij dat meisje juist niet aan de hand en hij werd pas week toen ze vertelde dat ze haar broertje had vermoord.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk in "One Day, One Room" gezegd door zijn vader mishandeld te zijn.
[ afbeelding ]
Ik ook niet! (een extra lange aflevering?)quote:
Hij duurt ietsje langer.quote:Set your DVRs and VCRs accordingly -- the Nov 25th episode runs until 9:08pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |